preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
e-prijava korisnika
Za osmaše

 

Kajkavsko narječje
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
A B C Č D F G H I J K L M N O P R S Š T V Z Ž
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 524)

bez opisa

Potraži izraz:
 
NA KRAJU TREĆEG TJEDNA

Evo nas na kraju  trećeg tjedna kojeg provodimo doma,u karanteni, te se koliko god možemo svi skupa čuvamo i pazimo od opasnog virusa koji trenutno hara skoro pa cijelim svijetom.

Eto, situacija je takva da smo bili primorani ostati kod kuće, a to znači zatvoriti vrata škola i krenuti u školu na daljinu,odnosno on-line nastavu,

Od prvotnog šoka svih nas i straha od neznanja kako će sve to ići, sudeći prema Vašoj djeci, a mojim dragim učenicima , mislim da su se oni skroz dobro prilagodili. Znam da to ne bi bilo tako da niste Vi uz njih koji im uskočite i pomognete kad zatreba, te sam Vam na toj pomoći beskrajno zahvalna.

Sad je važno da se malo odmore nekoliko dana, prate školu na HRT3, tako da bi bili spremni za drugi dio ovakve nastave,koji će biti ipak malo zahtjevniji .Neki će se morati više angažirati i biti prisutniji u virtualnoj učionci , a samim time i češće rješavati svoje zadatke.

Svima Vama želim miran i lijep vikend, 

                                                    učiteljica Ksenija!

 

P.S: S obzirom da nam se bliži Uskrs, a ova naša djeca, moji mali umjetnici,  su ekipa koja bi sad već uživala u izradi uskrsnih ukrasa,predlažem da ovag puta Vi s njima (ako stignete i želite), napravite neko ukrašeno jaje,nekog zečića ili pilića. Prepuštam Vam izbor.smiley

PETAK,03.04.2020.

1. NJEMAČKI JEZIK

Neodređeni član

1.
o ponovimo primjenu neodređenog člana ein/eine/ein. Promotrite sljedeće
rečenice:
Was ist das? (Što je to?) - Das ist ein Bleistift. (To je olovka)
- Das ist eine Mappe. (To je mapa.)
- Das ist ein Buch. (To je knjiga.)

Razmisli: Zašto smo ovdje upotrijebili neodređeni član?
Zato što te predmete spominjemo prvi put i ne znamo ništa o njima (ne
znamo kakva olovka, kakva mapa, kakva knjiga i tek smo ih spomenuli).
2.
o nakon što ste se prisjetili, naučit ćemo kako reći: Ja imam olovku. / Ja
imam mapu. / Ja imam knjigu.
Potreban nam je glagol haben (imati).
Ich habe einen Bleistift. (za muški rod će se neodređeni član promijeniti)
Ich habe eine Mappe.
Ich habe ein Buch.
3.
Udžbenik, str. 62., zadatak 6.
o u bilježnicu ćete navesti predmete koje imate u svojoj pernici. Rodove
opet razvrstajte po bojama. Uključite i množinu. U množini nemamo
neodređeni član nego stavljate broj (zwei, drei), ovisno o tome koliko
predmeta imate. Primjer možete vidjeti u planu ploče.
o zaključite do kakve promjene dolazi kod muškog roda kad koristimo
glagol haben
Udžbenik, str. 62., zadatak 7.
o usmeno pitajte i odgovarajte kao u primjeru
Što imaš u pernici? – Imam tri kemijske, dvije olovke, marker i ravnalo.

PLAN PLOČE
Schularbeit
Neodređeni član

Das ist ein Bleistift. - Ich habe einen Bleistift.
olovka - olovku

Ženski i srednji rod ostaju isti.
Promjena neodređenog člana ovisi o glagolu u rečenici.

Das sind vier Bleistifte. – Ich habe vier Bleistifte.
Ispred imenice u množini ne stoji neodređeni član.

Ich habe... (ovdje pišete što imate u svojoj pernici, npr.)
einen eine ein (množina) zwei,

drei...

Bleistift
Spitzer
Radiergummi
...

Schere Lineal Bleistifte
Filzstifte
Radiergummis
...

Kao zadaću za ovaj tjedan pošaljite samo sliku ove tablice!

 

2. GLAZBENA  KULTURA

GLAZBENA KULTURA – LISTIĆ 1. 4. 2020.

1. PONOVI POJMOVE SOLMIZACIJA I GLAZBENA ABECEDA S PROŠLOG SATA
2. PJEVAJ „VESELU PJESMU“ UZ GLAZBENU PODLOGU S PROŠLOG SATA
3. ISPOD SVAKE NOTE NAPIŠI NJEZINO IME SOLMIZACIJSKIM SLOGOVIMA I
GLAZBENOM ABECEDOM

SOLMIZACIJA
ABECEDA

3. VJERONAUK

Cvjetnica ( ponavljanje )
- odgledat ćete video – lekciju, pratiti vjeroučitelja i zapisivati u bilježnicu:
 https://www.youtube.com/watch?v=MdDHNlt4HAA
- odigrati i ponoviti:
https://learningapps.org/display?v=pws5qze8k20

4. MATEMATIKA

Evo za kraj ovog tjedna,malo ćete se igrati i ponavljati.

Sretno i uživajte !                                                                                                                                                 https://wordwall.net/hr/resource/486661/matematika/opseg-pravokutnika-i-kvadrata

https://wordwall.net/hr/resource/486661/matematika/opseg-pravokutnika-i-kvadrata

 

5.HRVATSKI JEZIK 

NL-ponavljanje gradiva             

 

6.HRVATSKI JEZIK  (dopunska   nastava)

Ponavljamo gradivo 4.razreda

NL poslan učenici,a (3 uč.)                 

                                                                                                                             

ČETVRTAK,02.04.2020.

