Ove godine učili smo i vrstu riječi- glagole. Glagoli su riječi kojima izričemo što tko radi ili što se događa. U bilježnicu napišite naslov: Glagoli- ponavljanje.
Izmislite 5 rečenica, napišite ih u bilježnicu i u njima pdcrtajte glagole.
Izmislite 3 zadatka pisanog množenja dvoznamenkastoga broja jednoznamenkastim i 2 zadatka pisanog dijeljenja troznamenkastoga broja jednoznamenkastim brojem. Napišite ih u bilježnicu i riješite.
Uz CD otpjevajte 3 pjesme po izboru koje smo učili pjevati u drugom polugodištu.
Djeco, dobro znate da nam je voda neophodna za život. Trebamo je štedjeti i zaštititi od onečišćenja. U U na 88. stranici pročitajte „Zaštita i očuvanje voda" i riješite RB na 93. i 94. stranici.
Pred nama je vikend. Dobro se odmorite. Veselim se ponovnom susretu.
5. SAT- VJERONAUČNA
Uzašašće
Jučer se u katoličkom kalendaru slavio blagdan Isusova uzašašća na nebo. 40 dana nakon uskrsnuća Isus je pred svojim učenicima uzašao na nebo k svome Ocu. Isusov odlazak na nebo gledalo je 11 učenika ( jer se Juda objesio ) i Marija. U ovom kratkom crtanom filmu ponovit ćete Isusovo uskrsnuće i povezati ga sa jučerašnjim blagdanom Uzašašća.
- pogledati kratki crtani film „ Uskrsnuće i uzašašće Isusovo”
https://www.youtube.com/watch?v=bJfOKs-RShE
- otvoriti digitalnu igru, pročitati i prepisati u bilježnicu što ćeš vidjeti da treba, a onda odabrati što ti se najviše svidjelo ( u crtanom filmu ili digitalnoj igri ) i nacrtati:
https://spark.adobe.com/page/Kg2UQAKHUQS4A/
Djeco, pozdrav!
Nadam se da vam se svidjela pripovijetka o modernom dječaku.U bilježnicu napišite:
ANDREJEV DAN
Ksenija Grozdanić
GLAVNI LIKOVI: Andrej, djevojčica
OSOBINE LIKOVA:
Andrej je moderan dječak.
Dane provodi uz mobitel, računalo, igrice i televizor.
Djevojčica je vesela, razigrana i razgovorljiva.
Dane provodi s psićem u parku.
PORUKA PRIČE: Čuda su izmišljena da služe nama, a ne mi njima.
U U riješite preostala pitanja (od 16. do 23.).
Djeco, naučili smo pisano množenje i dijeljenje. Pročitajte u U na 112. stranici NAUČILI SMO. Prisjetimo se kako se zovu brojevi kod množenja i dijeljenja. U bilježnicu napišite:
PONAVLJANJE
2= DJELITELJ- BROJ KOJIM DIJELIMO
8= KOLIČNIK- REZULTAT PRI DIJELJENJU
3x4=12
3 I 4= FAKTORI- BROJEVI KOJE MNOŽIMO
12= UMNOŽAK- REZULTAT MNOŽENJA
Djeco, dodirnite različite predmete oko sebe i opišite kakve su im površine (glatke, hrapave, bodljikave, izgužvane, raspucane, kvrgave...). Kako biste prikazali različite teksture površine na papiru? Prikazali bismo ih mnoštvom točaka i crta.
Vaš je današnji zadatak da na papiru nacrtate nekoliko geometrijskih likova (krug, pravokutnik, trokut, kvadrat). Oni se mogu dodirivati, mogu im se stranice sjeći. Njihove plohe ispunite različitim crtačkim teksturama (različitim crtama, točkama). Isto tako možete ispuniti i prostor između likova.
Radite flomasterom.
Na početku školske godine naučili smo neka pravila ponašanja. Što smijemo, a što ne smijemo raditi u školi? Što znamo o pravilima ponašanja izvan škole, npr. u autobusu? Kako se ponašamo pri ulasku u prijevozno sredstvo? Kako zauzimamo mjesta? Po dogovoru ili...? Smijemo li se gurati? Koga trebamo pozdraviti? Smijemo li konzumirati hranu i piće? Zašto? Puno je pitanja. Razmislite malo.
Draga djeco, već je srijeda! Evo zadaće za danas.
U U na 272. stranici nalazi se pripovijetka o dječaku koji za sebe kaže da je moderan dječak. Pročitajte je i odgovorite na pitanja (od 1. – 15.)
Pratite Školu na Trećem i razgibavajte se uz sportaše.
Još danas ćete vježbati pisano dijeljenje. Riješite u ZZ 114. stranicu. Pazite, u 9. zadatku osim dijeljenja imamo još jednu računsku radnju. Pripazite na redoslijed izvođenja računskih radnji.
UNIT 5: HOME SWEET HOME
LESSON 2: WHERE IS GIZMO?
Dragi učenici,
u današnjoj lekciji ćete naučiti reći gdje se što nalazi upotrebljavajući prijedloge u, na, ispod, ispred i iza.
Napomena za roditelje: dragi roditelji, ovu lekciju ne trebate slati na pregled. Hvala.
1 U bilježnicu napišite:
Schoolwork
WHERE IS GIZMO?
2 Otvorite svoje udžbenike na stranici 55. Pogledajte slike u 5. zadatku. Poslušajte zvučni zapis (CD 38) i ponovite za zapisom. Gdje je Gizmo? Probajte usmeno prevesti rečenice.
3 U bilježnicu napišite:
IN - u
ON – na
UNDER – ispod
IN FRONT OF - ispred
BEHIND - iza
4 Poslušajte zvučni zapis (CD 39) u 6.zadatku. Nakon slušanja pokušajte sami pročitati priču.
5 Gdje je Kimin sendvič? U 7. zadatku zaokružite točan odgovor.
6 Kada želimo opisati da se nešto negdje nalazi koristimo izraze THERE IS i THERE ARE. Rečenice prepišite u bilježnicu.
THERE IS a TV set in the living room.
THERE IS a fridge in the kitchen.
THERE ARE two chairs in the dining room.
THERE ARE a lot of toys in my room.
THERE IS + jednina ( 1 stvar)
THERE ARE + množina ( više stvari)
7. Otvorite radnu bilježnicu na stranici 68. Riješite sljedeće zadatke:
5.zadatak – pogledajte slike i napišite gdje se što nalazi. Upotrijebite riječi: IN, ON, UNDER, BEHIND ili IN FRONT OF.
6. zadatak – pogledajte sliku i dopunite rečenice riječima koje nedostaju. Kako biste provjerili jeste li točno riješili zadatak, poslušajte CD iz radne bilježnice (CD 14).
8. zadatak – Što se sve nalazi u tvojoj sobi? Pročitaj pitanje i zaokruži odgovor.
9.zadatak – pročitaj rečenice i nacrtaj što nedostaje na slici.
Zbroj brojeva 176 i 587 umanji 7 puta. Upotrijebi zagrade.
RECITATORSKA SKUPINA
VJEVERICA
Ima jedna vjeverica
zabrinuta lica.
Po cijele dane skače,
uvijek nešto žvače.
Rep joj kitnjast,
čupav, ali lijep.
Dok jede žir,
ona treba mir.
Penje se na grane,
na svakakve strane.
Pjesmu naučite izražajno čitati. Životinju iz pjesme nacrtajte.
PLESNA SKUPINA
Vježbajte postojeću koreografiju uz glazbenu pratnju.
Djeco, nastavljamo s ponavljanjem imenica. Naučili smo da imenice mogu biti u jednini i množini. Nastavljamo pisati u bilježnicu:
Imenice napiši u množini:
vrt-______________
stol-______________
pas-______________
vjetar-_______________
tjedan-_______________
Naučili smo i što su umanjenice i uvećanice.
Od imenica napiši umanjenicu, a zatim uvećanicu.
vreća-__________,____________
ruka-___________,_____________
stan- __________ ,______________
riba-____________,______________
žaba-___________, ________________
Znamo da bez vode ne bi bilo života. Vodu trebaju i biljke i životinje i ljudi.U U na 86. i 87. str. pročitajte „ Značenje vode za život ljudi“, a zatim riješite RB na 90., 91. i 92. str. Pokus nije potrebno raditi.
Uz CD otpjevajte pjesmu „Juri, juri vlak“ i poslušajte skladbu „Mali vlak“ (Heitor Villa- Lobos).
Budite mi veseli i raspjevani!
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 5: HOME SWEET HOME
LESSON 2: WHERE IS GIZMO?
Dragi učenici,
u današnjoj lekciji ćete ponoviti nazive za prostorije i za namještaj tako što ćete riješiti zadatke iz radne bilježnice.
Napomena za roditelje: dragi roditelji, molim vas, da slike radne bilježnice (strana 66. i 67. ) pošaljete na pregled. Hvala.
Otvorite svoje bilježnice na stranici 66.
1.zadatak – Pomozite Kim i nadopunite riječi slovima koja nedostaju. Ako se ne možeš sjetiti kako se riječi pišu, pomozi si bilježnicom ili udžbenikom.
2.zadatak – Što je krivo u ovom zadatku? Svaka slika predstavlja jednu prostoriju u kući u kojoj je napisan namještaj koji inače možete pronaći u tim prostorijama. Jedna riječ ne pripada toj prostoriji. Pronađi ju i zaokruži.
3. zadatak – dopunite riječi koje nedostaju. Pogledajte slike, a zatim dopunite rečenice riječima kojima imenujemo namještaj i koji se nalazi u toj prostoriji.
4.zadatak – spojite dijelove rečenica ( u kojim prostorijama možemo naći napisani namještaj).
5. SAT- VJERONAUK
Djeco, pozdrav! Nadam se da ste spremni za novi radni tjedan.
Naučili smo više vrsta riječi. Danas ćete ponoviti o imenicama. Naučili smo da su imenice riječi kojima imenujemo sve što nas okružuje. Postoje opće i vlastite imenice. Vlastite imenice pišemo velikim početnim slovom. U bilježnicu napišite naslov : Imenice- ponavljanje. Ispod naslova napišite po 5 imenica koje imenuju bića, stvari i pojave te 5 vlastitih imenica.
Svakodnevno se razgibavajte i vježbajte uz sportaše na HRT3.
I dalje vježbajte pisano dijeljenje. U ZZ riješite 113.stranicu.
U tekstu „Basne sa sirom“ (265. str.) podcrtaj imenice u prva dva odlomka (do: A basna kaže otprilike ovako.)
Želim vam ugodan dan.
Draga djeco, na kraju smo radnog tjedna i kroz vikend se dobro odmorite.
Riješite preostale zadatke vezane uz tekst „Basne sa sirom“. U bilježnicu zapišite naslov i ime pisca. Ispod nacrtajte jednu životinju iz druge basne.
