preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Zrnca mudrosti

"Svi smo mi djeca. Jedina razlika je u našim igračkama." (Ayrton Senna)


"Samo se srcem dobro vidi. Bitno je očima nevidljivo." (Antoine De Saint-Exupery, Mali princ)


Dan što ga čovjek posveti drugome nije nipošto gubitak već dobitak. Dani u kojima ne učinimo ništa za druge, već samo za se, to su izgubljeni dani. (Bl.Ivan Mertz)


 "Tko je toliko mudar da bi mogao sve potpuno znati?" (Toma Kempinski)


 

"Učim svakog dana da bi sutradan mogao poučavati." (Émile Faguet)


"Pametni ljudi dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe."(Mahmatma Gandhi)


Tadijanović: Dijete je najbolji kalendar: kad pođe u školu, za sedam godina si stariji; kad ono postane čovjek, mlad čovjek, ti to više nisi; kad stvori nov život, tvoj je gotovo na izmaku.


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 6. 2022.

Ukupno: 128233
Ovaj mjesec: 4831
Ovaj tjedan: 295
Danas: 3
Edutorij/e-skole
 
Tehnička kultura, 5. razred osnovne škole
Rb. radnog tjedna Naziv teme/videolekcije Poveznica na videolekciju
2. Uvod u nastavu tehničke kulture (upoznavanje učenika s elementima vrednovanja,
GIKom TK 5. r i pravilima ponašanja u radionici TK)
 
4. Promet oko nas https://youtu.be/mCZ_Oxgg-B4
6. Pribor i norme u tehničkom crtanju https://youtu.be/-3N712-msqc
8. Vrste crta i kotiranje https://youtu.be/8NSA3YXn3pI
10. Prometni znakovi https://youtu.be/FdVEJiBj3_A
12. Tehnička dokumentacija https://youtu.be/dvuN-LMhJjQ
14. Elementi prezentacije tehničke tvorevine https://youtu.be/I08WErxllPM
16. Crtanje mreže geometrijskog tijela https://youtu.be/IhRxpAGPcd8
18. Izrada geometrijskog tijela od papira https://youtu.be/Ns9yJMXdj4Y
20. Pravokutna projekcija https://youtu.be/cvlnvELQqSk
22. Prometni propisi i sigurnosna pravila https://youtu.be/nYaI4Zd8cPU
24. Izrada prometnog raskrižja, 1. dio https://youtu.be/fmVA_ipfkVg
26. Izrada prometnog raskrižja, 2. dio https://youtu.be/avo7jH5GBdE
28. Drvo i svojstva drva https://youtu.be/f-KsTUaPObw
30. Obrada materijala https://youtu.be/YtIZdIKg_S8
32. Izrada tehničke tvorevine, 1. dio https://youtu.be/KAe129vLPUg
34. Izrada tehničke tvorevine, 2. dio https://youtu.be/_w3knSXtYKE
36. Sistematizacija gradiva i zaključivanje ocjena  
Vježbe, prezentacije, kvizovi
TEHNIČKO CRTANJE, PRAVOKUTNA PROJEKCIJA:

Tko želi za vježbu može nacrtati pravokutnu ili ortogonalnu projekciju predmeta na linku

Kad nacrtate ovdje pogledajte rješenje.

Zadatci za vježbu - (Kotiranje, pravokutno projiciranje)

PAZITE NA UREDNOST, PUNE TANKE I PUNE ŠIROKE CRTE!

Tehničko crtanje (edutorij)


MREŽA I PLAŠT (za vježbu)

TEHNIČKO CRTANJE (ONLINE Ponavljanje)

Projektni zadatak: Izrada ukrasne kutije od papira


 


Digitalni alati

 

Besplatni programi za tehničko crtanje: 

 

Programi za kreiranje umnih mapa: 

 

Programi za izradu kriterija ocjenjivanja: 

 

Ostali programi: 

 

  

 

Natjecanje mladih tehničara
PISMENI ZADATCI sa školskog natjecanja
Ovdje možete još naći zadataka za vježbanje (školska razina, županijska razina i državna razina).
ŽUPANIJSKA RAZINA - pisana provjera znanja 2012
Poluga

Tehnička kultura 5. razred
Tehnika je stvaralačka aktivnost čovjeka i ima 4 aspekta: intelektualni (ideja, zamisao), djelatni (ostvarenje ideje, praktična izrada), estetski (emotivni učinak novoizrađene tvorevine) i etički (djeluje na odnose među ljudima). Cilj učenja sadržaja tehničke kulture u osnovnoj školi jest osposobiti učenike za uspješno snalaženje u tehničkom okruženju.  Bitno je kod učenika razvijati radne navike i vještine, a to je zasigurno jedna od važnih odrednica nastave tehničke kulture. 

Sve teme nisu prema novom kurikulumu (mogu pomoći kod obrade novih sadržaja)


NAČIN DJELOVANJA ALATA

  • što je alat, a što pribor?
  • imenovati jednostavne alate!
  • Tko je bio Arhimed?
  •  navesti primjere jednostavnih ili prostih lata
  •  objasniti djelovanje jednostavih alata -poluga, škare, kosina
  •  navesti primjenu alata
  •  za kraj: provjerimo što smo naučili (pitanja)

Pokreni prezentaciju...

Otvori dokument: Demonstracija primjene prometnih pravila i propisa

 

Informatika 



preskoči na navigaciju