preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
e-prijava korisnika
Za osmaše

 

Kajkavsko narječje
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
A B C Č D F G H I J K L M N O P R S Š T V Z Ž
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 524)

bez opisa

Potraži izraz:
 
 

Draga djeco, prošao je treći tjedan on- line nastave. Svi živimo u neizvjesnosti, pitamo se što će dalje biti, koliko ćemo se dugo još ovako na daljinu družiti.

Vidim da marljivo radite, ne žalite se ni vi ni vaši roditelji. Naredni tjedan je tjedan za odmor. Vaš je zadatak da pažljivo i redovito pratite školu na HRT3.

Dani nakon Uskrsa bit će zahtjevniji.

 Uz pomoć vaših roditelja, znam da ćete sve svoje obaveze izvršiti na vrijeme.

Vama i vašim roditeljima želim ugodan vikend.

                                                                       Učiteljica Gordana

 

PETAK,3.4.

                          

1. SAT- HRVATSKI JEZIK

Prisjetimo se koje smo vrste riječi učili. To su imenice i glagoli. Ove godine ćemo učiti i pridjeve. Pročitajte tekst u U- 174.

- odgovoriti na pitanja od 1. - 6.

- dobro proučiti 7.,8. i 9. zadatak

- naučiti kako se zovu riječi koje opisuju i odgovaraju na pitanja kakvo je što i čije je što

- nakon toga riješiti 10. zadatak

- u bilježnicu zapisati:

                                  PRIDJEVI

                                             Ljerka Pukec

              KAKVO JE ŠTO?                        ČIJE JE ŠTO?

              prekrasno                                   dječakove

              crne                                            mamin

             ljubazne                                       školske

 

Pridjevi su riječi koje opisuju imenice i odgovaraju na pitanje kakvo je što.

Riječi koje odgovaraju na pitanje čije je što su pridjevi.

2. SAT- MATEMATIKA

- za vježbu riješiti zadatke u RB na 90. i 91. stranici

3. SAT- GLAZBENA KULTURA

Proljeće u srcu - U-52.

- pažljivo pročitati tekst pjesme i pjevati uz CD

- skladbu Wolfganga Amadeusa Mozarta " Zbor zvončića" poslušati i odrediti tko izvodi, kakav je ugođaj i tempo

- u bilježnicu zapisati:

                              Proljeće u srcu- pjesma

                              Zbor zvončića- skladba

                              - muški zbor uz pratnju zvončića

- nacrtati u bilježnicu nešto vezano uz proljeće

4. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO

Ima li u Jakovlju neka stara građevina? Razmisli.Opiši kako izgleda.

- u U- 60.,61. pročitati tekst, promotriti slike

- naučiti što su kulturno- povijesni spomenici, muzeji, pismohrane ili arhivi, knjižnice

- u bilježnicu zapisati:          

                                               KULTURNO- POVIJESNI SPOMENICI

                          - muzeji, arhivi, knjižnice

                          - građevine, vrijedni stari predmeti

- riješiti RB na 60. i 61. stranici (2. zadatak nije obavezan)

ČETVRTAK,2.4.

1.SAT- VJERONAUK

Nacrtaj sliku Isusa u njegovom zavičaju o čemu smo prošli sat razmišljali.
Lijepo crtaj  i crtež lijepo oboji.  Hvala!

2.SAT- ENGLESKI JEZIK

UNIT 4: THE CALENDAR

LESSON 1: GUESS THE MONTHS!

 

  1. Rb/ 50,51  – riješiti 3.,4. i 6. zadatak  (u 6.zadatku je potrebno nacrtati slike koje povezuju sa svojim najdražim mjesecom u godini i na crtu napisati svoj najdraži mjesec, npr. Nacrtati bor, snijeg, čizmice – My favourite month is December)

3. TJELESNO-ZDRAVSTVENA KULTURA

- vježbati uz sportaše na HRT

- napraviti vježbe oblikovanja

4. SAT- HRVATSKI JEZIK

Svake godine na rođendan H. C. Andersena, 2. travnja, obilježava se Međunarodni dan dječje knjige. U vašem udžbeniku na 169. stranici pročitajte tekst Darujte slikovnice.

- tekst treba pažljivo pročitati

- odgovoriti na pitanja od 1. do 18.