U sljedećim satovima ponavljat ćemo pisano dijeljenje dvoznamenkastog i troznamenkastoga broja jednoznamenkastim. U ZZ riješite 112. stranicu.
U U na 60. stranici nalazi se pjesma „Kočija“. Otpjevajte je uz CD.
Kako biste ponovili o bijkama i životinjama koje žive u moru i uz Jadransko more, riješite u RB 88. i 89. stranicu.
Nadam se da vam nisam dala previše zadaće i da ćete se uspjeti odmoriti. Lijepi pozdrav.
1. SAT- VJERONAUK
2. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 5: HOME SWEET HOME
LESSON 2: WHERE IS GIZMO?
Dragi učenici,
u današnjoj lekciji ćete ponoviti nazive za prostorije i naučit ćete nazive za namještaj.
Napomena za roditelje: dragi roditelji, ovu lekciju ne trebate slati na pregled. Hvala.
Video za ovu lekciju možete pogledati na sljedećoj poveznici:
U slučaju da ne možete otvoriti i pogledati video lekciju, molim vas da riješite sljedeće zadatke.
1 U bilježnicu napišite:
Schoolwork
WHERE IS GIZMO?
2 Nacrtajte i prepišite sljedeće riječi:
a carpet
a sofa
an armchair
a fridge
a cooker
a sink
a dishwasher
a bath
a toilet
a washbasin
a washing machine
a TV set
a wardrobe
slippers
3 Otvorite svoje udžbenike na 54.stranici. Poslušajte zvučni zapis (CD 36), pogledajte slike i pokažite točnu sličicu. Nakon toga ponovno poslušajte zvučni zapis i ponovite riječi za zapisom.
4 Riješite 2.zadatak u svojim udžbenicima. Spojite sliku i riječ.
5 Gdje je Gizmo? Poslušajte zvučni zapis (CD 37) u 3.zadatku i stavite kvačicom označite sobe koje čujete na zapisu.
6 Sada riješite 4.zadatak. Ponovno pogledajte slike Kiminog doma, pročitaj pitanja u 4.zadatku i zaokružite točan odgovor.
3. SAT- HRVATSKI JEZIK (Basne sa sirom)
Otvorite U na 265. stranici i pročitajte tekst "Basne sa sirom". Nakon toga odgovorite na pitanja (od 1. do 10.)
4. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte sa sportašima na HRT3. Igrajte se na svježem zraku.
5. SAT- DODATNA NASTAVA (MATEMATIKA)
Izračunaj. Pazi na redoslijed izvođenja računskih radnji.
682+348:6=
999-84:6=
RECITATORSKA SKUPINA
Lijepo vrijeme iskoristite za igru na otvorenom.
PLESNA SKUPINA
Vježbajte postojeću koreografiju.
Jučer ste učili o dječjem filmu. Ako ste u mogućnosti, pogledajte na internetu jedan film o Koku i njegovim avanturama .Predlažem film „Zagonetni dječak“.
Danas ćete malo vježbati pisano dijeljenje. Riješite u ZZ 110. stranicu.
Puno smo govorili o zdravlju i zdravom životu. Prosudite što biste učinili u ovoj situaciji: Na putu iz škole pristupi vam jedan stariji čovjek kojeg ste već viđali oko škole. Ponudi vam šarene bombončiće. Promišljali ste: prihvatiti ponuđene bombončiće ili ne?
Koju odluku ste donijeli i zašto?
Porazgovarajte o tome sa svojim roditeljima.
Djeco, svi znate što je maslačak. Pojavljuje se na livadama, parkovima, uz putove i živice. Poznajemo ga po žarkom žutom cvijetu. Nakon cvjetanja pojavljuje se sjeme u obliku bijele loptice koje se rasprsne uz pomoć vjetra.
Vaš je zadatak nacrtati maslačak nakon cvjetanja. Radite crnim flomasterom ili olovkom.
Želim vam ugodan dan.
1. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 5: HOME SWEET HOME
LESSON 1: ELLIOT'S HOUSE
Dragi učenici,
na današnjem satu ćemo ponoviti riječi koje smo učili na prošlom satu.
Molim roditelje da slike radne bilježnice (strana 64. i 65.) pošalju na mail kako bih provjerila napisanu zadaću. Hvala.
1 Molim vas da otvorite ovu poveznicu i ponovite riječi od prošlog sata te riješite sljedeće zadatke (flashcards, learn, write, test, match). Ako si zaboravio kako se neke riječi pišu, potraži ih u bilježnici.
https://quizlet.com/_8d5gem?x=1jqt&i=2qld1n
2 Otvorite svoje radne bilježnice na stranici 64 i 65.
2. SAT- HRVATSKI JEZIK (Dječji film)
Djeco, prisjetite se, u veljači smo radili lektiru „Vlak u snijegu“ Mate Lovraka. Nakon toga pogledali smo i film. To je bio dječji igrani film. Vaš je današnji zadatak da u U na 241. stranici proučite tekst, sliku i umnu mapu. Nakon toga u bilježnicu zapišite:
Dječji film
U dječjem filmu glumci su najčešće djeca.
Filmska priča u dječjim filmovima teče prema redoslijedu događaja.
3. SAT- MATEMATIKA (Pisano dijeljenje, 310:3)
Dobro proučite u U 110. stranicu. Pripazite, kada je vrijednost desetica djeljenika manja od vrijednosti djelitelja, u količnik trebamo zapisati 0.
Nakon toga riješite 111. stranicu.
4. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
I dalje se razgibavajte uz sportaše na HRT3.
5. SAT- DOPUNSKA NASTAVA (MATEMATIKA)
Vježbajte pisano dijeljenje.
Dragi moji, trećaši! Iza nas je vikend i nadam se da ste se odmorili.
U U na 256. stranici nalazi se šaljivi igrokaz „Divlja svinja kod liječnika“ Pročitajte ga i odgovorite na pitanja (1.-14.) U bilježnicu zapišite:
DIVLJA SVINJA KOD LIJEČNIKA
Ljerka Pukec
Ovaj igrokaz je šaljiv.
LIKOVI:
liječnik – jež
mama – divlja svinja
dijete – mladunče divlje svinje
POUKA: Nakon igre obvezno peri ruke.
U ZZ za vježbu riješite 108. stranicu.
Razgibavajte se uz sportaše na HRT.
Sigurna sam da znate nabrojati neke životinje koje žive u moru, a isto tako i biljke. O živom svijetu u Jadranskome moru i uz more pročitajte u U (82.-85.) U bilježnicu napišite naslov i odgovorite na pitanja: 1. Koje su najčešće biljke u moru?
2. Koje su najpoznatije životinje u moru?
3. Nacrtaj jednu biljku i životinju koja živi u moru.
Dragi učenici!
Znamo da se druge nedjelje u mjesecu svibnju obilježava Majčin dan. U U na 247. stranici pročitajte tekst„Sve moje mame“ i odgovorite na pitanja.
Danas ćete učiti kako pisano dijelimo brojeve kada je vrijednost stotica djeljenika manja od vrijednosti djelitelja.
U zadatku 364:4 broj 3 ne možemo podijeliti sa 4 pa stotici (3) pripisujemo desetice (6). Znači 36:4 je 9. Množimo 9X4 jednako je 36...
Dobro proučite u U 108. stranicu, a zatim riješite 109.
Svakodnevno se razgibavajte uz sportaše na HRT3.
Dolazi nam lijepo vrijeme pa boravite što više na svježem zraku.
Djeco, približava se ljeto. Nadam se, s obzirom na situaciju, da ćemo ove godine moći ići na more. Znam da se tome veselite.
Danas ćete u U na 80. i 81. stranici pročitati što piše o Jadranskom moru i usmeno odgovoriti na pitanja koja se nalaze iznad i ispod teksta. Nakon toga riješite u RB 84. i 85. stranicu.
U bilježnicu zapišite naslov: Jadransko more. Napišite u jednoj rečenici kakvo je naše more. Pronađite u U, koristite se pridjevima.
Želim vam ugodan vikend. Uživajte!
5. SAT- VJERONAUČNA
Jučer je bio blagdan sv. Dujma, zaštitnika grada Splita. U ponedjeljak je bio sv. Florijan, zaštitnik vatrogasaca.
- poigrajte:
https://wordwall.net/hr/resource/506689/vjeronauk/sveti-florijan
https://wordwall.net/hr/resource/1891486/vjeronauk/sveti-duje-slo%c5%bei-rije%c4%8d
https://wordwall.net/hr/resource/1891568/vjeronauk/sveti-duje-kviz
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3daa5e6aa12c
Dragi moji!
1. SAT- HRVATSKI JEZIK (Dvotočka i zarez u nabrajanju- vježbanje)
Nadam se da ste shvatili kada u rečenici stavljamo dvotočku i zarez kada nešto nabrajamo. Za vježbu riješite ostale zadatke u U (262., 263. i 264. stranica).
2. SAT- MATEMATIKA (Pisano dijeljenje, 475:3- vježbanje)
Vježbajte i pisano dijeljenje. U ZZ riješite 106. i 107. stranicu.
3.SAT- LIKOVNA KULTURA (Neobičan cvijet)
4. SAT- SAT RAZREDNIKA (Majčin dan)
Majčin dan je blagdan u čast majki i majčinstva koji se u većini zemalja, pa i u Hrvatskoj, obilježava svake godine druge nedjelje u svibnju. Ove godine obilježava se 10. svibnja. Nacrtajte neobičan cvijet ili ga uberite na obližnjoj livadi, recite nešto lijepo svojoj majci ili baki i poljubite je.
Želim vam ugodan dan.
Draga, djeco!
1.SAT- HRVATSKI JEZIK (Dvotočka i zarez u nabrajanju)
Danas ćete učiti kada stavljamo dvotočku i zarez u nabrajanju. Najprije u U na 260. stranici pročitajte ZNAMO i prisjetite se što je riječ, a što rečenica. Nakon toga pročitajte tekst „Naš razred“ i riješite u U do 8. pitanja (8. ne). Dobro proučite pravilo u plavom pravokutniku. U bilježnicu zapišite:
DVOTOČKA I ZAREZ U NABRAJANJU
NAŠ RAZRED
Stipe Marjanović
U prvom redu sjede: Josip, Jakov, Marina, Dora, Ante, Vinka, Matea i Luka.
U pernici držimo: olovke, bojice, šiljilo te flomastere.
U rečenici se dvotočka piše ispred nabrajanja. Riječi koje se nabrajaju
iza dvotočke odvajaju se zarezom. Između dviju posljednjih riječi
u nabrajanju umjesto zareza piše se riječ i ili te.