1. ENGLESKI JEZIK

UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 2: MY FAVOURITE PART OF THE DAY

Na ovoj poveznici ćete pronaći video u kojem je objašnjeno gradivo pod nazivom My
favourite part of the day.
https://drive.google.com/file/d/1alPBEf9-hZArsjnYO9V_20zks_6Q21Hq/view?usp=sharing

U slučaju da nikako ne možete otvoriti ovu poveznicu, molim vas da riješite dolje napisane
zadatke

1. Prepisati plan ploče u bilježnicu
2. u/48, zad B – poslušati zvučni zapis (CD 35) i poredati sličice po redu
- ponovno poslušati zvučni zapis i ponoviti za zapisom rečenice
- samostalno pročitati tekst

3. u/ 48, zad C – poslušati zvučni zapis (CD 36) i zaokružiti točnu riječ

- ponovno poslušati zvučni zapis i ponoviti za zapisom rečenice
- samostalno pročitati tekst

4. rb/ 46 – riješiti zadatak A ( upiši riječi koje nedostaju) i zadatak B (zaokruži točnu
riječ)

Izgled ploče:

Schoolwork

MY FAVOURITE PART OF THE DAY

morning

afternoon

evening

Good morning!
Good afternoon!
Good evening!

 

2. MATEMATIKA

Još danas ćemo se malo igrati s kvadratnim mrežama.

Riješite zadatke : ZZ ,str. 88. i 89.

 

3. HRVATSKI JEZIK

    KRATICE I POKRATE-ponavljamo

Što su kratice?  

Što su pokrate?

Da biste ponovili ovo gradivo rijesite  na str.182. i 183., 10., 11., 12. , 13. i 14.zadatak.

 

4. PRIRODA I DRUŠTVO

-pregledati svaki sebi bilježnice-jesu li riješene sve straniceu RB pod glavnim naslovom o Hrvatima

 

5. SRO

Osmislite i nacrtajte vaš osobni vremeplov kojim biste otišli prošlost.Što biste promijenili u toj prošlosti,a možda bi to utjecalo i na neke današnje događaje.

SRIJEDA, 01.04.2020.

Evo nas opet na našoj stranici.Vjerujem , da je normalna situacija i da smo u našoj učionici, vi bi već na veliko smišljali šale kako da me prevarite. Jer  danas nam je 1. Apriiilll!! Danas baš i nije neki dan za zbijanje šala,ali jednu , dvije možete si priuštiti...uživajte!!smiley

 

1.  VJERONAUK

Četvrti razred: 13,15 – 14,00: Ponavljanje pete nastavne cjeline ( ključni pojmovi
pete nastavne cjeline )
-pogledati: https://www.youtube.com/watch?v=D_iWH4ZlKwg
-poigrati se i ponoviti:
https://wordwall.net/hr/resource/404452/vjeronauk/veliki-tjedan
-u bilježnicu napisati točan raspored odigrane digitalne igre

 

2.MATEMATIKA

Vjerujem da vam današnji sat matematike neće biti težak.Ponovit ćemo kvadratnu mrežu.

U vaše bilježnice već ste prije ncrtali dvije kvadratne mreže- 10 vodoravnih i 10 okomitih pravaca s razmakom od 1 cm.

Jednu mrežu označite tako da brojevi idu s desne strane od 1 do 10 ,okomito, vodoravno s lijeva na desno idu mala tiskana slova oad a, pa nadalje.

Drugu mrežu označite samo brojevima, i vodoravno i okomito.

Zadatak je da u mrežama pronađete zadane točke.

a) 1. mreža: A(c,2) , B(j,8), C(a,7), D(e,5), F(g,3), G(b,5), H(i,4), I(a,9)

b) 2. mreža: I(3,7), K(1,1), L(6,4), M(8,4), N(10,1), P(3,5),S(2,9), T(6,10)

 

3. HRVATSKI JEZIK

                                                 KRATICE I POKRATE

Znamo da su KRATICE -skraćene riječi nastale izostavljanjem nekih slova

-kratimo mjerne jedinice i novčane jedinice---bez točke

.mogu se kratiti i neke druge riječi--s točkom---opće kratice

 

-POKRATE- kratice višerječnih imena

                  -pišu se velikim tiskanim slovima-- bez točke

-pročitajte tekst na str. 179. "Natjecanje iz matematike"

-riješite 1.i 2. zadatak

-pročitajte 3. zadatak i pogledajte podebljanje riječi

.usporedite ove dvije rečenice-u prvoj rečenici su napisane cijele riječi , a u drugoj rečenici su te neke riječi skraćene i pišu se s točkom

 

-pročitajte 5. zadatak i opet pogledajte podebljanje riječi---to su mjerne jedinice

-njih isto možemo kratiti i pišu se bez točke

-višerječna imena (OSNOVNA ŠKOLA) mogu se isto kratiti

-pišu se velikim tiskanim slovom,bez točke

.to su   POKRATE

-riješite 9.zadatak

 

PLAN PLOČE ---prepišite u bilježnicu

                                                                             KRATICE I POKRATE

OPĆE KRATICE -pišu se s točkom

   učenici --------- uč.

razred ------------ r.

školska godina ------- šk.g.

 

OZNAKE MJERNIH JEDINICA -pišu se bez točke

sat ----- h

minuta ------min

litra ------- l

 

POKRATE VIŠERJEČNIH IMENA - pišu se bez točke , velikim tiskanim slovom

HNK -------Hrvatsko naodno kazalište

ŠK -------- Školska knjiga

NK ------Nogometni klub

 

4. TZK

Vježbajte na HRT3

 

5. DODATNA NASTAVA MATEMATIKE

Mješoviti zadaci , NL poslani učenicima

UTORAK,31.03.2010.

Danas ćemo malo lakšim tempom. Ponavljat ćemo naučeno gradivo iz PiD-a i MAT, a iz HJ čeka nas zanimljiva priča. No krenimo redom:

1. INA

Pročitajte priču "Proljetna priča" i od papira i štapića za roštilj napravite lutkice (glavni likovi) ,zatim izražajno čitajte priču i glimite lutkica.

