"Svi smo mi djeca. Jedina razlika je u našim igračkama." (Ayrton Senna)
"Samo se srcem dobro vidi. Bitno je očima nevidljivo." (Antoine De Saint-Exupery, Mali princ)
Dan što ga čovjek posveti drugome nije nipošto gubitak već dobitak. Dani u kojima ne učinimo ništa za druge, već samo za se, to su izgubljeni dani. (Bl.Ivan Mertz)
"Tko je toliko mudar da bi mogao sve potpuno znati?" (Toma Kempinski)
"Učim svakog dana da bi sutradan mogao poučavati." (Émile Faguet)
"Pametni ljudi dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe."(Mahmatma Gandhi)
Tadijanović: Dijete je najbolji kalendar: kad pođe u školu, za sedam godina si stariji; kad ono postane čovjek, mlad čovjek, ti to više nisi; kad stvori nov život, tvoj je gotovo na izmaku.
Školska knjižnica mjesto je informacijske, odgojne-obrazovne i kulturne djelatnosti svake škole. Prikuplja, obrađuje i daje na korištenje knjige i drugu građu potrebnu učenicima i nastavnicima za održavanje nastavnog procesa. Fond školske knjižnice obuhvaća učenički i nastavnički fond. Fond čine knjige, časopisi i audiovizualna i elektronička građa, a njegova je struktura određena vrstom i nastavnim programom škole. Dio fonda namijenjen nastavnicima sadržava knjige i časopise koji se bave teorijom i praksom odgoja i obrazovanja, dok učenički fond sadržava djela obvezne školske lektire iz hrvatskog jezika, učeničku periodiku. Poseban dio fonda čini referentna građa - encikolopedije, leksikoni, rječnici, atlasi i druga građa.
Osnovna je zadaća suvremene škole zajedno sa školskom knjižnicom poticati potrebu za pisanim izvorima i ostalim vrstama knjižnične građe, razvijati čitalačke vještine i navike te osnove informacijske pismenosti i informacijske vještine koje su preduvjet za učinkovito pretraživanje informacija. Isticanjem osnovne zadaće školske knjižnice učenik postaje aktivan sudionik nove hrvatske škole.
Navedeni čimbenici omogućit će učenicima da postanu svjesni svojih informacijskih i čitalačkih potreba koje će im pomoći u aktivnom uključivanju u društvo znanja.
RADNO VRIJEME
KNJIŽNICE OSNOVNE ŠKOLE JAKOVLJE
- srijeda i petak od 8,00 do 14,00 sati
- pon, utorak i svaki drugi četvrtak od 12,00 do 18,00 sati
Lidija Jurin Protić, knjižničarka
Evo nekoliko naputaka o tome kako se valja ponašati u knjižnici:
Ako poklanjaš knjigu prijatelju koji je bolestan, neka bude lakša i manja, da je može u krevetu listati.
Zbornica, Obrazovni portal
ŠTO ZNAČI CITIRATI ?
Citiranje je upućivanje na publikaciju (članak, knjiga, web stranica...) koju smo koristili za vlastite radove.
ZAŠTO CITIRATI ?
Citiranjem ostvarujemo nekoliko ciljeva:
KAKO CITIRATI ?
Dva su načina kako možemo citirati:
1.citirati u samom tekstu, i to ovako:
2. na kraju našeg rada izradite popis publikacija koje ste koristili
PRAVILA ZA CITIRANJE:
KAKO CITIRATI KNJIGU
Prezime, inicijal(i) imena autora. Naslov : podnaslov. Podatak o izdanju. Mjesto izdavanja : Nakladnik, godina izdavanja. Primjer: Šenoa, A. Čuvaj se senjske ruke. 13.izd. Zagreb : Školska knjiga, 1984.
KAKO CITIRATI ČLANAK IZ ČASOPISA ? Prezime, inicijal(i) ime autora. Naslov rada: podnaslov. // Naslov časopisa. Oznaka sveska/godišta, broj(godina), str. poč-završna. Primjer: Boroša, T. Bolesti srca. // Drvo znanja. VII, 62(2003), str. 21-24.
KAKO CITIRATI SADRŽAJ S INTERNETA ? Prezime, inicijal(i) imena autora. Naslov dokumenta: podnaslov. Godina objavljivanja. Internetska adresa. (datum pristupa web stranici)
Primjer: Duić- Pribičević, V. Jabuka: čuva zdravlje, odmara izmučeni probavni sustav.2001.URL:http://www.plivazdravlje.hr/?section=arhiva&cat=h&acat=h&show=1&id=147 (10.10.2006.) |