2. SAT- TJELESNO – ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte i danas uz sportaše na HRT3.
3.SAT- MATEMATIKA (Pisano dijeljenje 475: 3)
Ako ste redovito vježbali pisano dijeljenje, ni sada ne bi trebalo biti problema. Dobro proučite u U 106. stranicu. Pazite da je ostatak na kraju dijeljenja uvijek manji od djelitelja. Dijeljenje provjeravamo množenjem i umnošku pribrajamo ostatak. Nakon toga riješite u U 107. stranicu.
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 5: HOME SWEET HOME
LESSON 1: ELLIOT'S HOUSE
Dragi učenici,
danas počinjemo s novom cjelinom. U današnjoj lekciji ćete naučiti imenovati prostorije u kući i ponovit ćete nazive za neke životinje.
Napomena za roditelje: dragi roditelji, ovu lekciju ne trebate slati na pregled. Hvala.
Video za ovu lekciju možete pogledati na sljedećoj poveznici:
U slučaju da ne možete otvoriti i pogledati video lekciju, molim vas da riješite sljedeće zadatke.
1 U bilježnicu napišite:
Schoolwork
ELLIOT'S HOUSE
2 Prepišite sljedeće riječi:
a house – kuća
a hall – hodnik
a living room – dnevna soba
a dining room – blagovaonica
a kitchen – kuhinja
a bathroom – kupaonica
a bedroom – spavaća soba
a garden – vrt
3 Otvorite svoje udžbenike na 52.stranici. Poslušajte zvučni zapis (CD 32), pogledajte slike i pokažite točnu sličicu.
4 Poslušajte zvučni zapis (CD 33) i ponovite riječi.
5. SAT- DODATNA NASTAVA (MATEMATIKA)
Djeljenik na mjestu jedinica i desetica ima istu znamenku. Ta je znamenka najveći jednoznamenkasti broj. Zadani broj podijeli s drugim po redu neparnim jednoznamenkastim brojem.
Djeljenik je:
Djelitelj je:
Račun:
6. SAT- IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
RECITATORSKA SKUPINA
Majčin dan obilježavamo druge nedjelje u mjesecu svibnju. Stihove o majci nauči napamet .
Moja je majka
kao najljepša bajka.
Jako me voli,
a da spremim stvari, ona me moli.
Ona je moj svijet,
kao najljepši cvijet.
Čuva me i dobro pazi,
još k tome me mazi.
Samo da ti nešto kažem, mama,
za rođenje ti jako hvala!
PLESNA SKUPINA
Vježbajte postojeću koreografiju.
Djeco, lijepi pozdrav!
U U na 252. stranici pronađite igrokaz „Djetelina s četiri lista“, pažljivo ga pročitajte i riješite zadatke .
Iz Prirode i društva danas ćete malo ponavljati o vodama stajaćicama. Riješite uz pomoć U zadatke u RB na 81.,82.i 83. stranici. U bilježnicu napišite:
Vode stajaćice i živi svijet u njima
STAJAĆICE: lokve, bare, močvare, jezera
Uz CD otpjevajte pjesmu „Čežnja za proljećem u U na 58. stranici, a zatim poslušajte skladbu „Ples šećerne vile“ (P. I. Čajkovski)
4. SAT- VJERONAUK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 5: LET'S CHECK!
Dragi učenici, danas ćemo provjeriti što ste zapamtili iz 4.cjeline.
Prije nego počnemo, molim Vas da otvorite svoje udžbenike i pročitate tekstove na sljedećim stranicama kako biste se podsjetili što smo sve učili u ovoj cjelini:
u/43, zadatak 5
u/44, zadatak 1
u/46, zadatak 2
Sada kada ste sve lijepo pročitali, molim vas da otvorite ovu poveznicu. Ovdje se nalazi jedan kviz. Molim vas da, prilikom rješavanja kviza, zatvorite svoje udžbenike, radne bilježnice i bilježnice i probate sami riješiti kviz. Na taj način ćemo i vi i ja dobiti povratnu informaciju koliko dobro ste usvojili gradivo, a što još trebate malo uvježbati.
https://www.bookwidgets.com/play/BVAFBF?teacher_id=6711873658421248
Također vas molim da, prije samog rješavanja kviza, proučite upute kako ćete riješiti kviz i poslati meni rezultate.
UPUTE:
Kada otvorite kviz, ispred vas će se pojaviti pitanja. Dobro pročitajte svako pitanje i odgovorite na njih.
Kada ste odgovorili na pitanje, u donjem desnom kutu ekrana se nalazi strelica koju trebate stisnuti kako biste došli do sljedećeg pitanja.
stisnite ovu strelicu nakon svakog pitanja
Kada riješite sva pitanja, na ekranu će se pojaviti ova poruka:
Ako ste sigurni da ste sve dobro riješili OBAVEZNO stisnite SUBMIT kako biste predali kviz meni na pregled.
U slučaju da ste se predomislili ili ste se sjetili odgovora na neko pitanje (prije nego stisnete SUBMIT), uvijek možete promijeniti svoje odgovore tako što ćete u gornjem desnom kutu ekrana stisnuti ovu ikonu:
Ona označava broj pitanja. Nakon što stisnete ovu ikonu pojavit će vam se izbornik s pitanjima. Stisnite broj pitanja koje želite popraviti i ono će vas vratiti na to pitanje:
Pitanja
Na samom kraju vas još jednom podsjećam da ne zaboravite stisnuti SUBMIT. Nakon što stisnete SUBMIT, ispred vas će se otvoriti poruka u kojoj trebate napisati svoje puno ime i prezime (molim vas da napišete, na primjer Pero Perić, a ne samo Pero P.)
Upišite puno ime i prezime
Kada ste to sve napravili OBAVEZNO stisnite SEND.
GOOD LUCK! 😊
Djeco, pozdravljam vas na početku novog radnog tjedna.
Danas ćete učiti o kraticama. Najprije pročitajte pjesmu „Molio bih...“ u U na 244. stranici.
Zatim proučite i riješite 245. i 246. stranicu. Trebate zapamtiti da su kratice skraćene riječi. Postoje kratice koje se pišu bez točke i s točkom. U bilježnicu zapišite:
MOLIO BIH…
Igor Novosel
OZNAKE MJERNIH I NOVČANIH JEDINICA OPĆE KRATICE
kilogram – kg učenik – uč.
tona – t razred – r.
litra– l (L) stranica – str.
metar – m
Dobro se razgibajte uz sportaše na HRT3.
3.SAT- VJERONAUK
Za vježbu riješite u ZZ 104. stranicu.
Vježbajte izražajno čitati pjesmu „Molio bih...“ (U-244.)
Draga djeco, ovo nam je zadnji radni dan u tjednu jer je u petak Praznik rada (1. svibnja)- državni praznik i neradni dan.
1. SAT- VJERONAUK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 5: LET'S CHECK!
Danas ćemo ponoviti što smo naučili u ovoj cjelini (unit 4, u/42-50).
3. SAT- HRVATSKI JEZIK (Radijska emisija)
U U na 242. stranici nalazi se tekst "O radiju" pa ga pročitajte i odgovorite na pitanja.
4. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Svakodnevno se razgibavajte i igrajte na svježem zraku.
5. SAT- DODATNA NASTAVA (MATEMATIKA)
Koji je najmanji troznamenkasti broj djeljiv bez ostatka brojem 3.
Sretno s rješavanjem. Želim vam ugodan vikend!
0. SAT- IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI:
PLESNA SKUPINA- vježbati postojeću koreografiju
RECITATORSKA SKUPINA- u Udžbeniku pronaći pjesmu o proljeću i vježbati izražajno čitati
1. SAT- HRVATSKI JEZIK (Glasovi iz polja) + 2. SAT- LIKOVNA KULTURA
Djeco, pročitajte pjesmu Gustava Krkleca „Glasovi iz polja“ iz U na 236. stranici i odgovorite na pitanja. Nakon toga u bilježnicu napišite naslov i ime pisca, a ispod nacrtajte cvrčka u travi.
3. SAT- MATEMATIKA (Pisano dijeljenje, 972:4)
Danas prelazimo na pisano dijeljenje u U na 104. stranici. Najprije riješite zadatke ZNAM. Zatim pročitajte zadatak ispod, proučite tablicu i postupak dijeljenja. U bilježnicu napišite naslov, tablicu mjesnih vrijednosti i zadatak bez tablice. Na samom dnu nalazi se pravilo pa i njega proučite. Za vježbu riješite zadatke na 105. stranici.
Pratite Školu na Trećem jer tamo učiteljica objašnjava postupak pisanog dijeljeja pa će vam biti puno jasnije.
4. SAT- SAT RAZREDNIKA (Upitnik za procjenu nastave na daljinu) Djeco, vaši roditelji dobili su za ispuniti anonimnu anketu o nastavi na daljinu, a sada imate priliku i vi. Zamolite roditelje da vam pomognu.
1. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 4: ITSY BITSY SPIDER
Danas ćemo naučiti pjevati dječju pjesmicu o pauku na engleskom jeziku.
1 Otvorite svoje bilježnice i napišite:
Schoolwork
ITSY BITSY SPIDER
2 Otvori ovu poveznicu i poslušaj pjesmicu Itsy Bitsy Spider
https://www.youtube.com/watch?v=C3K-KehTLbo
3. Otvori svoju radnu bilježnicu na stranici 60. i 61. i riješi:
1. zadatak – spoji sliku i riječi
3. zadatak – poslušaj pjesmicu ˝The Rainbow Song˝ (CD 12) i oboji dugu bojama koje se spominju u pjesmici
4. zadatak – pročitaj rečenice i nacrtaj kakvo je vrijeme
2. SAT- HRVATSKI JEZIK (Hvalisavci leptiri)
Otvorite U na 232. stranici i pročitajte pjesmu „Hvalisavci leptiri“, a zatim odgovorite na pitanja. U bilježnicu napišite naslov i ime pisca.
3. SAT- MATEMATIKA (Pisano dijeljenje,546:2- vježbanje)
Danas ćete još malo vježbati pisano dijeljenje. Riješite u ZZ 102. i 103. stranicu.
4. SAT- TJELESNO – ZDRAVSTVENA KULTURA
I dalje vježbajte sa sportašima na HRT3.
5. SAT- DOPUNSKA NASTAVA (MATEMATIKA)
Vježbajte tablicu množenja i dijeljenja.
Draga djeco, počinje novi radni tjedan.
O. SAT- VJERONAUK
U U na 226. stranici pročitajte ZNAMO... i NAUČIT ĆEMO... Nakon toga pročitajte tekst „Rasprava“. Zatim odgovorite na 1.,2.,3.,4.,5.,7.,11.,12.,13.,14. pitanje. U bilježnicu zapišite naslov „Rasprava“ i prepište tekst iz plavog pravokutnika na 228. stranici.
Danas prelazimo na pisano dijeljenje 546:2. U U na 102. stranici riješite ZNAM, a zatim dobro proučite tekst ispod. U bilježnicu napišite naslov, nacrtajte tablicu i zadatak bez tablice. Riješite zadatke na 103. stranici.