 

2. HRVATSKI JEZIK

Kako nam se bliži Uskrs i lijepo vrijeme,a i da malo uljepšamo ovu našu svakonevicu,pročitat ćemo jednu lijepu priču.

-otvorite udžbenik ,str. 164

-pročitajte priču " Proljetna priča"

 

PLAN PLOČE (prepisujete u bilježnicu)

 

                                              PROLJETNA PRIČA

                                                              Pika Vončina

LIKOVI:Gertruda, Hermina, Georgia, Herta,zec

DIJELOVI PRIČE:  1.  Uvodni dio -Gertruda

                                2. Glavni dio:Hermina,Georgia, Herta

                                3. Zavrni dio: -uskrsni zec

DZ. oslikajte priču

 

3. ENGLESKI JEZIK

 

 

4.MATEMATIKA     

 Danas ćete ponoviti što ste naučili o kvadratnoj mreži.

Riješite zadatke u RB,str. 89. i 90.

 

5. PRIRODA I DRUŠTVO

Evo  nas na kraju velike cjeline, pa ćete danas ponoviti gradivo o Hrvatima kroz povijest.

Riješite zadatke u RB, na str.105. do 107.

Odgovorite na pitanje: Koje su još države nastale nakon raspada  Jugoslavije.(odgovor napiši u bilježnicu,ispod zadnjeg naslova.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PONEDJELJAK ,30.03.2020.

 Draga moja ekipo, evo nas na početku trećeg nastavnog tjedna škole na daljinu.Nadam se da ste se preko vikenda odmorili i da ste spremni za osvajanje novih znanja.yessmileyenlightened

1. NJEMAČKI JEZIK

Dragi moji četvrtaši 😊,
moram vam reći da mi jako nedostajete i da jedva čekam dan kad ćemo se vratiti u školu.
Nadam se da vam aktivnosti koje šaljem nisu preteške. Trudim se detaljno objasniti svaku
aktivnost, a nadam se da i vi marljivo radite. Zapamtite, učite radi sebe i svog napretka!

Puno vas voli i pozdravlja Lehrerin Marija!

Meine Schulsachen
(Moj školski pribor)

Nakon što smo ponovili sadržaje iz 5. lekcije, započinjemo s radom na našoj 6.
lekciji: Meine Schulsachen, str. 60.
Pozorno pratite upute i zapišite samo ono što vam naglasim.
1.
Udžbenik, str. 60.
o razmislite o tome koje sve predmete imate u školskoj torbi i pernici
o promotrite predmete na 60. stranici, poslušajte tekst iz 1. zadatka (CD 37)
i ponavljajte izraze dok ne uvježbate izgovor
o u bilježnicu prepišite izraze za predmete (ne morate crtati) i prevedite ih
✓ muški rod (der) u plavi pravokutnik (blau – plavo)
✓ ženski rod (die) u crveni pravokutnik (rot – crveno)
✓ srednji rod (das) u zeleni pravokutnik (grün – zeleno)
✓ množinu (die) ne morate prepisivati, ali ju pokušajte naučiti
o množina ovih imenica tvori se:
✓ dodavanjem prijeglasa i nastavka -er Buch - Bücher
✓ dodavanjem nastavka -e Heft – Hefte
✓ dodavanjem nastavka -n Landkarte – Landkarten
✓ dodavanjem nastavka -s Radiergummi - Radiergummis

2.
Uvježbavanje: RB, str. 47. i 48. ( 1. – 4. zadatak) (ne morate slati kao zadaću)

 

2. HRVATSKI JEZIK

-danas ćemo obraditi jednu lijepu pjesmu VJETAR

-napišite što je za vas vjetar,oponašajte rukama njihanje grana  dok vjetar puše

-otvorite udžbenik,str.158.

-pročitajte pjesmu

-ako ima nepoznatih riječi u pjesmi ispišite ih i probajte istražiti njihovo značenje

-riješite zadatke od 1. do 7.

-pažljivo pročitajte stihove:

                                           "A što si vjetre,katkad mrk i zao

                                            pa divljom rukom kidaš glave cvjetne?"

-čije osobine je vjetar dobio u pjesmi?  -ljudske

-ima li vjetar u stvarnosti te osobine?

-ova pjesnička slika zove se  PERSONIFIKACIJA ili  POOSOBLJENJE

-pročitaj tekst u okviru i prepiši ga u bilježnicu

-riješi 9. zadatak

 

                                                                   V J E T A R

                                                                       Meer Laberton

  - književna vrsta : pjesma

  -glavni lik:vjetar

  - PERSONIFIKACIJA  ILI POOSOBLJENJE je     (prepiši iz udžbenika ,u okviru)

 - stih:   "Sunčevoj majci tad sjedimuz skute

              i bajke smišljam za svu djecu svijeta."

 

3. LIKOVNA KULTURA

-korelacija s HJ, pjesma Vjetar

-pribor:- crni flomaster

-zadatak:  različitim vrstama crta i točaka nacrtati vjetar

 

4. PRIRODA I DRUŠTVO

-ponoviti iz bilježnice što smo naučili o Hrvatima

-pročitati tekst u udžbeniku str. 82.-83.

-prepiši u bilježnicu:

                                                      HRVATI U 20. STOLJEĆU

-ispuni.

--  KRALJEVINA SRBA ,HRVATA I SLOVENACA:

--  STJEPAN RADIĆ:

--  NEZAVISNA DRŽAVA HRVATSKA:

--  DRUGA JUGOSLAVIJA:

 

5. TZK

-vježbajte uz školu na HRT 3

NA KRAJU 2. RADNOG TJEDNA

Draga moja ekipo ! heart

Evo nas i na kraju drugog radnog tjedna nastave na daljinu.