- u bilježnicu zapisati:

DARUJTE SLIKOVNICE

                                                Sanja Polak

 

GLAVNI LIK: Jan

SPOREDNI LIKOVI: Patrik, knjižničarka, Mateo, Alen, Ema

 

Ova priča govori o darivanju slikovnica i knjiga.

 

2. travnja – Međunarodni dan dječje knjige

 

PORUKA: DARUJTE KNJIGE I SLIKOVNICE!

5. SAT- DODATNA NASTAVA (MATEMATIKA)

Zadatak:

Napiši sve troznamenkaste brojeve kojima je umnožak znamenaka 6.

 

SRIJEDA,1.4.

0. SAT- IZVANNASTAVNA AKTIVNOST (RECITATORSKA)

Prošli puta pisali ste stihove o proljeću i učili ih napamet. Danas nacrtajte proljeće.

0. SAT- PLESNA SKUPINA

-vježbati postojeću koreografiju

1. SAT- HRVATSKI JEZIK

Stigao nam je mjesec travanj. Znam da biste najradije potrčali van, udahnuli svježeg zraka, miris proljetnog cvijeća...Proljeće je, a u vama...nemir.

U U- 147. naći ćete priču o djevojčici kojoj pogled stalno bježi prema plavom nebu, oblacima... Vaš je zadatak:

- pažljivo pročitati priču

- odgovoriti na pitanja od 1.do 18.

- kod 14. pitanja pažljivo čitati zadane rečenice i u njima obratiti pažnju na riječ KAO, kako biste znali odgovoriti na pitanje

- u bilježnicu zapisati:

PROLJEĆE JE, A U MENI NEMIR

                                                                                                Ana Đokić

GLAVNI LIK: djevojčica

VRIJEME RADNJE: proljeće

MJESTO RADNJE: škola, kuća

Proljeće je, a u meni nemir. Od sreće bih zagrlio svemir!

- poslušati pjesmu:" Proljeće je, a u meni nemir" Luke Nižetića, zapjevati i zaplesati

2. SAT- MATEMATIKA

- za vježbu riješiti u RB još dvije stranice (88.,89.)- pisano množenje

3. SAT- SAT RAZREDNIKA

Današnja tema : Moja obitelj i ja

Razmislite što radite tijekom dana u obiteljskom domu. Čemu se najviše radujete u svojoj obitelji? Jeste li veseli u obitelji? Pomažete li u zajedničkom životu, starijim članovima? Kako? Koje poslove volite raditi, a koje ne? Zašto?

4. SAT- LIKOVNA KULTURA

Kad ste dobro razmislili , izradite strip kojim ćete pokazati koje dužnosti imate u svojoj obitelji. (radi po želji: olovkom, drvenim bojicama, flomasterima, pastelama...)


 

UTORAK,31.3.

1. SAT- ENGLESKI JEZIK

UNIT 4: THE CALENDAR

LESSON 1: GUESS THE MONTHS!

 

  1. Ponoviti nazive za mjesece u godini

https://wordwall.net/hr/resource/124747

https://wordwall.net/hr/resource/397027

 

  1. Rb/ 48,49  – riješiti 1. i 2. zadatak  

 

IZGLED PLOČE:

Schoolwork

 

seasons – godišnja doba

                  spring  - proljeće

 

                         summer  - ljeto

                         autumn – jesen

                             winter  - zima

 

2. SAT- HRVATSKI JEZIK

Nadam se da ste pažljivo pročitali Grički top, proučili nepoznate riječi i shvatili o čemu govori legenda. Zadaća za danas:

- odgovoriti na pitanja u U- 143.,144.,145. od 1. do 10. zadatka

- treba pažljivo čitati jer se svi odgovori nalaze u tekstu

- u bilježnicu zapisati:

GRIČKI TOP

                                                                               Dubravko Horvatić

Legenda je priča o nekoj osobi ili događaju

koja je zasnovana na narodnoj predaji

i prenosi se s koljena na koljeno.