Vježbajte sa sportašima na HRT3.
Danas ćete učiti o vodama koje ne otječu. To su stajaće vode ili stajaćice. Proučite u U tekst „Vode stajaćice i živi svijet u njima“ te proučite slike.
Draga djeco, jučer smo saznali da će škole uskoro početi raditi. Neće to biti kao prije, ali vratit ćete se u svoje klupe. Od vaših roditelja čula sam da vam škola jako nedostaje, a najviše prijatelji. Napišite kratak sastavak pod nazivom „Nedostaju mi prijatelji“. U sastavku napišite veselite li se školi i zašto, koga ćete sve vidjeti u školi, tko vam najviše nedostaje, zašto...Pazite, sastavak mora imati uvod, glavni dio i zaključak. Pišite uredno, pazite na veliko slovo, č i ć, ije i je...
Još malo ćemo vježbati pisano dijeljenje. U ZZ riješite 101. stranicu.
Razgibajte se kroz vikend, igrajte se na svježem zraku i uživajte.
Prošli sat smo počeli govoriti o vodama. Danas ćemo najvažnije zapisati u bilježnicu.
VODE TEKUĆICE I ŽIVI SVIJET U NJIMA
TEKUĆICE- rijeke, rječice, potoci, rijeke ponornice
BILJKE: u tekućicama- vodena kuga, krocanj, alge
uz tekućice- vrba, topola, joha
ŽIVOTINJE: u tekućicama-pastrva, štuka, šaran,som, deverika, smuđ
uz tekućice- vidra
Ponovite gradivo o vodama tekućicama uz U i bilješke u bilježnici.
5. SAT- VJERONAUČNA ( INA)
Jučer je bio Sv. Juraj, a sutra će biti Sv. Marko evanđelist.
Poslušajte legendu o Svetom Juraju i odigrajte dvije digitalne igrice.
https://www.youtube.com/watch?v=mbsChQZxVFg
https://learningapps.org/watch?v=pw24jmms320
https://wordwall.net/hr/resource/244276/legenda-o-svetom-jurju-i-zmaju
Djeco, danas je dan vježbanja i ponavljanja.
1. SAT- HRVATSKI JEZIK (Imenice, glagoli, pridjevi)
Prisjetite se što su imenice, glagoli i pridjevi. U 1. odlomku teksta "Dan planeta Zemlje i divnih dječaka" (do osviješteni klinac) pronađite imenice, glagole i pridjeve. U bilježnicu napišite naslov PONAVLJANJE i nacrtajte tablicu u koju ćete ih ispisati.
2. SAT- MATEMATIKA (Vježbanje)
U ZZ na 99. i 100. stranici za vježbu riješite zadatke pisanoga dijeljenja (28:2, 369:3)
3. SAT- TJELESNO - ZDRAVSTVENA KULTURA
Razgibavajte se i dalje sa sportašima na HRT3.
4. SAT- SAT RAZREDNIKA
Djeco, prisjetite se dvorišta naše škole.Ima li cvijeća, klupa, drveća?Kakvo biste školsko dvorište željeli imati? Kako ga zamišljate? Zamislite da ste dobili zadatak da ga uredite. U nekoliko rečenica napišite kako.
Želim vam ugodan dan!
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Djeco, danas je Dan planeta Zemlje (22.4.). U vašem U na 202. stranici pročitajte tekst „Dan planeta Zemlje i divnih dječaka“. Nakon toga riješite zadatke . U bilježnicu zapišite:
DAN PLANETA ZEMLJE I DIVNIH DJEČAKA
Sanja Pilić
GLAVNI LIKOVI: – Kiki – divan dječak, ekološki osviješten,
izniman i poseban
– Tea – sveznalica, ekološki osviještena,
marljiva
SPOREDNI LIKOVI: susjeda Žlofa, susjed Francek, učiteljica
MJESTO RADNJE: ulica, trgovina, škola
TEMA PRIČE: Dan planeta Zemlje (22. travnja)
REDOSLIJED DOGAĐAJA: 1. Kiki – stare novine – zeleni spremnik
– istrošene baterije – crveni spremnik
2. Uređivanje školskog dvorišta
3. Tea savjetuje Kikija
4. Kiki se hvali Tei
5. Zbog Tee se trudi biti još bolji dječak
2. SAT- LIKOVNA KULTURA
Boje mogu biti kromatske i akromatske. Akromatske boje ili neboje jesu crna, bijela i siva. Kromatske boje su : crvena, plava, žuta, ljubičasta, narančasta, zelena. Tim bojama ćete danas naslikati Zemlju. Polovica Zemlje neka bude kakva bi trebala biti (čista, zelena, osunčana). Druga polovica kakva bi mogla postati ako ju ne čuvamo. Radite flomasterima ili drvenim bojicama.
3. SAT- MATEMATIKA
Učili smo pisano dijeljenje dvoznamenkastoga broja jednoznamenkastim. Danas ćemo dijeliti troznamenkasti broj jednoznamenkastim. Postupak je isti. U pisanom dijeljenju troznamenkastoga broja uvijek najprije dijelimo stotice, zatim desetice i na kraju jedinice. Proučite U na 100. stranici i riješite 101.stranicu.
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 3: THE FOX AND THE HEDGEHOG
Dragi učenici,
Danas ćemo ponoviti gradivo koje smo učili prošli sat – priču o ježu i lisici.
1 u/ 46-47 – ponovno pročitati tekst o ježu i lisici
2 rb/ 56 – 1. zadatak – poredati po redu rečenice o ježu i lisici
3 rb/ 57 – 2.zadatak – pogledaj sliku i zaokruži točan odgovor (is ili is not)
- 3. zadatak – pročitaj pitanje i odgovori sa Yes, he is. ili No, he isn't.
4 rb/ 58 – 4. zadatak – nacrtaj što jež jede za doručak, ručak i večeru ( po svom izboru)
5 rb/ 59 – 5. zadatak – nacrtaj što ti voliš jesti za doručak, ručak i večeru
Želim vam svima ugodan vikend i za domaću zadaću imate zadatak: PUNO SE IGRAJTE I ODMARAJTE 😊
5. SAT- DODATNA (MATEMATIKA)
Zabavite se sa zadacima na wordwallu na poveznici:
https://wordwall.net/hr/resource/1061313/matematika/pisano-dijeljenje-282-3963
6. SAT- IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI (RECITATORSKA SKUPINA)
Izađite u dvorište i uživajte u prirodi i svježem zraku. Uzmite loptu i poigrajte se s braćom.
I zapjevajte!
Draga, djeco!
Uglavnom sam pregledala snimke vaših tjelovježbi,a stižu i plakati. Zadovoljna sam onim što sam do sada vidjela. Svi redovito izvršavate svoje zadatke. Budite i dalje takvi.
Zadaća za danas:
1. SAT- HRVATSKI JEZIK ( "Stonoga devedesetdevetonoga")
Trebali ste pročitati tekst "Stonoga devedesetdevetonoga". Sada odgovorite na pitanja u U na 221.,222.,223.i 224. stranici. Nakon toga u bilježnicu napišite naslov, ime pisca i glavne likove.
2. SAT- GLAZBENA KULTURA (Proljeće u šumi)
Otpjevajte pjesmu "Proljeće u šumi" uz CD. Riječi pjesme nalaze se u U na 56. stranici. Zatim poslušajte skladbu "Kukavice" (Camille Saint-Saens). Prepoznajete li izvođački sastav i ptice čije se glasanje oponaša u skladbi? A tempo i ugođaj u skladbi? Poslušajte glazbu još jednom, a zatim u bilježnicu zapišite i odgovorite na pitanja. U odgovaranju na pitanja neka ti posluži umna mapa na 57. stranici.
Proljeće u šumi (pjesma)
Kukavice (skladba)
1. Koji instrumenti se čuju u skladbi?
2. Koje glazbalo dočarava glasanje kukavice?
3. Kakav je tempo, a kakav je ugođaj u skladbi?
3. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO ( Vode tekućice i živi svijet u njima)
U U na 72. stranici usmeno odgovorite na pitanja iznad teksta. Nakon toga pažljivo pročitajte tekst i proučite slike , te usmeno odgovorite na pitanja u plavom pravokutniku. Zatim riješite RB na 76.,77. i 78. stranici.
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 3: THE FOX AND THE HEDGEHOG
Dragi učenici,
Već nam je stigao i šesti tjedan nastave na daljinu. Moram vas sve pohvaliti zbog vašeg učenja i izvršavanja svih zadataka. Svi ste marljive male pčelice 😊
Posebno hvala i vašim roditeljima koji vam pomažu i vrijedno šalju sve vaše zadatke 😊Zamolila bih samo roditelje da mi pošalju slike vaših tablica u kojima ste pratili vremensku prognozu (oni koji još nisu) i da mi svaki put u naziv e-maila napišu ime djeteta. Također bih još jednom zamolila roditelje da mi nakon svakog sata pošalju slike vaših radnih bilježnica, biljžnica i udžbenika (ovisno što smo taj sat radili) kako bih lakše mogla pratiti vaš napredak.
Danas ćemo čitati jednu priču o lisici i ježu.
Video lekciju možete pogledati na poveznici:
https://drive.google.com/file/d/1sI3qIQBw9A4uCc6eYb227ck_Ks55qmD5/view?usp=sharing
Za one koji ne mogu otvoriti video lekciju:
IZGLED PLOČE: (nacrtaj i napiši)
Schoolwork
THE FOX AND THE HEDGEHOG
a basket
a fox
a hedgehog
a forest
a mirror
twigs
a blanket
an armchair
1 u/ 46 – 47 poslušati zvučni zapis (CD 30) i pratiti tekst u udžbeniku
Za domaću zadaću vježbati čitanje teksta iz uzdžbenika (prvo uz zvučni zapis, a nakon toga samostalno)
5. SAT- VJERONAUK
" Bože, svojim blagim rukama
Draga, djeco!
Stižu mi snimke vaših tjelovježbi. Lijepo vas je vidjeti pa makar i na snimci. Jako ste ozbiljni, a ozbiljno ste i shvatili zadatak. Svakodnevno vježbajte i dalje.
Vaš je današnji zadatak iz HJ samo pažljivo pročitati tekst u U na 218. stranici „Stonoga devedestdevetonoga“ Zorana Pongrašića.
Razgibajte se uz vježbe koje ste sami osmislili.
Vježbajte uz sportaše na HRT3.
Nastavljamo u radnoj bilježnici na 57. i 58. Stranici.
Imamo dva zadatka:
1. Ti si novinar koji piše članak za novine, najnoviju vijest - Što se dogodilo u Jeruzalemu:
a) prvi stupac - Na Veliki Petak, kada je Isus raspet i umro na križu....
b) drugi stupac - Rano u Nedjelju grob je prazan i Isusa nema u njemu...
