preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
e-prijava korisnika
Za osmaše

 

Kajkavsko narječje
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
A B C Č D F G H I J K L M N O P R S Š T V Z Ž
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 524)

bez opisa

Potraži izraz:
 
Kriteriji ocjenjivanja tehničke kulture
Usvojenost znanja:

Odličan:

  • Probleme rješava samostalno, modificirajući poznate strategije ili kreirajući nove, gotovo uvijek točno
  • Uspješno rješava teže zadatke
  • Odabire postupke koji najviše odgovaraju zadatku i primjenjuje ih bez greške i primjerenom brzinom
  • Poznate ideje i koncepte primjenjuje u novim situacijama
  • Svoje postupke i ideje može objasniti jasno, precizno i sa sigurnošću, pri tom upotrebljava odgovarajuću terminologiju i simbole

Vrlo dobar:          

  • Probleme rješava uglavnom samostalno, birajući najbolje strategije i uglavnom točno
  • Snalazi se i u težim zadacima
  • Poznate ideje i koncepte uspješno primjenjuje u poznatim situacijama
  • Svoje postupke i ideje može objasniti s nešto jasnoće i preciznosti, ponekad se koristeći odgovarajućom terminologijom

Dobar:                  

  • Probleme rješava uz ograničenu pomoć, često točno.
  • Bez većih problema rješava poznate, srednje teške zadatke
  • Sporiji je u rješavanju zadataka
  • Za postupke koje primjenjuje daje odgovarajuća, ali nepotpuna i nesigurna objašnjenja, rijetko koristeći odgovarajuću terminologiju
  • Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće, ali ih uspijeva kasnije primijeniti u poznatim situacijama

Dovoljan:             

  • Probleme rješava uz veću pomoć, rijetko točno
  • U stanju je riješiti tek osnovne zadatke
  • Spor je u rješavanju zadataka
  • Za postupke koje primjenjuje daje tek djelomično točna, nepotpuna i nesigurna objašnjenja, ne koristeći odgovarajuću terminologiju
  • Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće i može ih primijeniti tek na najjednostavnijim primjerima

Nedovoljan:         

  • Probleme nije u stanju riješiti usprkos pomoći
  • Ne može riješiti ni najosnovnije zadatke
  • Postupke koje primjenjuje ne razumije i ne zna objasniti

 

Vježbe i praktičan rad:

Odličan:

  • U radu je koncentriran, uredan i marljiv
  • Samostalno rješava i teže zadatke
  • Aktivno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja
  • Zadatke rješava primjerenom brzinom i uspijeva riješiti gotovo sve zadatke
  • Pomaže drugima
  • Javlja se, izlazi pred ploču
  • Bilježnica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama/bilješkama
  • Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor

Vrlo dobar:          

  • U radu je koncentriran i marljiv
  • Samostalno rješava većinu zadataka
  • Povremeno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja
  • Na ploču izlazi uglavnom na poticaj
  • Bilježnica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama
  • Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor

Dobar:                  

  • Uglavnom marljivo radi na satu
  • Trudi se samostalno rješavati zadatke
  •  Ako ne razumije, traži pomoć
  • Bilježnica je uglavnom potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama

Dovoljan:             

  • Uz manji poticaj radi na satu
  • Zadatke rješava uz manju pomoć
  • Bilježnica je potpuna i uredna s napisanim zadaćama
  • Na sat nosi potreban pribor

Nedovoljan:        

  • Na satu ne radi i ne sudjeluje u raspravi i nastavnom procesu
  • Ometa druge u radu, ne poštuje dogovorena pravila, omalovažava druge, ometa nastavu
  • Ne piše u bilježnicu, često ju nema i bilježnica je neuredna i nepotpuna
  • Na sat dolazi nepripremljen i bez potrebnog pribora
  • Nema napisane zadaće/bilješke
  • ne riješava radne listove
Samostalnost i odgovornost:
  • samostalno primjenjuje tehničku dokumentaciju pri izradi tehničke tvorevine 
  • primjenjuje tehničko nazivlje
  • odabire i imenuje tehničku tvorevinu
  • opisuje namjenu tehničke tvorevine 
  • samostalno se koristi tehničkom dokumentacijom
  • opisuje dijelove tehničke dokumentacije  
  • samostalno sastavlja cjelovito izvješće uvažavajući redoslijed radnih operacija
  • primjenjuje pravila zaštite na radu
Pribor za tehničku kulturu:

  • udžbenik
  • radni listovi
  • geometrijska bilježnica A4 format (ukoliko nije drugačije dogovoreno, npr. prošlogodišnja bilježnica)
  • kutija s radnim materijalima i radnim listovima (ostaje u školi)
  • pribor za pisanje
  • geometrijski pribor
  • škarice i ljepilo za papir
  • po potrebi pribor koji navede nastavnik

Tehnička kultura se ocjenjuje: usmeno/pismeno, bilježnica (praćenje nastave), radni listovi i praktičan rad, samostalnost i odgovornost
Priloženi dokumenti:
Ocjenjivanje-OPISNO.docx

Natjecanja - mladi tehničari
60. natjecanje mladih tehničara

U petak, 2.3.2018. u OŠ Eugena Kumičića u Velikoj Gorici održano je županijsko natjecanje mladih tehničara. Našu školu predstavljali su: Rafaela Tokić (5.b) - maketarstvo, Lorena Papa (6.b) - graditeljstvo, Nikolina Mirković (7.a) - obrada materijala, Martin Vrabec (8.a) - fotografija - 3. mjesto i brončana medalja, Luka Gajski (8.b) - elektrotehnika.

Natjecanje u svim kategorijama sastoji se od tri dijela: pisane provjere znanja, izrade tehničke tvorevine te predstavljanja tehničke tvorevine. U sva tri dijela naši učenici su pokazali izvrsno znanje, vještine i sposobnosti, a Martinu Vrabecu čestitamo na osvojenoj brončanoj medalji.

Svi skupa smo se zabavilismiley, nešto novoga naučili, stekli nova poznanstva i vidimo se iduće godine.yes

 
Natjecanje mladih tehničara

Sudjelujući u natjecanju mladih tehničara učenici već u osnovnoj školi stječu ozbiljna iskustva iz područja tehnike i tehnologije, što ih može motivirati za izbor budućega inženjerskog zvanja ili nastavak karijere u tehničkom području. Na taj se način učenici usmjeravaju u STEM području, što se ostvaruje rukovanjem različitim strojevima, alatima i priborom, izborom i obradom materijala, sastavljanjem i programiranjem sklopovlja, pri čemu natjecatelj izrađuje tehničku tvorevinu prema zadanoj dokumentaciji, koju potom predstavlja pred ocjenjivačkim povjerenstvom.

... radovi naših učenika
Bonska deklaracija usvojena 28. listopada 2004. godine, kao i zahtjev Europske unije, koja je odredila «pet novih umijeća», koje treba razvijati kod svake mlade osobe i odraslih, a to su: informacijske i komunikacijske sposobnosti, a na drugom mjestu po značenju je tehnička kultura. Tek potom slijede strani jezici, prirodoznanstvena pismenost te poduzetništvo i društvene vještine, itd.

Pogledajte radove naših učenika izrađenih na satu tehničke kulture prema zadanim vježbama i prema vlastitom izboru. (kliknite na zavarivača)


 

Izborna tema: Proizvodnja cementa, 6. razred

Referat (u prilogu) napisao i crtež nacrtao u Paintu naš bivši učenika Luka Brezec.

Znakovi opasnosti - nacrtao naš vrijedni Luka Brezec


 

...na zabavan način

 Kako tehničku kulturu učinitii zabavnijom i zanimljivijom, poigrajte se u igri asocijacije  na temu iz petog i osmog razreda.

Priloženi dokumenti:
Igra asocijacije.ppt

Pregled ključnih pojmova


 


Preuzeto s interneta i dorađeno.

Vrijeme


 
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Nastava na daljinu

 


Za učenike

 


Raspored zvonjenja
I. SMJENA ( ujutro)
7.55 ULAZ
8.00 - 8.45 1. SAT
8.50 - 9.35 2. SAT

9.40-10.20; 10.25

3. SAT, UŽINA
10.40 ULAZ
10.45 - 11.30 4. SAT
11.35 - 12.20 5. SAT
12.25 - 13.10 6. SAT
II.  SMJENA (poslijepodne)
13.15 -14.00 1. SAT

14.05 -14.45; 14.50

2.SAT, UŽINA
15.05 ULAZ
15.10 -15.55 3. SAT
16.00 -16.45 4. SAT
16.50 -17.35 5. SAT
17.40 -18.25 6. SAT

Školska kuhinja

Igraj se i uči

 
korisni linkovi
 • mzos
 • wikipedija
 • dhmz
 • azoo
 • hzz
 • maps.google
 • državna matura
 • knjižnice grada Zagr...
 • carnet
 • muzeji
 • Općina Jakovlje
 • NCVVO

Dnevne novine

Obrazovni portali


Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2017.

Ukupno: 270931
Ovaj mjesec: 2088
Ovaj tjedan: 3584
Danas: 33




preskoči na navigaciju