 

VRIJEME RADNJE: 16. stoljeće

MJESTO RADNJE:  a) desna obala Save

                                 b) Zagreb

LIKOVI: Hasan-paša Predojević, Zagrepčani,

               begovi, age, vojnici, sluge

 

OPIS LIKOVA:

Hasan paša – osvajač, zapovjednik turske vojske, nemilosrdan,

                        okrutan, samouvjeren, samoljubiv, tiranin, ohol, kukavica

Zagrepčani – dosjetljivi, mudri

TEMA PRIČE: grički top

3. SAT- MATEMATIKA

- za vježbu riješiti u RB dvije stranice vezano uz pisano množenje (na primjer 86.,87. ako nije riješeno)

4. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA

- napraviti vježbe oblikovanja

- vježbati uz sportaše na HRT3

5. SAT- DOPUNSKA NASTAVA (MATEMATIKA)

- vježbati tablicu množenja

 

PONEDJELJAK,30.3.

Evo nas na početku novog radnog tjedna. Nadam se da ste se odmorili.

Zadaća za danas:

0. SAT- VJERONAUK

Nastavljamo sa zadnjim odlomkom koji se nalazi na 62. stranici.
Napišimo mali naslov u bilježnicu: ISUS U SVOM ZAVIČAJU.
Ispod naslova prepiši tekst. O njemu malo razmisli i odgovori na slijedeća pitanja:
1) Što su se pitali Isusovi slušatelji?
2) Napiši koja su pitanja postavili?
3) Što su zaključili: da li je moguće ili nemoguće da Isus tako govori i čini tako velika čuda?
4) Da li su ga prihvatili?
5) Čemu se Isus čudio?
Nemoj i ti tako postupiti prema onima koji su iz tvoga kraja. Prihvatite  jedi druge i biti će svima ljepše.  Ugodan rad!
 
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
- pažljivo pročitati tekst u U- 141. stranica: Grički top (Dubravko Horvatić)
- proučiti nepoznate riječi ispod teksta
 
2. SAT- MATEMATIKA
- za vježbu riješiti zadatke u ZZ- 93.,94.
 
3. SAT- TJELESNO - ZDRAVSTVENA KULTURA
- vježbati uz sportaše na HRT3
 
4. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Nalazimo se na temi Snalaženje u vremenu. Učimo o prošlosti, sadašnjosti, budućnosti, predcima i potomcima, vremenskoj crti, desetljeću, stoljeću i tisućljeću. Vrijeme je da malo ponovimo i uvježbamo gradivo.
- riješiti zadatke u RB od 50. do 59. stranice (nije potrebno riješiti sve odjednom; rasporediti po dvije, tri stranice dnevno)
- kod rješavanja zadataka služiti se udžbenikom i ako je potrebno potražiti pomoć roditelja
 

 
NA KRAJU 2. RADNOG TJEDNA

Dragi učenici, poštovani roditelji!

Prošla su dva tjedna nastave u posebnim uvjetima. Iako svakodnevno komuniciramo (WhatsApp), želim vam uputiti i ovdje nekoliko riječi.

Djeco, možda još za sada uživate. Ne morate rano ustajati, ići u školu, sjediti u klupama, slagati školsku torbu i raditi mnogo drugih stvari što je prije bilo normalno. Sigurna sam da vam nedostaje školsko zvono, graničar, prijatelji...možda učiteljica. Vi meni nedostajete. Marljivo i dalje radite.

Poštovani roditelji, znam da vam nije lako. Molim vas da i dalje budete strpljivi. Svima želim ugodan vikend. Pozdrav!

PETAK,27.3.

1.SAT- HRVATSKI JEZIK

Kakve je boje potok- U-125.

-pjesmu pažljivo pročitati

- riješiti zadatke od 1.- 8.

- u bilježnicu zapisati:

KAKVE JE BOJE POTOK

                                              Grigor Vitez

Ova pjesma ima 5 kitica jednake duljine.

Riječi na kraju retka se rimuju.

Rimuju se posljednje riječi u :

        a) prvom i trećem stihu

        b) drugom i četvrtom stihu.   

Svaka je kitica jedna pjesnička slika.

2. SAT- MATEMATIKA

- za vježbu riješiti zadatke u ZZ- 92.

3. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO

Stoljeće i tisućljeće- U- 58.

Naučili smo što je desetljeće. Sada ćemo naučiti što je stoljeće i tisućljeće.