Svima su  nam ovo bila dva neobična radna tjedna. Ono što me veseli i više ne brine je kako ćete se snaći u cijeloj ovoj nastavi,jer vi ste se snašli ODLIČNO!!! Ponosna sam na vas kako ste sve shvatili vrlo ozbiljno,svi ste vrlo aktivni i sve svoje zadatke obavljate redovito ,o čemu me redovito izvješćujete. Naravno da se moramo za veliku pomoć  zahvaliti i vašim roditeljima ,koji su pored vas kad negdje "zapne".

Nadam se da ćete takvi vrijedni,dobri i aktivni ostati i dalje.

Slijedi vikend, odmorite  se i lijepo ga provedite sa svojim obiteljima!!blush

        Puno velikih pozdrava šalje vam vaša učiteljica Ksenija!!

 

PETAK,27.03.2020.

1. HRVATSKI JEZIK

-danas ćemo ponoviti imenice,glagole i pridjeve

-zadatke prepišite u svoje bilježnice i riješite ih      SRETNO!!!!!

        

                                                                          IMENICE , GLAGOLI   I  PRIDJEVI  -  ponavljanje

 

1.U tekstu podcrtaj  IMENICE -jednom crtom,   GLAGOLE -dvjema crtama  ,  PRIDJEVE -valovitom crtom.

 

 Anjina najbolja prijateljica Maja je u petak dobila bijelog čupavog psa. Psu je dala ime Čupko. U velikom dvorištu

napravili su mu šarenu drvenu kućicu. Sad Čupko uživa sa Majom.

 

2.Iz rečenica u prvom zadatku ispiši :

   OPĆE  imenice:__________________________________________________

   VLASTITE imenice:_______________________________________________

 

3.Razvrstaj pridjeve:

   OPISNI (kakvo je što?):____________________________________________

   GRADIVNI (od čega je što?)________________________________________

   POSVOJNI (čije je što?)___________________________________________

 

4.Napiši pravilno pridjeve:

*pas od susjede- ___________________    *olovka od Ane- __________________     * kutija od plastike - ________________________

 

2. MATEMATIKA

                                                              * KVADRATNA  MREŽA

-nacrtajte 4 plava vodoravna pravca (6 cm),razmak između pravaca je 1 cm

-okomito na plave pravce s razmakom od 1 cm ,nacrtajte 5 okomitih crvenih pravaca

----- crtež mreže poslan učenicima

-nacrtajte tablicu u bilježnicu

-zapisuju u bilježnicu: -pravci su međusobno okomiti

-nacrtana mreža se sastoji od jednakih kvadrata--KVADRATNA MREŽA

-mjesta gdje se sijeku crveni i plavi pravci zovemo SJECIŠTA

-sjecišta A i B su  TOČKE mreže

-okomite pravce imenujemo MALIM SLOVIMA

-vodoravne pravce imenujemo  BROJEVIMA

-točka  A je sjecište crvenog pravca c i plavog pravca 3

-ounaka A (c,3)

DZ RB,str. 89.

 

3.SAT RAZREDNIKA

-napišite nekoliko rečenica kako provodite ove dane kad ne možemo normalno ići u školu 

-nacrtajte

-ISKORISTITE OVO VRIJEME DOK MORATE BITI KOD KUĆE ZA POGLEDATI NEKI LIJEPI CRTIĆ,NAPRAVITI NEKI  LIJEPI UKRAS ILI NEŠTO SLIČNO!!

Pogledajte na stranici naše škole predložene linkove za pročitati knjigu ili čak pogledati predstavu!

 

4.ENGLESKI JEZIK

UNIT 4: EVERY DAY
LESSON 1: SCHOOL CAN BE FUN!

1. U bilježnicu prepisati izgled ploče
2. u/46, zad A – poslušati zvučni zapis (CD 32) i promotriti slike
- poslušati zvučni zapis i ponoviti svaku riječ

3. u/46, zad B – poslušaj zvučni zapis (CD 33) i stavi kvačicu (tko govori? Stavi kvačicu.
Prvi tekst govori Jessica, zatim Greg i na kraju Luke)
4. u/47, zad C – ponovno poslušaj zvučni zapis (CD 33) i uz pomoć zadatka B riješi ovaj
zadatak – u kvadratić napiši broj rečenice iz zadatka B koja nedostaje
- ponovno poslušaj tekst i ponavljaj za zvučnim zapisom
- samostalno pročitaj tekst
5. rb/ 44 – riješi zadatke A,B,C,D

IZGLED PLOČE:
Schoolwork
SCHOOL CAN BE FUN!

subject – školski predmet
Croatian – Hrvatski jezik
Maths – Matematika
Art – Likovna kultura
Music – Glazbena kultura
Science – Priroda
P.E. (Physical Education) – TZK
Religious Education (Religion) – Vjeronauk
Computer Science – Informatika
English – Engleski jezik
German – Njemački jezik
Italian – Talijanski jezik
French – Francuski jezik

My favourite subject is _________________________. (* na crtu napiši ime svog omiljenog
predmeta)

5.DOPUNSKA NASTAVA-HRVATSKI JEZIK 

-3 učenika

-učenicima su poslani NL sa zadacima

 

 

ČETVRTAK,26.03.2020.

1. HRVATSKI JEZIK

-nakon odgledanog filma iz serije filmova o Koku, napišite naslov filma koji ste gledali, te u bilježnicu odgovorite na pitanja:

1. Koji film si odabrao /odabrala za gledanje?

2. Zašto baš taj film?

3. Što ti se svidjelo u tom filmu?

4. Što ti se nije svidjelo u filmu?

-crtež u bilježnicu

 

2. MATEMATIKA

.danas ćete ponoviti OPSEG PRAVOKUTNIKA I KVADRATA

- riješite  RB.str.87. i ZZ,str.86.