Moraš se, ispod svakog stupca, potpisati jer ti si novinar ovog članka.
2. Pročitaj ponovno u udžbeniku 64. i 65. stranicu i u tražene rečenice odgovori
ono što je NETOČNO.
Molim vas, pošaljite mi snimljena zadnja četiri radna sata na mail: ivanmandic.vjero@gmail.com
Polako riješite ove zadatke. Ugodan i zabavan rad.
Djeco, danas ćemo početi pisano dijeliti dvoznamenkasti broj jednoznamenkastim. Najprije u U na 98. stranici riješite ZNAM. Zatim dobro proučite u tablici mjesnih vrijednosti kako ide postupak dijeljenja. Važno je zapamtiti da u PISANOM DIJELJENJU dvoznamenkastoga broja
uvijek najprije dijelimo desetice, a zatim jedinice.
U bilježnicu zapišite naslov, precrtajte tablicu, prepišite zadatak bez tablice i provjeru.
Nakon toga riješite zadatke u U na 99. stranici. Pazite na potpisivanje brojeva.
99. stranicu poslikajte i pošaljite mi da vidim kako ste riješili.
Nadam se da ćete shvatiti postupak i da neće biti problema.
Pisano dijeljenje mogli ste pratiti i u Školi na Trećem.
Vježbajte izražajno čitati tekst „Stonoga devedesetdevetonoga“
Draga djeco, evo nam i petka. Za vikend se dobro odmorite da skupite snage za sljedeći tjedan.
1. SAT- HRVATSKI JEZIK (Travanj)
U našem U na 212. stranici nalazi se igrokaz "Travanj". Pažljivo ga pročitajte i odgovorite na pitanja (od 1. do 22.) Nakon toga u bilježnicu zapišite:
Travanj
Zvonko Todorovski
Ovo je igrokaz.
GLAVNI LIKOVI: Jasna, Ivan
Ivan je zabrinut zbog domaće zadaće.
Jasna je dobra i suosjećajna prijateljica. Pokušava mu pomoći.
TEMA IGROKAZA: domaća zadaća
PORUKA: Prijatelju treba pomoći.
2. SAT- MATEMATIKA ( Dijeljenje dvoznamenkastoga broja jednoznamenkastim brojem s ostatkom)
Ovo dijeljenje trebamo još malo provježbati pa zato riješite u ZZ 97. stranicu.
3. SAT- GLAZBENA KULTURA ( Ah, što volim)
Uz CD otpjevajte pjesmu "Ah, što volim" i poslušajte: Toccata u d- molu i Isus mi je svagda radost (Johann Sebastian Bach)
4. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Djeco, nakon svake cjeline iz Prirode i društva pišemo ispit. Ovaj puta ćete izraditi plakat na temu Snalaženje u vremenu. Naslov plakata neka bude Moj zavičaj u prošlosti. Dakle, vaš je zadatak izraditi plakat. Plakat mora sadržavati:
1. vaše obiteljsko stablo (nacrtati; primjer- U-55., RB-52.)
2. podatke o tome kako je Jakovlje izgledalo u prošlosti (istražiti na Internetu, pitati starije članove obitelji)
3. na plakatu napisati 10 riječi na kajkavskom narječju koje su se upotrebljavale u prošlosti u Jakovlju i pored napisati značenje; na primjer: betežen- bolestan (tražiti pomoć starijih osoba)
Isto tako poslikajte mobitelom i pošaljite mi fotografije nekih predmeta koji su koristili naši predci (stare pegle, pisaće mašine...)
Gotovi plakat fotografirajte. Pošaljite mi fotografije do 24.4. (petak)
Sretno s plakatom!
Naša sljedeća tema iz Prirode i društva bit će o vodi. O vodi već dosta toga znate. U U - 70. i 71. pročitajte tekst " Vode u zavičaju".
Ugodan vikend!
VAŽNO ZA RODITELJE:
U srijedu, 22. 4. u 17 sati imat ćemo roditeljski sastanak preko Whatsappa. Jedan sat prije proslijedit ću vam dnevni red sastanka te nove kriterije vrednovanja (prilagođene nastavi na daljinu).
1. SAT- VJERONAUK
Došli smo do 64. stranice u našem udžbeniku.
2. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
Lesson: WHAT'S YOUR FAVOURITE SEASON?
Riješiti radnu bilježnicu:
Str. 54 4. zadatak – nacrtati svoje omiljeno godišnje doba i na crtu napisati koje je to godišnje doba i zašto ti je najdraže, odnosno što tada voliš raditi
Str.55 5. zadatak – na crtu napisati tko kada ima rođendan
Npr. Marko – Mar Marko's birthday is in March.
6. zadatak – na crtu napisati kada tvoja obitelj ima rođendane (napisati samo ime mjeseca). Zadnju rečenicu ne treba rješavati. Ako netko nema brata ili sestru, tu rečenicu ostavlja praznu.
3. SAT- HRVATSKI JEZIK (Sve su gliste iste)
Draga djeco, otvorite U na 196. stranici i pročitajte tekst : Sve su gliste iste. Proučite nepoznate riječi i odgovorite na pitanja od 1. do 14. Nakon toga u bilježnicu napišite:
SVE SU GLISTE ISTE
Marica Milčec
GLAVNI LIKOVI: glistica Ružica, glistica Helgica i glistica Narcisica
SPOREDNI LIKOVI: frizer obad Dado, frizer bumbar Rade,
frizer pauk Paško, predsjednik žirija krt Ratko
TEMA PRIČE: kisele kiše
– ljetna kiša: obična, zdrava
– kisela kiša: pogubna za zdravlje
REDOSLIJED DOGAĐAJA: 1. Glistice kod frizera
2. Pripreme za izbor Miss komposišta
3. Kisela kiša upropaštava frizure
4. Izbor za Miss komposišta je odgođen
4. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Djeco, iz svih predmeta morate dobiti ocjene pa tako i iz Tjelesno- zdravstvene kulture. Vjerujem da se svi redovito razgibavate uz sportaše na HRT3. Sjetite se kako smo se razgibavali u školi. Vi ste vodili vježbe razgibavanja. Svaki puta drugi učenik. Predlažem da osmislite set vježbi. Razgibavanje neka počne od glave i završi s nogama. Svaku vježbu ponovite barem 10 puta i neka ih bude 5. U razgibavanju možete koristiti loptice (kuhače kao na HRT3) i slično. Vježbe neka budu zabavne. Neka vas netko od ukućana snimi na mobitel i snimku pošaljite meni. Imate vremena preko vikenda. Snimku pošaljite do ponedjeljka, 20.4.
Zabavite se. Jedva čekam da vidim što ste osmislili.
Ne zaboravite vježbati sa sportašima na HRT3.
5. SAT- DODATNA (MATEMATIKA)
Za moje cure iz dodatne jedan zadatak, ali vrijedan.
Koliki je zbroj svih parnih troznamenkastih brojeva zapisanih pomoću znamenaka 3,4 i 5, pri čemu se znamenke ne ponavljaju?
0. SAT- IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI -RECITATORSKA SKUPINA
Dragi recitatori, izražajno pročitajte tekst (pjesmu, igrokaz ili priču) koji ste zadnji radili na satu HJ.
PLESNA SKUPINA
Draga djeco!
Vježbajte svaki dan. Plešite svaki dan. Dokazano djeluje protiv umora i lošeg raspoloženja.
Ponovite plesnu koreografiju da budemo spremni za nastup kad se vratimo u školu!
1. SAT- HRVATSKI JEZIK (Čitanje po ulogama)
Djeco, prisjetite se koje smo vrste rečenica učili. Što dolazi na kraju rečenice? Otvorite U na 208. stranici i pročitajte ZNAMO...Danas ćemo čitati po ulogama.
Pažljivo pročitajte igrokaz "Svađa", proučite nepoznate riječi ispod igrokaza, a zatim odgovorite na 1. i 2. pitanje.
U bilježnicu zapišite:
ČITANJE PO ULOGAMA
SVAĐA
Dražena Šola
Vrsta teksta: igrokaz
Likovi: slavuj i žaba
Izražajno čitanje po ulogama jest čitanje s izražavanjem osjećaja
i raspoloženja u tekstu (igrokazu).
Takvo je čitanje glasno, razumljivo
te s pravilnim izgovorom riječi i rečenica.
Da smo sada u školi znam da bi se svađali tko će prvi čitati. Zato, zamoli mamu, tatu, starijeg brata ili sestru i zajedno pročitajte igrokaz. Želim vam dobru zabavu.
2. SAT- MATEMATIKA (Dijeljenje dvoznamenkastoga broja jednoznamenkastim brojem s ostatkom)
Da bismo dijelili dvoznamenkasti broj jednoznamenkastim s ostatkom trebamo dobro znati tablicu dijeljenja. U U na 96. stranici najprije riješite ZNAM. Nakon toga pažljivo pročitajte i proučite zadatak ispod. Kod dijeljenja s ostatkom važno je kada broj nije djeljiv nekim brojem, trebamo tražiti prvi manji broj djeljiv tim brojem. Na primjer: 13:5=........13 nije djeljiv brojem 5. Manji je 12. Nije ni 12 djeljiv brojem 5. Manji broj je 11. Nije ni 11 djeljiv brojem 5. Sljedeći manji broj je 10. To nam je poznato: 10:5=2. Znači: 2x5=10 i do 13 je 3.Ostatak je 3. Ostatak dijeljenja uvijek mora biti manji od djelitelja.
Riješite zadatke u U na 97. stranici.
U bilježnicu zapišite:
Dijeljenje dvoznamenkastoga broja
jednoznamenkastim brojem s ostatkom
17 : 4 = 4 i ostatak 1 jer je 4 · 4 = 16 + 1 = 17
14 : 3 = 4 i ostatak 2 jer je 4 · 3 = 12 + 2 = 14
21 : 4 = 5 i ostatak 1 jer je 5 · 4 = 20 + 1 = 21
35 : 4 = 8 i ostatak 3 jer je 8 · 4 = 32 + 3 = 35
53 : 9 = 5 i ostatak 8 jer je 5 · 9 = 45 + 8 = 53
3. SAT- SAT RAZREDNIKA (Moja škola)
Već mjesec dana nastava se odvija na daljinu. Znam da vam škola nedostaje. Što zapravo znate o svojoj školi? Što biste željeli saznati? Odgovorite usmeno na sljedeća pitanja. Ono što ne znate , potražite na web stranici škole (O školi, Povijest) ili putem Interneta.
Gdje se nalazi tvoja škola?
Kada je izgrađena? Postoje li fotografije gradnje škole?
Izračunaj koliko je stara.
Kako danas izgleda škola?
Koliko je na početku imala učenika? Koliko ih ima danas?
Tko radi u školi?
Što rade zaposlenici škole?