- u U na 58.i 59. stranici pažljivo pročitati tekst

- proučiti vremenske crte

- usmeno odgovoriti na pitanja u plavom pravokutniku

- u bilježnicu zapisati:

                                             STOLJEĆE I TISUĆLJEĆE

STOLJEĆE=100 GODINA                  

STOLJEĆE =10 DESETLJEĆA

TISUĆLJEĆE=1000 GODINA

TISUĆLJEĆE=10 STOLJEĆA

TISUĆLJEĆE=100 DESETLJEĆA

4. SAT- TJELESNO - ZDRAVSTVENA KULTURA

- vježbati uz sportaše na HRT3

5. SAT- VJERONAUČNA

VJERONAUČNA ( NIŽI ):
Danas nam je tema Marija. U srijedu, 25. 3. , bio je blagdan Blagovijesti, kada je Anđeo Gospodnji
navijestio Mariji da će rodit Isusa. Prvo pogledati kratki isječak filma o tom događaju, a onda riješiti
igrice:
https://www.youtube.com/watch?v=cFPpN-rrRzE&feature=youtu.be

https://wordwall.net/hr/resource/621995/vjeronauk/marija-i-an%c4%91eo-gabrijel

https://wordwall.net/hr/resource/443031/vjeronauk/marija-isusova-majka

         

   

četvrtak,26.

1.SAT- HRVATSKI JEZIK

Stvaranje priče prema poticaju- U- 156.

- pročitati ZNAMO...NAUČIT ĆEMO...

- pozorno promotriti sliku na 156. str.

- pročitati 1. zadatak u dijelu UVOD i proučiti tko su likovi, gdje se nalaze i što rade

- razmisliti što se dalje moglo dogoditi, kako je moglo završiti

  (u U ne treba ništa pisati)

- u bilj. napisati kratku priču (naslov: Tobi i Petrunjela)

- paziti da priča ima uvod, glavni dio i zaključak

- zapisati u bilj. prije sastavka:

             Stvaranje priče prema poticaju

Svaka priča (sastavak) treba imati: 1. uvod

                                                   2. glavni dio

                                                   3. zaključak

2. SAT- MATEMATIKA

- za vježbu riješiti zadatke u ZZ- 90,91.

3. SAT- LIKOVNA KULTURA

- flomasterima na papiru nacrtati jedan veliki list

- istaknuti obrisnu liniju i žilice unutar lista (one glavne)

- točkama i crtama izraziti teksturu površine lista (tekstura je riječ koja nam izražava kakva je površina pod prstima: glatka, hrapava...)

4. SAT- SAT RAZREDNIKA

         Voda- najzdravije piće

Razmisli i usmeno odgovori na pitanja:

Što najčešće piješ tijekom dana?

Što je najzdravije piti?

Smijemo li piti bilo kakvu vodu?

Zašto su sokovi nezdravi?

Koliko čaša vode dnevno treba piti?

Popij čašu najzdravijeg pića!

 

SRIJEDA,25.3.

1. SAT- HRVATSKI JEZIK

Različiti- pa što! - U-153.

- pažljivo pročitati tekst

- odgovoriti na sva pitanja

- u bilježnicu napisati:

          Različiti- pa šta!

                         Nada Iveljić

LIKOVI: puh, vjeverica

MJESTO RADNJE: šuma, niska grana, duplja visoko na stablu

VRIJEME RADNJE: jutro, svitanje

PORUKA: Pravo prijateljstvo nema zapreka. Postoji li iskrena želja, sve su razlike svladive.

2. SAT- TJELESNO-ZDRAVSTVENA KULTURA

- vježbati uz sportaše na HRT3

3. SAT- MATEMATIKA

Pisano množenje (43x5)- U- 92

- riješiti ZNAM

- pročitati tekst i dobro proučiti postupak množenja

- riješiti zadatke u U-93.