 

3. PRIRODA I DRUŠTVO

-ponovite lekciju "Borba za hrvatski jezik"

-pročitajte tekst i odgovorite na pitanja ispod teksta

 

4. VJERONAUK

Ponavljanje pete nastavne cjeline ( ključni pojmovi pete nastavne cjeline )
- poigrajmo se i ponovimo gradivo:

https://wordwall.net/hr/resource/998371/vjeronauk/slijedimo-isusove-rije%c4%8di-i-djela-isusova-
ku%c5%a1nja

- u bilježnice: NASLOV:

Na Isusovom putu – slijedimo njegovo djelo

1. Kojim kušnjama je morao odoljevati Isus u pustinji?
2. Što je to korizma?
3. Zašto kažemo da je Uskrs najveći kršćanski blagdan?
4. Što su apostoli trebali naviještati nakon Isusova uskrsnuća?
5. Na čemu se temelji naša vjera u život vječni?
Nadopunite tablicu!
SVETKOVINE: CVJETNICA VELIKI ČETVRTAK VELIKI PETAK USKRS
DOGAĐAJI KOJI SE
PRISJEĆAMO:

 

5. GLAZBENA KULTURA

1. Trebamo udžbenik i kajdanku
2. Uz CD br. 3 na kojem su matrice pjesama, ponovimo pjesme Dva i dva su četiri, Falile se Kaštelanke
i Bambusov list.
3. U kajdanke stavimo naslov SOLMIZACIJA I GLAZBENA ABECEDA
4. Otvorimo str. 55 u udžbeniku, pročitamo tekst (Ljestvica je...)
5. Odgovori na pitanja:
Što je ljestvica? Što je solmizacija? Što je glazbena abeceda?
6. Vrlo precizno precrtajmo u kajdanke označeni crtež u privitku. Pazite koja je nota na crti,a koja u
praznini. Imamo i jednu na pomoćnoj crti.

7. Uz snimku pokušajmo otpjevati Veselu pjesmu na 54. str.

SRIJEDA, 25.03.2020.

1. TZK

-napravi 10 vježbi razgibavanja

-svaku vježbu napravi 10 puta

 

2. HRVATSKI JEZIK

-pogledajte jedan od dječjih filmova o Koku (prema vlastitom izboru učenika)

-UŽIVAJTE!

 

3. MATEMATIKA

-danas ćemo ponoviti opseg pravokutnika i kvadrata

-u bilježnicu ćete riješiti  ove zadatke:

1.NACRTAJ LIKOVE I IZRAČUNAJ NJIHOV OPSEG:

   a)   a= 4 cm      b)    a= 6 cm    c)    a= 36 mm    d)   a= 56 mm    e)  a= 45 mm   f)  a=39 mm

         b=15 mm                                   b= 6 cm                                       b= 26 mm

         

2. -nacrtaj 2 pravokutnika i 2 kvadrata

   - uzmi ravnalo i izmjeri stranice likova,zapiši ih i iračuna opsg tih likova

 

 

4.DODATNA MATEMATIKA (2 učenika)

-NL poslani učenicima

UTORAK,24.03.2020.

1. MATEMATIKA

-ponovi usmeno: -Što je pravokutnik?

                           -Od čega se sastoji ? (vrhovi...)

                           -Koja je razlika između pravokutnika i kvadrata?

 

-prepiši u bilježnicu:

 

                                                OPSEG   PRAVOKUTNIKA I KVADRATA

           PRAVOKUTNIK -nacrtaj                                                                     KVADRAT-nacrtaj

o=a+b+a+b     a=5 cm         o=5 cm+2 cm+5 cm+2 cm                                o=a+a+a+a     a=4 cm

o=2xa+2xb      b=2 cm        o=2x5cm+2X2cm                                              o=4xa              o=?

                        o=?              o=10 cm+4cm                                                   o=4x4cm         o=4 cm+4 cm+4 cm+4 cm

                                            o= 14 cm                                                           o=16 cm           o=16 cm

 

 

DZ-ZZ,str. 85.

 

2.LIKOVNA KULTURA

-opzičko miješanje boja

-flomasteri

-nacrtati cvijet

-upute su dobili u tv-školi

 

3. HRVATSKI JEZIK

-još jednom pročitajte tekst VODA U MOM SRCU (udžbenik,str. 137)

-riješite zadatke uz tekst od 1. do 18. zadatka

 

4. PRIRODA I DRUŠTVO

-ponovit ćemo gradivo "Stoljetna borba za očuvanje samostalnosti"

--riješite RB ,str 100.-103.

 

5. NJEMAČKI JEZIK

Mein Haus / meine Wohnung

U ovoj nastavnoj jedinici ponovit ćemo i uvježbati vokabular 5. lekcije.
1.
o Za početak riješite 8. zadatak u radnoj bilježnici. Tako ćete se prisjetiti
negacija nicht i kein.
ZAPAMTI: U njemačkom jeziku imenice niječemo negacijom kein (keine za
ženski rod).
Pridjeve niječemo negacijom nicht.
2.
o Udžbenik, 12. zadatak
U bilježnicu napišite tri liste imenica i označite bojama (blau, rot, grün).

o 14. zadatak
U bilježnicu napišite imenicu s točnim članom i uz svaku imenicu jednu rečenicu
s osobnom zamjenicom er, sie ili es.
Npr. der Computer - Er ist praktisch.
die Lampe – Sie ist klein.

 

6.INA

-odaberite svoju najdraži priču i ispričajte ju u obliku stripa

-sami odaberite broj sličica u stripu

PONEDJELJAK,23.03.2020.

1. PRIRODA I DRUŠTVO

-prepiši u bilježnicu

                        STOLJETNA BORBA ZA OČUVANJE SAMOSTALNOSTI

-12.stoljeće -ARPADOVĆI na hrvatskom prijestolju

-15.stoljeće -poraz hrvatske vojske na Krbavskom polju

-16. stoljeće -FERDINAND HABSBURŠKI na hrvatskom prijestolju

-17. stoljeće -otpor Zrinskih i Frankopana Habsburgovcima

 

-pročitaj tekst o Nikoli Šubići Zrinskom, RB str. 101.