Koji se predmeti uče u nižim, a koji u višim razredima?
Koji su izborni predmeti ponuđeni u školi?
Koje biste vi predmete učili u školi?
Koje su slobodne aktivnosti organizirane u školi?
Koje biste vi slobodne aktivnosti htjeli pohađati?
Poznaješ li neke bivše učenike škole?
Ima li među njima slavnih osoba?
Saznaj u kojim su natjecanjima sudjelovali učenici škole.
U kojim bi ti natjecanjima sudjelovao/sudjelovala? Objasni.
Razmislite kakvu biste vi školu željeli.Recite to svojim roditeljima.
4. SAT- LIKOVNA KULTURA
Hajdemo se malo poigrati bojama. Koji parovi boja čine komplementarni kontrast? To su crvena i zelena, plava i narančasta, žuta i ljubičasta. Izaberite jedan par boja. Flomasterima ili drvenim bojicama nacrtajte školu kakvu biste vi željeli.
Draga djeco, nadam se da ste Uskrs proveli u miru i u krugu svoje obitelji. Nadam se da ćemo i dalje uspješno surađivati, da će ova situacija što prije završiti i da ćemo se uskoro vidjeti u školi.
Od danas počinjemo s ocjenjivanjem koje će biti malo drugačije. Pisat ćete sastavke, izrađivat ćete plakate, umne mape, snimat ćete, istraživati i slično. Nemojte se prestrašiti. Sve smo to već uglavnom radili.
Evo zadaće za danas.
1. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
Lesson: WHAT'S YOUR FAVOURITE SEASON?
https://drive.google.com/file/d/1s3WoctOpLRdrcneMsnXWmTkP5iiO3CNx/view?usp=sharing
U slučaju da netko nije u mogućnosti gledati video treba riješiti sljedeće zadatke.
– ponovno poslušati zvučni zapis i riješiti prvi zadatak u bilježnici
Domaća zadaća:
IZGLED PLOČE:
Schoolwork
WHAT'S YOUR FAVOURITE SEASON?
1 Spoji:
Greg spring
Jessica summer
Luke autumn
Ms Springfield winter
My favourite season is spring.
Moje omiljeno godišnje doba je proljeće.
I can play outside.
Mogu se igrati vani.
2 Napiši IS ili CAN.
My favourite season _____ autumn.
I ______ make a snowman.
My birthday ___ in July.
My favourite season ____ summer because than I _____ swim in the sea.
2. SAT- HRVATSKI JEZIK (Pridjevi - ponavljanje)
Naučili smo da su pridjevi riječi koje opisuju imenice i odgovaraju na pitanje kakvo je što i čije je što.
U U-178. i 179. stranici riješite 11.,12. i 13. zadatak.
3. SAT- MATEMATIKA (Dijeljenje zbroja brojem)
Nadam se da ste ponovili tablicu dijeljenja jer ćemo danas dijeliti zbroj brojem.
Najprije u U-94. riješite ZNAM. Pazite na zadatke u 4. stupcu. Najprije rješavamo ono što je u zagradi.
Zatim pažljivo proučite zadatak. Zapamtite da zbroj dijelimo brojem tako da svaki pribrojnik podijelimo tim brojem, a dobivene količnike zbrojimo.
Nakon toga riješite zadatke u U-95. str.
U bilježnicu zapišite:
Dijeljenje zbroja brojem
(9 + 6 ) : 3 = 9 : 3 + 6 : 3 (12 + 16) : 4 = 12 : 4 + 16 : 4
= 3 + 2 = 3 + 4
= 5 = 7
Zbroj brojeva 18 i 27 umanji 9 puta.
(18 + 27) : 9 = 18 : 9 + 27 : 9
= 2 + 3
= 5
4. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte sa sportašima na HRT3.
Pokušajte osmisliti svoje vlastite vježbe.
5. SAT- DOPUNSKA NASTAVA- MATEMATIKA
Ponavljajte tablicu dijeljenja.
Dragi roditelji,
molim Vas da ispunite anonimni upitnik pedagoga o nastavi na daljinu na ovoj poveznici : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdg-zFvILJiev74AZLqFgYlUQW-9Xa3embtiCEogfhrq8FzJg/viewform?vc=0&c=0&w=1&usp=mail_form_link.
Draga djeco, pred nama je najveći kršćanski blagdan. Dane koji su pred nama iskoristite najbolje što možete. Pecite kolače, ukrašavajte jaja, izađite u dvorište i uživajte na suncu zajedno s roditeljima i braćom.
Vama i vašim roditeljima želim SRETAN USKRS!
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Kako je zec nosio Uskrsna jaja - U- 160.
- pročitati priču
2. SAT- MATEMATIKA
Dijeljenje brojeva- vježbati tablicu dijeljenja
3. SAT- LIKOVNA KULTURA
Pisanica- nacrtati jaje i ukrasiti ga po želji
4. SAT- SAT RAZREDNIKA
Običaji vezani uz Uskrs
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Slušanje i govorenje- ponavljanje
2. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbaj s nama
3. SAT- MATEMATIKA
Izvođenje više računskih radnji- vježbanje i ponavljanje
- RB-91. (7.zadatak)
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
Draga djeco, ovaj put imate jedan mali projekt za napraviti. Vaš je zadatak je promatrati vremenske prilike tjedan dana i zapisivati ih u tablicu. Tablicu možete isprintati (ako za to imate uvjete) ili ju prepisati u svoju bilježnicu i tamo popunjavati. U tablicu trebate upisati datum, dan u tjednu, nacrtati kakvo je vrijeme i napisati u rečenici kakvo je vrijeme, odnosno što ste nacrtali i napisati je li vruće, toplo ili hladno. I tako kroz 7 dana.
Nakon tjedan dana, kada ispunite cijelu tablicu, slikajte ju i pošaljite učiteljici na mail. 😊
Npr.
Date
|
Day of the week |
Weather |
07.04.2020.
|
Tuesday |
It is sunny. It is warm. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. SAT- DODATNA (MATEMATIKA)
Napiši sve troznamenkaste brojeve kojima je zbroj znamenaka 3.
6. SAT- iZVANNASTAVNA AKTIVNOST (RECITATORSKA SKUPINA)
Pronađi u udžbeniku, dječjem časopisu i slično pjesmu ili kraći tekst i izražajno pročitaj.
PLESNA SKUPINA- vježbati postojeću koreografiju
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Knjiga o proljeću (Nevenka Videk)
2. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Snalaženje u vremenu- vježbanje i ponavljanje
- ponoviti što su predci, potomci, desetljeće, stoljeće, tisućljeće, vremenska crta, kulturno- povijesni spomenici, muzeji, pismohrane, knjižnice
3. SAT- GLAZBENA KULTURA
Ponavljanje obrađenih pjesama
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
Lesson: A silly week - ponavljanje
Draga djeca, protekla tri tjedna ste bili jako marljivi i zbog toga vas pohvaljujem. 😉 Kao što znate ovaj tjedan imamo tjedan ponavljanja pa ćemo ponoviti što smo naučili u ovoj cjelini. Danas ćemo kroz igru ponoviti nazive za dane u tjednu, godišnja doba i vremenske prilike.
Igre rješavajte po ovom redu:
https://learningapps.org/display?v=p6ktpbhqt20
https://learningapps.org/display?v=p3uxx3m2t20
Na kraju svake igre (ako dobro riješite zadatke) će se pojaviti dio poruke. Drugu igru ćete dobiti drugi sat. Nakon svake igre, riječ koju ste dobili na kraju napišite u bilježnicu. Kada odigrate obje igre biste trebali dobiti cijelu rečenicu 😊
Roditelje molim da mi uslikaju zadaću od prošlog tjedna i pošalju slike na mail: super.radionice@gmail.com. I molim vas za ubuduće da slikate svaku zadaću koju ćete dobiti i pošaljete mi na napisani mail. Puno vam hvala!
5. SAT- VJERONAUK
Zadnja naša tema, prije Uskrsa, nalazi se na drugoj polovici 63. stranice - ISUSA RAZAPINJU NA KRIŽ.
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Umanjenice i uvećanice- ponavljanje
2. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbaj s nama (HRT3)
3. SAT- MATEMATIKA
Zadaci riječima- vježbanje i ponavljanje
Izmisli 5 zadataka pisanog množenja dvoznamenkastoga broja jednoznamenkastim i riješi.
4. SAT VJERONAUK
Nalazimo se i dalje na temi: Isusova smrt i uskrsnuće.
Draga djeco, prošao je treći tjedan on- line nastave. Svi živimo u neizvjesnosti, pitamo se što će dalje biti, koliko ćemo se dugo još ovako na daljinu družiti.
Vidim da marljivo radite, ne žalite se ni vi ni vaši roditelji. Naredni tjedan je tjedan za odmor. Vaš je zadatak da pažljivo i redovito pratite školu na HRT3.
Dani nakon Uskrsa bit će zahtjevniji.
Uz pomoć vaših roditelja, znam da ćete sve svoje obaveze izvršiti na vrijeme.
Vama i vašim roditeljima želim ugodan vikend.
Učiteljica Gordana
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Prisjetimo se koje smo vrste riječi učili. To su imenice i glagoli. Ove godine ćemo učiti i pridjeve. Pročitajte tekst u U- 174.
- odgovoriti na pitanja od 1. - 6.
- dobro proučiti 7.,8. i 9. zadatak
- naučiti kako se zovu riječi koje opisuju i odgovaraju na pitanja kakvo je što i čije je što
- nakon toga riješiti 10. zadatak
- u bilježnicu zapisati:
PRIDJEVI
Ljerka Pukec
KAKVO JE ŠTO? ČIJE JE ŠTO?
prekrasno dječakove
crne mamin
ljubazne školske
Pridjevi su riječi koje opisuju imenice i odgovaraju na pitanje kakvo je što.
Riječi koje odgovaraju na pitanje čije je što su pridjevi.
2. SAT- MATEMATIKA
- za vježbu riješiti zadatke u RB na 90. i 91. stranici
3. SAT- GLAZBENA KULTURA
Proljeće u srcu - U-52.
- pažljivo pročitati tekst pjesme i pjevati uz CD
- skladbu Wolfganga Amadeusa Mozarta " Zbor zvončića" poslušati i odrediti tko izvodi, kakav je ugođaj i tempo
- u bilježnicu zapisati:
Proljeće u srcu- pjesma
Zbor zvončića- skladba
- muški zbor uz pratnju zvončića
- nacrtati u bilježnicu nešto vezano uz proljeće
4. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Ima li u Jakovlju neka stara građevina? Razmisli.Opiši kako izgleda.
- u U- 60.,61. pročitati tekst, promotriti slike
- naučiti što su kulturno- povijesni spomenici, muzeji, pismohrane ili arhivi, knjižnice
- u bilježnicu zapisati:
KULTURNO- POVIJESNI SPOMENICI
- muzeji, arhivi, knjižnice
- građevine, vrijedni stari predmeti
- riješiti RB na 60. i 61. stranici (2. zadatak nije obavezan)
1.SAT- VJERONAUK
2.SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 1: GUESS THE MONTHS!