- u bilježnicu napisati naslov i riješiti zadatke: 43x5,    82x6,    65x5

4. SAT- ENGLESKI JEZIK

UNIT 4: THE CALENDAR

LESSON 1: GUESS THE MONTHS

 

 

  1. U bilježnicu prepisati plan ploče
  2. u/42 – poslušati zvučni zapis (CD 25) i pratiti slike u udžbeniku
  • poslušati zvučni zapis (CD 25) i ponoviti ono što čuju
  1. u/42 – poslušati zvučni zapis (CD 26) – The Months Song
  2. ponoviti dane u tjednu uz pomoć Quizleta i riješiti zadatke
  3.     (lozinka: osjakovlje)
  4. u/43 – riješiti 5.zad – pročitati i spojiti slike iz u/42 i tekst (upisati odgovarajući broj)
  • poslušati zvučni zapis (CD 27) i provjeriti odgovore
  • poslušati zvučni zapis i ponavljati za zapisom
  • samostalno pročitati tekst
  1. u/ 43 – riješiti 6.zad u udžbenicima

 

IZGLED PLOČE:

*napomena: ono što je pisano crvenom bojom treba biti također napisano bojom u bilježnici (mogu koristiti bilo koju boju osim žute)

 

                                                               Schoolwork

                                                     GUESS THE MONTHS!

 

months – mjeseci u godini

January  - siječanj

February – veljača

March – ožujak

April – travanj

May – svibanj

June – lipanj

July – srpanj

August – kolovoz

September – rujan

October – listopad

November – studeni

December – prosinac

 

Mjeseci u godini se UVIJEK pišu VELIKIM početnim slovom!

 

My favourite month is _______________________. (na crtu napisati ime najdražeg mjeseca u godini)

 

beach – plaža

sandcastles – pješčani dvorci

picking snowdrops – brati visibabe

skiing – skijati se

watering – zalijevati

summer camp – ljetni kamp

back to school – natrag u školu

Valentine's Day – Valentinovo

Card – čestitka

Easter bunny – uskršnji zec

Easter – Uskrs

School is over! - Škola je gotova!

 

5. SAT- DODATNA NASTAVA (MATEMATIKA)

- RB-96. str.- MOZGALICE- riješiti 1. zadatak

6. SAT- IZVANNASTAVNA AKTIVNOST ( RECITATORSKA SKUPINA)

- pokušati napisati 4 stiha o proljeću

- stihovi neka se rimuju (prisjetiti se kako smo radili zajedno na recitatorskoj)

- naučiti stihove napamet

 

 

 

UTORAK,24.3.

1. SAT- HRVATSKI JEZIK

Veliko početno slovo

- u U- 98.,99.,123. i 137. ponovi pravila o pisanju velikog početnog slova

- u bilježnicu ove rečenice prepiši pisanim slovima:

Ponavljanje

1. MOJ PRIJATELJ ZVONIMIR ŽIVI U STAROM PETROVOM SELU.

2. IDEMO U VUKOVARSKU ULICU.

3. SASTANAK JE NA TRGU BANA JOSIPA JELAČIĆA.

4. NAŠE NAJVEĆE RIJEKE SU SAVA, DRAVA I DUNAV.

5. NAJLJEPŠE MORE JE JADRANSKO MORE.

6. PLANETU ZEMLJI NAJBLIŽA JE ZVIJEZDA SUNCE.

2.SAT- PRIRODA I DRUŠTVO

Desetljeće- vremenska crta- U-56.

-usmeno odgovoriti na pitanja iznad naslova

-pažljivo pročitati tekst

- proučiti vremensku crtu desetljeća

-usmeno odgovoriti na pitanja u U-57. str. u plavom pravokutniku

- u bilježnicu zapisati:

Desetljeće- vremenska crta

DESETLJEĆE- 10 godina

VREMENSKA CRTA- pokazuje vremenski slijed događaja

3. SAT- GLAZBENA KULTURA- U- 50.

Ode zima

- pjesmu pročitati, pjevati uz CD nekoliko puta

- izvoditi ritam pjesme plješćući

- poslušati skladbe:

1. Wolfgang Amadeus Mozart: Čežnja za proljećem

2. Andre Ernest Modeste Gretry: Magarac i kukavica

- u bilježnicu napiši naziv pjesme i skladbi (na način kako inače pišemo)

4. SAT- ENGLESKI JEZIK

LET'S CHECK! (UNIT 3)

 

  1. Na crtu napiši  CAN  ili  CAN'T za stvari koje možeš ili ne možeš učiniti.

 

  1. I  __________ read a book.
  2. I __________ dance.
  3. I _________ drive a car.
  4. I _________ fly.
  5. I _________ speak English.
  6. I ________ wash the dishes.
  7. I ________ play football.