-pročitaj tekst u udžbeniku  str. 78. i 79.

 

2.VJERONAUK

    Svjedočiti pobjedu uskrsloga Krista ( Šalom – mir )
- za početak ponoviti: https://www.youtube.com/watch?v=4abuPpXdHTE
- pročitati: udžbenik str. 80. -82.
- u bilježnice napisati i nadopuniti rečenice:
Svjedočiti pobjedu uskrsnuloga Krista
Uskrsnuli Isus pozdravlja apostole s rječju: „Šalom!“
Šalom znači...
Šalom želim reći...
Isus nas je spasio od...
Naša vjera u Isusovo uskrsnuće temelji se na...
Za spasenje je potrebno...
- riješiti: RB str. 60.

 

3.ENGLESKI JEZIK

UNIT 3: THE PLACE WHERE I LIVE
LESSON 5: LET'S CHECK!

1. Places in a town – ponavljanje gradiva
https://www.educaplay.com/learning-resources/2238894-places_in_the_town.html
2. Rb/ 40 – 41 – riješiti zadatke A, B (post a letter – poslati pismo), C (izbaci uljeza), D
3. Rb/ 43 – riješiti zadatak D (u bilježnicu – složiti i napisati rečenice u bilježnicu), E
(riješiti osmosmjerku – odgovor na 7.pitanje – Buckingham Palace)
4. https://create.kahoot.it/share/983a85ad-8c23-4552-9290-eb7555a90d19 - places in a
town
5. https://create.kahoot.it/share/5324c4f7-1f9c-4035-b2b2-876d0b36ced7 London

 

4.HRVATSKI JEZIK

-22.ožujak- Dan voda

-nacrtaj crtež s temom VODA

-zadatak (piši u bilježnicu): -kad čujete riječ VODA napiši desetak riječi koje te asociraju na ovaj pojam

- odgovorite na pitanja:

1.Koliko je važna voda u svakodnevnom životu?

2.Što bi se dogodilo da nema vode?

 

-pročitajte priču "VODA U MOM SRCU", udžbenik ,str.137

-prepišite u bilježnicu:

                                                     VODA U MOM SRCU

                                                              Mladen Kopjar

-književna vrsta: pripovijetka

-stvarni likovi: dječak i mama

-stvarni događaj : "Učiteljica je rekla da je Zemlja vrlo slična nama samima

                              jer i na njoj , kao i u nama ima sedamdeset posto vode , 

                              koju ljudi tako s pravom  nazivaju izvorom života."

 

5. TZK

Dodavnje i hvatanje lopte jednom rukom.

10 čučnjevasmiley

ŽELIM VAM MIRNE DANE KOD KUĆE!!!  SLUŠAJTE RODITELJE I PAZITE NA SEBE!!!!heart

 

 

PETAK,20.03.2020.

0. NJEMAČKI JEZIK

Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel

1

Negacija nicht/kein

1.
• Udžbenik, str. 56., zad. 10.
Pročitajte primjer naglas i prevedite ga:
Što je to, računalo? – Da, to je računalo.

- Ne, to nije računalo. To je...
Oblikujemo dijalog i s ostalim primjerima (usmeno!):
Was ist das, eine Dusche? – Ja, das ist eine Dusche.

- Nein, das ist keine Dusche. Das ist ein Baum.

Prijevod:
Što je to, tuš? – Da, to je tuš.

- Ne, to nije tuš. To je stablo.

U njemačkom jeziku imenice niječemo negacijom kein (keine za ženski rod).
Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 41., zad. 5.

udžbenik, 11. zadatak

Pitamo i odgovaramo kao u primjeru iz 10. zadatka (umeno). (Was ist das,
ein Stuhl? Nein, das ist kein Stuhl, sondern eine Lampe)
sondern – već, nego

Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel

2

2.
• Negaciju kein proširit ćemo negacijom nicht.
Der Stuhl ist nicht gemütlich. (Stolac nije udoban)
Ovo je niječna rečenica. Pridjeve niječemo negacijom nicht.
• Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 42., zad. 6. i 7.

PLAN PLOČE:
Negation kein / nicht

Das ist ein Stuhl. Ovo je stolac. kein / keine – negacija imenice
Das ist kein Stuhl. Ovo nije stolac.

Der Stuhl ist nicht gemütlich. Stolac nije udoban. nicht – negacija pridjeva (ne stoji
ispred imenice!)

U njemačkom jeziku pridjeve niječemo negacijom nicht, a imenice negacijom kein.

Viel Glück!

1. GLAZBENA KULTURA

Pjevanje pjesmice "Noj"

 

2.VJERONAUK

 

Četvrti razred: Svjedočiti pobjedu uskrsloga Krista ( smrt, život, uskrsnuće )
-poslušati i naučiti: https://www.youtube.com/watch?v=4abuPpXdHTE
-u bilježnice napisati:

smrt život uskrsnuće
i svaku riječ oboji bojom koja misliš da ju obilježava
- pročitati: udžbenik str. 79.
- riješiti: RB str. 59.

 

3.HRVATSKI JEZIK

"Proljeće"-obr

-pročitajte pjesmicu

-koliko kitica ima pjesmica?

-koliko stihova ima pjesmica?

-koja je tema pjesmice?

-ima  li rime u pjesmici? Ispiši .

                                                                                                                                                                                                            https://www.nakladabombon.hr/proizvodi-vise/pjesme/proljece/dolazi-proljece-1119                                                                                                                        

Danas nam je prvi dan proljeća, Neka vam ova pjesmica (link) bude poticaj da i vi napišete nekoliko stihova o ovom prekrasnom godišnjem dobu.Uz to nacrtajte ili naslikajte ono o čemu ste pisali..