3. TJELESNO-ZDRAVSTVENA KULTURA
- vježbati uz sportaše na HRT
- napraviti vježbe oblikovanja
4. SAT- HRVATSKI JEZIK
Svake godine na rođendan H. C. Andersena, 2. travnja, obilježava se Međunarodni dan dječje knjige. U vašem udžbeniku na 169. stranici pročitajte tekst Darujte slikovnice.
- tekst treba pažljivo pročitati
- odgovoriti na pitanja od 1. do 18.
- u bilježnicu zapisati:
DARUJTE SLIKOVNICE
Sanja Polak
GLAVNI LIK: Jan
SPOREDNI LIKOVI: Patrik, knjižničarka, Mateo, Alen, Ema
Ova priča govori o darivanju slikovnica i knjiga.
2. travnja – Međunarodni dan dječje knjige
PORUKA: DARUJTE KNJIGE I SLIKOVNICE!
5. SAT- DODATNA NASTAVA (MATEMATIKA)
Zadatak:
Napiši sve troznamenkaste brojeve kojima je umnožak znamenaka 6.
0. SAT- IZVANNASTAVNA AKTIVNOST (RECITATORSKA)
Prošli puta pisali ste stihove o proljeću i učili ih napamet. Danas nacrtajte proljeće.
0. SAT- PLESNA SKUPINA
-vježbati postojeću koreografiju
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Stigao nam je mjesec travanj. Znam da biste najradije potrčali van, udahnuli svježeg zraka, miris proljetnog cvijeća...Proljeće je, a u vama...nemir.
U U- 147. naći ćete priču o djevojčici kojoj pogled stalno bježi prema plavom nebu, oblacima... Vaš je zadatak:
- pažljivo pročitati priču
- odgovoriti na pitanja od 1.do 18.
- kod 14. pitanja pažljivo čitati zadane rečenice i u njima obratiti pažnju na riječ KAO, kako biste znali odgovoriti na pitanje
- u bilježnicu zapisati:
PROLJEĆE JE, A U MENI NEMIR
Ana Đokić
GLAVNI LIK: djevojčica
VRIJEME RADNJE: proljeće
MJESTO RADNJE: škola, kuća
Proljeće je, a u meni nemir. Od sreće bih zagrlio svemir!
- poslušati pjesmu:" Proljeće je, a u meni nemir" Luke Nižetića, zapjevati i zaplesati
2. SAT- MATEMATIKA
- za vježbu riješiti u RB još dvije stranice (88.,89.)- pisano množenje
3. SAT- SAT RAZREDNIKA
Današnja tema : Moja obitelj i ja
Razmislite što radite tijekom dana u obiteljskom domu. Čemu se najviše radujete u svojoj obitelji? Jeste li veseli u obitelji? Pomažete li u zajedničkom životu, starijim članovima? Kako? Koje poslove volite raditi, a koje ne? Zašto?
4. SAT- LIKOVNA KULTURA
Kad ste dobro razmislili , izradite strip kojim ćete pokazati koje dužnosti imate u svojoj obitelji. (radi po želji: olovkom, drvenim bojicama, flomasterima, pastelama...)
1. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 1: GUESS THE MONTHS!
https://wordwall.net/hr/resource/124747
https://wordwall.net/hr/resource/397027
IZGLED PLOČE:
Schoolwork
seasons – godišnja doba
spring - proljeće
summer - ljeto
autumn – jesen
winter - zima
2. SAT- HRVATSKI JEZIK
Nadam se da ste pažljivo pročitali Grički top, proučili nepoznate riječi i shvatili o čemu govori legenda. Zadaća za danas:
- odgovoriti na pitanja u U- 143.,144.,145. od 1. do 10. zadatka
- treba pažljivo čitati jer se svi odgovori nalaze u tekstu
- u bilježnicu zapisati:
GRIČKI TOP
Dubravko Horvatić
Legenda je priča o nekoj osobi ili događaju
koja je zasnovana na narodnoj predaji
i prenosi se s koljena na koljeno.
VRIJEME RADNJE: 16. stoljeće
MJESTO RADNJE: a) desna obala Save
b) Zagreb
LIKOVI: Hasan-paša Predojević, Zagrepčani,
begovi, age, vojnici, sluge
OPIS LIKOVA:
Hasan paša – osvajač, zapovjednik turske vojske, nemilosrdan,
okrutan, samouvjeren, samoljubiv, tiranin, ohol, kukavica
Zagrepčani – dosjetljivi, mudri
TEMA PRIČE: grički top
3. SAT- MATEMATIKA
- za vježbu riješiti u RB dvije stranice vezano uz pisano množenje (na primjer 86.,87. ako nije riješeno)
4. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
- napraviti vježbe oblikovanja
- vježbati uz sportaše na HRT3
5. SAT- DOPUNSKA NASTAVA (MATEMATIKA)
- vježbati tablicu množenja
Evo nas na početku novog radnog tjedna. Nadam se da ste se odmorili.
Zadaća za danas:
0. SAT- VJERONAUK
Dragi učenici, poštovani roditelji!
Prošla su dva tjedna nastave u posebnim uvjetima. Iako svakodnevno komuniciramo (WhatsApp), želim vam uputiti i ovdje nekoliko riječi.
Djeco, možda još za sada uživate. Ne morate rano ustajati, ići u školu, sjediti u klupama, slagati školsku torbu i raditi mnogo drugih stvari što je prije bilo normalno. Sigurna sam da vam nedostaje školsko zvono, graničar, prijatelji...možda učiteljica. Vi meni nedostajete. Marljivo i dalje radite.
Poštovani roditelji, znam da vam nije lako. Molim vas da i dalje budete strpljivi. Svima želim ugodan vikend. Pozdrav!
1.SAT- HRVATSKI JEZIK
Kakve je boje potok- U-125.
-pjesmu pažljivo pročitati
- riješiti zadatke od 1.- 8.
- u bilježnicu zapisati:
KAKVE JE BOJE POTOK
Grigor Vitez
Ova pjesma ima 5 kitica jednake duljine.
Riječi na kraju retka se rimuju.
Rimuju se posljednje riječi u :
a) prvom i trećem stihu
b) drugom i četvrtom stihu.
Svaka je kitica jedna pjesnička slika.
2. SAT- MATEMATIKA
- za vježbu riješiti zadatke u ZZ- 92.
3. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Stoljeće i tisućljeće- U- 58.
Naučili smo što je desetljeće. Sada ćemo naučiti što je stoljeće i tisućljeće.
- u U na 58.i 59. stranici pažljivo pročitati tekst
- proučiti vremenske crte
- usmeno odgovoriti na pitanja u plavom pravokutniku
- u bilježnicu zapisati:
STOLJEĆE I TISUĆLJEĆE
STOLJEĆE=100 GODINA
STOLJEĆE =10 DESETLJEĆA
TISUĆLJEĆE=1000 GODINA
TISUĆLJEĆE=10 STOLJEĆA
TISUĆLJEĆE=100 DESETLJEĆA
4. SAT- TJELESNO - ZDRAVSTVENA KULTURA
- vježbati uz sportaše na HRT3
5. SAT- VJERONAUČNA
VJERONAUČNA ( NIŽI ):
Danas nam je tema Marija. U srijedu, 25. 3. , bio je blagdan Blagovijesti, kada je Anđeo Gospodnji
navijestio Mariji da će rodit Isusa. Prvo pogledati kratki isječak filma o tom događaju, a onda riješiti
igrice:
https://www.youtube.com/watch?v=cFPpN-rrRzE&feature=youtu.be
https://wordwall.net/hr/resource/621995/vjeronauk/marija-i-an%c4%91eo-gabrijel
https://wordwall.net/hr/resource/443031/vjeronauk/marija-isusova-majka
1.SAT- HRVATSKI JEZIK
Stvaranje priče prema poticaju- U- 156.
- pročitati ZNAMO...NAUČIT ĆEMO...
- pozorno promotriti sliku na 156. str.
- pročitati 1. zadatak u dijelu UVOD i proučiti tko su likovi, gdje se nalaze i što rade
- razmisliti što se dalje moglo dogoditi, kako je moglo završiti
(u U ne treba ništa pisati)
- u bilj. napisati kratku priču (naslov: Tobi i Petrunjela)
- paziti da priča ima uvod, glavni dio i zaključak
- zapisati u bilj. prije sastavka:
Stvaranje priče prema poticaju
Svaka priča (sastavak) treba imati: 1. uvod
2. glavni dio
3. zaključak
2. SAT- MATEMATIKA
- za vježbu riješiti zadatke u ZZ- 90,91.
3. SAT- LIKOVNA KULTURA
- flomasterima na papiru nacrtati jedan veliki list
- istaknuti obrisnu liniju i žilice unutar lista (one glavne)
- točkama i crtama izraziti teksturu površine lista (tekstura je riječ koja nam izražava kakva je površina pod prstima: glatka, hrapava...)
4. SAT- SAT RAZREDNIKA
Voda- najzdravije piće
Razmisli i usmeno odgovori na pitanja:
Što najčešće piješ tijekom dana?
Što je najzdravije piti?
Smijemo li piti bilo kakvu vodu?
Zašto su sokovi nezdravi?
Koliko čaša vode dnevno treba piti?
Popij čašu najzdravijeg pića!
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Različiti- pa što! - U-153.
- pažljivo pročitati tekst
- odgovoriti na sva pitanja
- u bilježnicu napisati:
Različiti- pa šta!
Nada Iveljić
LIKOVI: puh, vjeverica
MJESTO RADNJE: šuma, niska grana, duplja visoko na stablu
VRIJEME RADNJE: jutro, svitanje
PORUKA: Pravo prijateljstvo nema zapreka. Postoji li iskrena želja, sve su razlike svladive.
2. SAT- TJELESNO-ZDRAVSTVENA KULTURA
- vježbati uz sportaše na HRT3
3. SAT- MATEMATIKA
Pisano množenje (43x5)- U- 92
- riješiti ZNAM
- pročitati tekst i dobro proučiti postupak množenja
- riješiti zadatke u U-93.
- u bilježnicu napisati naslov i riješiti zadatke: 43x5, 82x6, 65x5
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 4: THE CALENDAR
LESSON 1: GUESS THE MONTHS
IZGLED PLOČE:
*napomena: ono što je pisano crvenom bojom treba biti također napisano bojom u bilježnici (mogu koristiti bilo koju boju osim žute)
Schoolwork
GUESS THE MONTHS!
months – mjeseci u godini
January - siječanj
February – veljača
March – ožujak
April – travanj
May – svibanj
June – lipanj
July – srpanj
August – kolovoz
September – rujan
October – listopad
November – studeni
December – prosinac
Mjeseci u godini se UVIJEK pišu VELIKIM početnim slovom!