 

  1.  U bilježnicu prepiši rečenicu i nacrtaj koliko je sati.

  

  1. It is four o'clock.
  2. It is ten o' clock.
  3. It is twelve o'clock.
  4. It is two o'clock.
  5. It is half past eight.
  6. It is half past two.
  7. It is half past nine.
  8. It is half past three.

 

  1.  U bilježnicu nacrtaj i napiši koliko je sati.

  

  1. 3:00
  2. 5:00
  3. 7:00
  4. 10:00
  5. 1:30
  6. 6:30
  7. 11:30
  8. 7:30

 

 

 

 

  1.  U bilježnicu prepiši rečenicu i napiši kakvo je vrijeme.

 

  1. It is foggy.
  2. It is windy.
  3. It is snowing.
  4. It is hot.
  5. It is raining.
  6. It  is sunny.
  7. It is cold.

 

  1.   U riječi upiši slova koja nedostaju kako bi dobio dane u tjednu.

  

                   ____  und___y  (nedjelja)

                   ____ o ___ day   (ponedjeljak)

                   ____ ue ____ day  (utorak)

                   W ___ d ____ esday  ( srijeda)

                    Th ___ r ____ day  ( četvrtak)

                    ___  ___ iday ( petak)

                   Sat ___ rda ____  ( subota)

 

5. VJERONAUK

Nalazimo se u temi - ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE - koja se nalazi na 62. stranici.

1) Vaš je današnji zadatak pročitati drugi odlomak crvenog teksta....  U sinagogi je sijedio čovjek usahle ruke.....   do kraja ovog odlomka. O tekstu dobro razmisliti.
2) U svoju bilježnicu prepisati tekst koji ste pročitali i o njemu razmišljali.
Malo razmisli kako bi ti postupio prema onom čovjeku koji je u potrebi?
Treba li ubiti Isusa zbog dobra djela?  Ti uvijek čini dobro kao i Isus.
Hvala vam na rješavanju ovih zadataka i na ovaj način - na daljinu. 

 

 

 

 

PONEDJELJAK,23.3.

1. SAT- HRVATSKI JEZIK

Veliko početno slovo u imenima naseljenih mjesta- U- 137.

- pročitati 8.,9.,10. zadatak

- dobro proučiti pravila i riješiti 11.,12., i 13. zadatak

- pisati pisanim slovima

- u bilježnicu napisati:

Veliko početno slovo u imenima naseljenih mjesta, voda, gora

- Zagreb, Slavonski Brod, Biograd na Moru

- Dunav, Sava

- Jadransko more, Plitvička jezera

- Medvednica, Velebit, Vukomeričke gorice

2. SAT- TJELESNO - ZDRAVSTVENA KULTURA

- vježbati uz sportaše na HRT3

3. SAT- MATEMATIKA

- za vježbu riješiti zadatke ZZ-88.,89.

4. SAT- VJERONAUK

Nalazimo se na temi: ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE koja se nalazi na 62. stranici.

1.) Vaš današnji zadatak je pročitati drugi odlomak crvenog teksta... U sinagogi je sijedio čovjek usahle ruke...  do kraja ovoga odlomka. O tekstu dobro promisliti.
2.) U svoju bilježnicu gore navedeni tekst 62. stranica.
Zatim, malo razmisliti, kako bi ti postupio prema ovom čovjeku koji je u potrebi. Treba li Isusa osuditi i još gore, treba ga ubiti  zbog dobrog djela?
Hvala svima što sudjelujete i na daljinu, u virtualnom obliku.

5. DOPUNSKA NASTAVA (HJ)

- u bilježnicu napisati pisanim slovima: KRALJEV VRH

                                                         SVETI PETAR U U ŠUMI

                                                         BROD NA KUPI

                                                         SLJEME

 

 

 

 

 

PETAK,20.3.

1.SAT- HRVATSKI JEZIK

Veliko početno slovo u imenima naseljenih mjesta, voda, gora -U - 135.

-pročitati ZNAMO... I NAUČIT ĆEMO...

-pročitati tekst Moja Hrvatska i odgovoriti na pitanja od 1. do 7.

2. SAT- MATEMATIKA

 Pisano množenje (32x4) - U-90.