 

4.MATEMATIKA

     Kvadrat i pravokutnik-vip

1.Nacrtaj u bilježnicu pomoću porebnog pribora.

a)  a= 4 cm       b) a=25mm  c) a= 5 cm  d)  a=40 mm

     b= 2 cm                               b= 7m     

Označi na pravokutnicima i kvadratima njihove vrhove i stranice.

ČETVRTAK,19.03.2020.

https://www.youtube.com/watch?v=XbZztt5pnKA-crtanje pravokutnika

 

1. ENGLESKI JEZIK

UNIT 3: THE PLACE WHERE I LIVE
LESSON 4: WHAT A DAY!

1. u/ 102 – prepisati sve riječi i prijevod u bilježnicu – naslov LESSON 4 – WHAT A DAY!
2. u/42 - 43, zad A – poslušati zvučni zapis (CD 31) – poslušati zapis i odabrati točnu sliku
- poslušati zapis i ponoviti riječi
3. u/ 42 – 43, zad B – poslušati zvučni zapis (CD 31) – poslušati zvučni zapis i poredati slike
po redu; samostalno pročitati tekst

IZGLED PLOČE:
Schoolwork
WHAT A DAY!

 prepisane riječi iz rječnika (u/102)

 

2. SAT RAZREDNIKA

Životne vještine

-ponoviti životne vještine

 

3.HRVATSKI JEZIK

           "Ticalo bivši mrav i kornjača Gabrijela"-vip

-još jednom pročitajte ovu priču

-riješite ostale zadatke u udžbeniku

 

4. PRIRODA I DRUŠTVO

-odgovorite na pitanja ispod lekcija (Hrvati i nova domovina, Tomislav-prvi hrvatski kralj)

 

5. MATEMATIKA

 

             CRTANJE PRAVOKUTNIKA I KVADRATA -obr

-za crtanje potreban nam je pribor: šestar i trokut

- u udžbeniku i na TV školi pratite postupak crtanja pravokutika i kvadrata

- riješite stranicu  u udžbeniku

SRIJEDA, 18.03.2020.

 

1. VJERONAUK

Pročitati udžbenik str.76-78

Ići putem Kristova križa ( Maslinska gora, trpljenje, Križni put )
- udžbenik str. 76.-78. ( pročitati )
- zapisati u bilježnicu:

Veliki petak

Na Veliki petak sjećamo se Isusove teške muke i smrti na križu.
U biblijskom tekstu o Isusovoj muci i smrti najviše me dirnula ova rečenica:
- rečenica iz biblijskog teksta (bojom)
- riješiti: RB str. 55. 2.a) zadatak, 56. , 57. 2. Zadatak i 58.

2. MATEMATIKA

-učenici prepisuju u bilježnicu

 

                                                         PRAVOKUTNIK I KVADRAT

PRAVOKTNIK-dio ravnine

                      -4 dužine : AB, BC, CD i  AD                                               -SUSJEDNE STRANICE- imaju zajedničku točku

                      - to su  STRANICE (a, b )                                                             - NASUPROTNE STRANICE- nemaju zajedničku točku

                      - točke A , B, C  i D  su VRHOVI pravoktnika       

 

KVADRAT- pravokutnik čije su sve stranice jednake duljine    (a)

Pravokutnik i kvadrat imaju4 VRHA, 4 STRANICE I  4 PRAVA KUTA.

 

Precrtajte iz udžbenika pravokutnik i kvadrat.

DZ- riješite zadatke u ZZ,str. 83. i 84.

 

3. HRVATSKI JEZIK

-udžbenik,str. 122  "Ticalo bivši mrav i kornjača Gabrijela"

-nauči čitati

-riješi zadatke u udžbeniku  20. , 25. i 26.       

-budite kreativni i nacrtajte Ticala: a) kao MRAVA

                                                      b) kao SLONA

                                                      c) kao KORNJAČU

 

Prepiši u bilježnicu:

                                          "Ticalo bivši mrav i kornjača Gabrijela"   

                                                                Zoran Pongrašić

UVOD ------- Ticalo  želi  biti netko drugi.

ZAPLET----- Ticalo postaje kornjača.

RASPLET--- Ticalo se predomislio.

 

4. TZK

-vježbe razgibavanja

-igre s kuhačom i balonom

 

5. DODATNA MATEMATIKA

-NL Klokan                                                                 

UTORAK,17.03.2020.

0. INA

Izražajno čitajte igrokaza po želji.

 

1. PRIRODA I DRUŠTVO

BORBA ZA HRVATSKI JEZIK- pročitajte tekst u udžbeniku

                                               - odgovorite na pitanja ispod teksta

                                               - odaberi jednu poznatu ličnost 19. st. (iz udžbenika) i nacrtaj ju u bilježnicu

 

2. ENGLESKI JEZIK

UNIT 3: THE PLACE WHERE I LIVE
LESSON 3: A TOUR AROUND LONDON

1. u/ 102 – prepisati sve riječi i prijevod u bilježnicu – naslov LESSON 3 – A TOUR
AROUND LONDON
2. u/40, zad B – poslušati zvučni zapis (CD 28) – poslušati zapis i odabrati točnu sliku
- poslušati zapis i ponoviti riječi
3. u/41, zad C – spojiti rečenice i slike iz zadatka B (pored rečenica upisati točan broj)
4. u/41, zad C- poslušati zvučni zapis (CD 29) i provjeriti točnost zadatka; samostalno
pročitati tekst
5. u/41, zad D – pročitati rečenice i staviti kvačicu pod T (točno) ili F (netočno)
6. u/41, zad E – poslušati zvučni zapis (CD 30) i zaokružiti točnu riječ te odgovoriti na
postavljena pitanja
7. rb/ 38 – 39 – riješiti zadatke A,B,C

IZGLED PLOČE:
Schoolwork
A TOUR AROUND LONDON

 prepisane riječi iz rječnika (u/102)
the United Kingdom – England, Wales, Scotland, Northern Ireland
London is the capital of the United Kingdom.