My favourite month is _______________________. (na crtu napisati ime najdražeg mjeseca u godini)
beach – plaža
sandcastles – pješčani dvorci
picking snowdrops – brati visibabe
skiing – skijati se
watering – zalijevati
summer camp – ljetni kamp
back to school – natrag u školu
Valentine's Day – Valentinovo
Card – čestitka
Easter bunny – uskršnji zec
Easter – Uskrs
School is over! - Škola je gotova!
5. SAT- DODATNA NASTAVA (MATEMATIKA)
- RB-96. str.- MOZGALICE- riješiti 1. zadatak
6. SAT- IZVANNASTAVNA AKTIVNOST ( RECITATORSKA SKUPINA)
- pokušati napisati 4 stiha o proljeću
- stihovi neka se rimuju (prisjetiti se kako smo radili zajedno na recitatorskoj)
- naučiti stihove napamet
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Veliko početno slovo
- u U- 98.,99.,123. i 137. ponovi pravila o pisanju velikog početnog slova
- u bilježnicu ove rečenice prepiši pisanim slovima:
Ponavljanje
1. MOJ PRIJATELJ ZVONIMIR ŽIVI U STAROM PETROVOM SELU.
2. IDEMO U VUKOVARSKU ULICU.
3. SASTANAK JE NA TRGU BANA JOSIPA JELAČIĆA.
4. NAŠE NAJVEĆE RIJEKE SU SAVA, DRAVA I DUNAV.
5. NAJLJEPŠE MORE JE JADRANSKO MORE.
6. PLANETU ZEMLJI NAJBLIŽA JE ZVIJEZDA SUNCE.
2.SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Desetljeće- vremenska crta- U-56.
-usmeno odgovoriti na pitanja iznad naslova
-pažljivo pročitati tekst
- proučiti vremensku crtu desetljeća
-usmeno odgovoriti na pitanja u U-57. str. u plavom pravokutniku
- u bilježnicu zapisati:
Desetljeće- vremenska crta
DESETLJEĆE- 10 godina
VREMENSKA CRTA- pokazuje vremenski slijed događaja
3. SAT- GLAZBENA KULTURA- U- 50.
Ode zima
- pjesmu pročitati, pjevati uz CD nekoliko puta
- izvoditi ritam pjesme plješćući
- poslušati skladbe:
1. Wolfgang Amadeus Mozart: Čežnja za proljećem
2. Andre Ernest Modeste Gretry: Magarac i kukavica
- u bilježnicu napiši naziv pjesme i skladbi (na način kako inače pišemo)
4. SAT- ENGLESKI JEZIK
LET'S CHECK! (UNIT 3)
____ und___y (nedjelja)
____ o ___ day (ponedjeljak)
____ ue ____ day (utorak)
W ___ d ____ esday ( srijeda)
Th ___ r ____ day ( četvrtak)
___ ___ iday ( petak)
Sat ___ rda ____ ( subota)
5. VJERONAUK
Nalazimo se u temi - ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE - koja se nalazi na 62. stranici.
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Veliko početno slovo u imenima naseljenih mjesta- U- 137.
- pročitati 8.,9.,10. zadatak
- dobro proučiti pravila i riješiti 11.,12., i 13. zadatak
- pisati pisanim slovima
- u bilježnicu napisati:
Veliko početno slovo u imenima naseljenih mjesta, voda, gora
- Zagreb, Slavonski Brod, Biograd na Moru
- Dunav, Sava
- Jadransko more, Plitvička jezera
- Medvednica, Velebit, Vukomeričke gorice
2. SAT- TJELESNO - ZDRAVSTVENA KULTURA
- vježbati uz sportaše na HRT3
3. SAT- MATEMATIKA
- za vježbu riješiti zadatke ZZ-88.,89.
4. SAT- VJERONAUK
Nalazimo se na temi: ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE koja se nalazi na 62. stranici.
5. DOPUNSKA NASTAVA (HJ)
- u bilježnicu napisati pisanim slovima: KRALJEV VRH
SVETI PETAR U U ŠUMI
BROD NA KUPI
SLJEME
1.SAT- HRVATSKI JEZIK
Veliko početno slovo u imenima naseljenih mjesta, voda, gora -U - 135.
-pročitati ZNAMO... I NAUČIT ĆEMO...
-pročitati tekst Moja Hrvatska i odgovoriti na pitanja od 1. do 7.
2. SAT- MATEMATIKA
Pisano množenje (32x4) - U-90.
-riješiti ZNAM
- pažljivo pročitati zadatak, proučiti tablicu
- riješiti zadatke U- 91.
- u bilj. napisati naslov i ispod 32x4 73x3 53x2, podvući i izračunati
3. SAT- GLAZBENA KULTURA
Kad bi svi ljudi na svijetu - U- 48.
- pročitati tekst, pjevati pjesmu uz CD; ima i na You Tube
4. SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Predci i potomci- U- 54.
- pročitati tekst, promotriti slike, usmeno odgovoriti na pitanja
- po želji izraditi obiteljsko stablo
1.SAT- VJERONAUK
Nalazimo se u temi: Ljudi i njihova krivica, koja se nalazi u udžbeniku na 54. stranici .Došli smo do trećeg dijela, koji ima naslov "Dug."
1. Lijepo i polako pročitati tekst. Malo o njemu razmisliti.
2. U radnoj bilježnici riješiti 2. zadatak na str. 46. i 1. ako nije riješen.
2. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 1: THE WEEK, DAYS, HOURS
LESSON 5: LET'S CHECK!
3. SAT- HRVATSKI JEZIK
-Tatin dan- U- 109.
- pročitati, riješiti zadatke od 1. do 16.
- u bilježnicu napisati naslov, ime pisca i TEMU: dan proveden s tatom
Zadatak: Danas je Dan očeva. Nacrtajte tatu u bilježnicu i pokažite mu crtež.
4. SAT - TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
- trčati nekoliko krugova oko kuće, napraviti vježbe oblikovanja kao što smo radili u školi
5. SAT- DODATNA NASTAVA- MATEMATIKA
- riješiti u bilježnicu
1. Zbroj brojeva 10 i 2 pomnoži razlikom brojeva 12 i 6.
2. Izračunaj (5+5+5) x 2
- koristi zagrade, pisano množi
0.SAT- IZVANNASTAVNA AKTIVNOST- RECITATORSKA SKUPINA
Zaplješćimo proljeću,
nebu kojim kruži,
jatu ptica,
zlatnom suncu
i proljetnoj ruži.
-stihove naučiti izražajno čitati, a zatim napamet
1.SAT- HRVATSKI JEZIK
Što žubori potočić- U- 131.
- pročitati, riješeti sve zadatke
- u bilježnicu napisati naslov, ime pisca
- vježbati čitati
2.SAT- MATEMATIKA
Pisano množenje (43x2, 26x3)
- riješiti zadatke u ZZ-88.
3. SAT- LIKOVNA KULTURA
Crtačka tekstura: Ptica
- na papiru crnim flomasterom nacrtati pticu
4. SAT- SAT RAZREDNIKA
Voda - život znači
Iz prirode i društva puno smo učili o vodi. Razmisli i ispričaj roditeljima što znaš o vodi.
1. SAT- ENGLESKI JEZIK
UNIT 3: THE WEEK, DAYS, HOURS
LESSON 4: A SILLY WEEK
1. u/ 38, zad.2 poslušati zvučni zapis (CD 24) – poslušati zvuči zapis i pratiti slike
- poslušati zvučni zapis i ponavljati rečenice
- samostalno pročitati tekst
2. rb/ 44-45 riješiti zadatke 1,2,3,4
IZGLED PLOČE:
Let's row a boat! – Veslajmo!
Don't fly a plane! – Ne vozi avion!
Dressed in white. – Odjeven u bijelo.
Fly a kite! – Puštaj zmaja!
Let's skate tonight! - Kližimo večeras!
Sing in the rain! – Pjevaj na kiši!
Take off your coat! – Skini kaput!
2. SAT- HTVATSKI JEZIK
Proljeće- U-176.
- pročitati, riješiti sve zadatke
- u bilježnicu napisati naslov i ime pisca
3.SAT- MATEMATIKA
Pisano množenje (43x2, 26x3)-
- za vježbu riješiti ZZ-88. i 87.
4. SAT - TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
- izaći iz kuće, voditi loptu lijevom i desnom rukom, poigrati se s bratom ili sestrom
5. SAT- MATEMATIKA (DOPUNSKA NASTAVA)
.- vježbati tablicu množenja
0. SAT- VJERONAUK
Lijepo vas sve pozdravljam!
Nalazimo se na temi: ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE koja je u udžbeniku na 62. stranici.
1. U bilježnicu napisati naslov i prvih 5 redaka do...izgrađuju kraljevstvo nebesko.
2. Polako pročitati i prepisati slijedeća tri retka teksta, koja su napisana crvenim slovima.
3.Kada ste to učinili nacrtajte u svoju bilježnicu Isusa koji jede s grješnicima, koja se nalazi s lijeve strane zadanog teksta u udžbeniku.
Lijepo rješavanje zadanih zadataka.
1. SAT- HRVATSKI JEZIK
Lastavica se vraća kući- U-92.
- pročitati, riješiti od 1. do 9. zad.
- u bilj. napisati naslov, ime pisca i nacrtati lastavicu
- naučiti izražajno čitati
2. SAT- MATEMATIKA
Pisano množenje (26x3)- U- 88.
- riješiti ZNAM
- proučiti tekst
- riješiti zadatke u U-89.
- u bilj. napisati naslov i ispod naslova 26x3, 18x7, 38x2- riješiti
3. SAT- TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
- svakodnevno vježbati uz program na HRT3
4.SAT- PRIRODA I DRUŠTVO
Sadašnjost, prošlost, budućnost- U- 52.
- pročitati, promotriti slike
- usmeno odgovoriti u U- 53. na 1.,2.,3.,4. zad. (plavi pravokutnik)
- zapisati u bilježnicu:
PROŠLOST SADAŠNJOST BUDUĆNOST
2011. 2020. 2021.
JUČER DANAS SUTRA
PREKJUČER SADA PREKSUTRA
PROŠLI TJ. SLJEDEĆI TJ.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
korisni linkovi |
• mzos |
• wikipedija |
• dhmz |
• azoo |
• hzz |
• maps.google |
• državna matura |
• knjižnice grada Zagr... |
• carnet |
• muzeji |
• Općina Jakovlje |
• NCVVO |
Dnevne novine |
Obrazovni portali |
• CARNet |
• Portal za škole |
• Eduvizija |
• Hrvatska zajednica t... |
• e-škola |
• Hrvatski savez infor... |
• Radio on demand-CARNet |