-riješiti ZNAM

- pažljivo pročitati zadatak, proučiti tablicu

- riješiti zadatke U- 91.

- u bilj. napisati naslov i ispod  32x4    73x3     53x2, podvući i izračunati

3. SAT- GLAZBENA KULTURA

Kad bi svi ljudi na svijetu - U- 48.

- pročitati tekst, pjevati pjesmu uz CD; ima i na You Tube

4. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO

Predci i potomci- U- 54.

- pročitati tekst, promotriti slike, usmeno odgovoriti na pitanja

- po želji izraditi obiteljsko stablo

ČETVRTAK,19.3.

1.SAT- VJERONAUK

Nalazimo se u temi: Ljudi i njihova krivica, koja se nalazi u udžbeniku na 54. stranici .Došli smo do trećeg dijela, koji ima naslov "Dug."

1. Lijepo i polako pročitati tekst. Malo o njemu razmisliti.

2. U radnoj bilježnici riješiti 2. zadatak na str. 46. i 1. ako nije riješen.

2. SAT- ENGLESKI JEZIK

UNIT 1: THE WEEK, DAYS, HOURS

LESSON 5: LET'S CHECK!

 

  1. Koliko je sati? – ponavljanje
  2. https://learningapps.org/watch?v=pnd3dpz7a18
  3. What can Greg do? – ponavljanje (napomena: za ovu aktivnost su potrebna dva uređaja, npr. Tablet i mobitel – na jednom uređaju se otvara poveznica i pojavljuju se pitanja, a preko drugog uređaja se odgovara na ta pitanja; učenik se prijavljuje kao: play as guest)
  4. https://create.kahoot.it/share/99c9ba48-d009-4896-b35f-cbd3df3399e0
  5. Rb/ 46 – 47, riješiti zadatke 1,2,3,4,5,6

 

3. SAT- HRVATSKI JEZIK

-Tatin dan- U- 109.

- pročitati, riješiti zadatke od 1. do 16.

- u bilježnicu napisati naslov, ime pisca i TEMU: dan proveden s tatom

Zadatak: Danas je Dan očeva. Nacrtajte tatu u bilježnicu i pokažite mu crtež.

4. SAT - TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA

- trčati nekoliko krugova oko kuće, napraviti vježbe oblikovanja kao  što smo radili u školi

5. SAT- DODATNA NASTAVA- MATEMATIKA

- riješiti u bilježnicu

1. Zbroj brojeva 10 i 2 pomnoži razlikom brojeva 12 i 6.

2. Izračunaj   (5+5+5) x 2

- koristi zagrade, pisano množi

SRIJEDA,18.3.

0.SAT- IZVANNASTAVNA AKTIVNOST- RECITATORSKA SKUPINA

  Zaplješćimo proljeću,

  nebu kojim kruži,

  jatu ptica,

  zlatnom suncu

  i proljetnoj ruži.

-stihove naučiti izražajno čitati, a zatim napamet

1.SAT- HRVATSKI JEZIK

Što žubori potočić- U- 131.

- pročitati, riješeti sve zadatke

- u bilježnicu napisati naslov, ime pisca

- vježbati čitati

2.SAT- MATEMATIKA

Pisano množenje (43x2, 26x3)

- riješiti zadatke u ZZ-88.

3. SAT- LIKOVNA KULTURA

Crtačka tekstura: Ptica

- na papiru crnim flomasterom nacrtati pticu

4. SAT- SAT RAZREDNIKA

Voda - život znači

Iz prirode i društva puno smo učili o vodi. Razmisli i ispričaj roditeljima što znaš o vodi.

 

UTORAK,17.3.

1. SAT- ENGLESKI JEZIK

UNIT 3: THE WEEK, DAYS, HOURS

LESSON 4: A SILLY WEEK

1.  u/ 38,  zad.2 poslušati zvučni zapis (CD 24) – poslušati zvuči zapis i pratiti slike

                                                                     - poslušati zvučni zapis i ponavljati rečenice

                                                                     - samostalno pročitati tekst

        2. rb/ 44-45 riješiti zadatke 1,2,3,4

 

IZGLED PLOČE:

 

Let's row a boat! – Veslajmo!

Don't fly a plane! – Ne vozi avion!

Dressed in white. – Odjeven u bijelo.