 

3. HRVATSKI JEZIK

UPRAVNI I NEUPRAVNI GOVORA-vip

Napiši kratak razgovor izeđu tebe i mame pazeći na upravni govor.

Taj upravni govor preoblikuj u neupravni govor.

 

4. MATEMATIKA

Riješi zadatke:

1.  23467x45      56387x62       68762x89      87302x37

2. U jednoj vrećici ima 45287 rižinih rna.Koliko zrna riže ima u 78 vrećica?

 

PONEDJELJAK ,16.03.2020.

Poštovani roditelji i učenici!

Započinjemo s nastavom na daljinu.Učenici će svai dan dobivati zadatke prema rasporedu sati za određeni dan.

0. NJEMAČKI JEZIK

Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel

1

Negacija nicht/kein

1.
• Udžbenik, str. 56., zad. 10.
Pročitajte primjer naglas i prevedite ga:
Što je to, računalo? – Da, to je računalo.

- Ne, to nije računalo. To je...
Oblikujemo dijalog i s ostalim primjerima (usmeno!):
Was ist das, eine Dusche? – Ja, das ist eine Dusche.

- Nein, das ist keine Dusche. Das ist ein Baum.

Prijevod:
Što je to, tuš? – Da, to je tuš.

- Ne, to nije tuš. To je stablo.

U njemačkom jeziku imenice niječemo negacijom kein (keine za ženski rod).
Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 41., zad. 5.

udžbenik, 11. zadatak

Pitamo i odgovaramo kao u primjeru iz 10. zadatka (umeno). (Was ist das,
ein Stuhl? Nein, das ist kein Stuhl, sondern eine Lampe)
sondern – već, nego

Modul 2, Lektion 5: Das Haus von Familie Weigel

2

2.
• Negaciju kein proširit ćemo negacijom nicht.
Der Stuhl ist nicht gemütlich. (Stolac nije udoban)
Ovo je niječna rečenica. Pridjeve niječemo negacijom nicht.
• Uvježbavanje: radna bilježnica, str. 42., zad. 6. i 7.

PLAN PLOČE:
Negation kein / nicht

Das ist ein Stuhl. Ovo je stolac. kein / keine – negacija imenice
Das ist kein Stuhl. Ovo nije stolac.

Der Stuhl ist nicht gemütlich. Stolac nije udoban. nicht – negacija pridjeva (ne stoji
ispred imenice!)

U njemačkom jeziku pridjeve niječemo negacijom nicht, a imenice negacijom kein.

Viel Glück!

 

1. LIKOVNA KULTURA

-kompozicija i nijanse boje-kompozicija kruga-vodene boje

-šestarom npravi 5 kružnica jednu unutar drugog

-svaku prazinu između kruga oboji jednim tonom odabrane boje 

 

2.TZK

Gađanje u nepokretne ciljeve jednom i dvjema rukama

Poskoci sa zadacima

 

3. PRIRODA I DRUŠTVO

Prepiši u bilježnicu:

                                                         BORBA ZA HRVATSKI JEZIK

1. Narječja u hrvatskom jeziku

  -kajkavsko,štokavsko i čakavsko narječje

2. Ljudevit Gaj

-jedan od prvaka narodnog preporoda

-uveo pravopis na štokavskom narječju

-uvođenje hrvatskog jezika kao službenog 1847.godine

3. Znameniti hrvati 19.stoljeća

-Josip Jelačić, Ante Starčević, Eugen Kvaternik, Ivan Mažuranič

 

-riješi 104,RB

 

4. HRVATSKI JEZIK

-prčitaj priču "Sretna sjemenka"

-prepiši u bilježnicu

                                                       SRETNA SJEMENKA

                                                              Stjepan Lice

GLAVNI LIK:-sjemenka suncokreta

                    -umišljena,izbirljiva,namrštena,nesretna,sretna,zadovoljna

TEMA: "Jedne noći dok su Sunce i kiša i cvjetovi oko nje spavali,

             sjemenka dopusti povjetarcu da je ponese s kamena,

             I on ju je lagano,posve lagano spustio na zemlju..."

 

Riješi zadatke 17.,18. i 19. u udžbeniku.

-prikaži priču "Sretna sjemenka" u obliku stripa.

 

5. DOPUNSKA NASTAVA-HRVATSKI JEZIK (3 učenika)

-u prvih deset rečenica Sretna sjemenka podcrtaj crvenom bojom pridjeve,a plavom bojom glagole

 

    

Vrijeme


 
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Nastava na daljinu

 


Za učenike

 


Raspored zvonjenja
I. SMJENA ( ujutro)
7.55 ULAZ
8.00 - 8.45 1. SAT
8.50 - 9.35 2. SAT

9.40-10.20; 10.25

3. SAT, UŽINA
10.40 ULAZ
10.45 - 11.30 4. SAT
11.35 - 12.20 5. SAT
12.25 - 13.10 6. SAT
II.  SMJENA (poslijepodne)
13.15 -14.00 1. SAT

14.05 -14.45; 14.50

2.SAT, UŽINA
15.05 ULAZ
15.10 -15.55 3. SAT
16.00 -16.45 4. SAT
16.50 -17.35 5. SAT
17.40 -18.25 6. SAT

Školska kuhinja

Igraj se i uči

 
korisni linkovi
 • mzos
 • wikipedija
 • dhmz
 • azoo
 • hzz
 • maps.google
 • državna matura
 • knjižnice grada Zagr...
 • carnet
 • muzeji
 • Općina Jakovlje
 • NCVVO

Dnevne novine

Obrazovni portali


Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2017.

Ukupno: 270934
Ovaj mjesec: 2091
Ovaj tjedan: 3587
Danas: 36




preskoči na navigaciju