Fly a kite! – Puštaj zmaja!

Let's skate tonight!  - Kližimo večeras!

Sing in the rain! – Pjevaj na kiši!

Take off your coat! – Skini kaput!

 

 

2. SAT- HTVATSKI JEZIK

Proljeće- U-176.

- pročitati, riješiti sve zadatke

- u bilježnicu napisati naslov i ime pisca

3.SAT- MATEMATIKA

Pisano množenje (43x2, 26x3)-

- za vježbu riješiti ZZ-88. i 87.

4. SAT - TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA

- izaći iz kuće, voditi loptu lijevom i desnom rukom, poigrati se s bratom ili sestrom

5. SAT- MATEMATIKA (DOPUNSKA NASTAVA)

.- vježbati tablicu množenja

 

PONEDJELJAK,16.3.

0. SAT- VJERONAUK

Lijepo vas sve pozdravljam!

Nalazimo se na temi: ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE koja je u udžbeniku na 62. stranici.

1. U bilježnicu napisati naslov i prvih 5 redaka do...izgrađuju kraljevstvo nebesko.

2. Polako pročitati i prepisati slijedeća tri retka teksta, koja su napisana crvenim slovima.

3.Kada ste to učinili nacrtajte u svoju bilježnicu Isusa koji jede s grješnicima, koja se nalazi s lijeve strane zadanog teksta u udžbeniku.

Lijepo rješavanje zadanih zadataka.

1. SAT- HRVATSKI JEZIK

Lastavica se vraća kući- U-92.

- pročitati, riješiti od 1. do 9. zad.

- u bilj. napisati naslov, ime pisca i nacrtati lastavicu

- naučiti izražajno čitati

2. SAT- MATEMATIKA

Pisano množenje (26x3)- U- 88.

- riješiti ZNAM

- proučiti tekst

- riješiti zadatke u U-89.

- u bilj. napisati naslov i ispod naslova 26x3, 18x7, 38x2- riješiti

3. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA

- svakodnevno vježbati uz program na HRT3

4.SAT- PRIRODA I DRUŠTVO

Sadašnjost, prošlost, budućnost- U- 52.

- pročitati, promotriti slike

- usmeno odgovoriti u U- 53. na 1.,2.,3.,4. zad. (plavi pravokutnik)

 - zapisati u bilježnicu:

 PROŠLOST          SADAŠNJOST        BUDUĆNOST

2011.                     2020.                     2021.

JUČER                 DANAS                   SUTRA

PREKJUČER        SADA                     PREKSUTRA

PROŠLI TJ.                                        SLJEDEĆI TJ.

 

NASTAVA NA DALJINU

Draga djeco!

Od danas počinje nastava na daljinu. Sve sadržaje i materijale možete potražiti na stranicama škole. Pažljivo  pratite Školu na trećem, izrađujte zadatke koje ćete ovdje dobiti, marljivo radite i slušajte roditelje. Budite strpljivi. Nadam se da ćemo se uskoro vidjeti.

 

Vrijeme


 
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Nastava na daljinu

 


Za učenike

 


Raspored zvonjenja
I. SMJENA ( ujutro)
7.55 ULAZ
8.00 - 8.45 1. SAT
8.50 - 9.35 2. SAT

9.40-10.20; 10.25

3. SAT, UŽINA
10.40 ULAZ
10.45 - 11.30 4. SAT
11.35 - 12.20 5. SAT
12.25 - 13.10 6. SAT
II.  SMJENA (poslijepodne)
13.15 -14.00 1. SAT

14.05 -14.45; 14.50

2.SAT, UŽINA
15.05 ULAZ
15.10 -15.55 3. SAT
16.00 -16.45 4. SAT
16.50 -17.35 5. SAT
17.40 -18.25 6. SAT

Školska kuhinja

Igraj se i uči

 
korisni linkovi
 • mzos
 • wikipedija
 • dhmz
 • azoo
 • hzz
 • maps.google
 • državna matura
 • knjižnice grada Zagr...
 • carnet
 • muzeji
 • Općina Jakovlje
 • NCVVO

Dnevne novine

Obrazovni portali


Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2017.

Ukupno: 270934
Ovaj mjesec: 2091
Ovaj tjedan: 3587
Danas: 36




preskoči na navigaciju