preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Zrnca mudrosti

"Svi smo mi djeca. Jedina razlika je u našim igračkama." (Ayrton Senna)


"Samo se srcem dobro vidi. Bitno je očima nevidljivo." (Antoine De Saint-Exupery, Mali princ)


Dan što ga čovjek posveti drugome nije nipošto gubitak već dobitak. Dani u kojima ne učinimo ništa za druge, već samo za se, to su izgubljeni dani. (Bl.Ivan Mertz)


 "Tko je toliko mudar da bi mogao sve potpuno znati?" (Toma Kempinski)


 

"Učim svakog dana da bi sutradan mogao poučavati." (Émile Faguet)


"Pametni ljudi dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe."(Mahmatma Gandhi)


Tadijanović: Dijete je najbolji kalendar: kad pođe u školu, za sedam godina si stariji; kad ono postane čovjek, mlad čovjek, ti to više nisi; kad stvori nov život, tvoj je gotovo na izmaku.


 

Nepoznato o poznatome

  Olimpijske igre


Majčin dan je blagdan u čast majki i majčinstva  koji se u većini zemalja obilježava svake godine druge nedjelje u svibnju.


POTONUO TITANIC

Jedna od najvećih pomorskih katastrofa dogodila se noću između 14. i 15. travnja 1912. u vodama sjevernog Atlantika, blizu kanadskog otoka Newfoundlanda.


Svjetski dan zdravlja (engl. World Health Day) obilježava se 7. travnja svake godine pod pokroviteljstvom Svjetske zdravstvene organizacije (WHO).


27. siječnja - Međunarodni dan sjećanja na Holokaust


Vinodolski zakonik, jedan od najstarijih pravnih dokumenata pisanih na hrvatskome jeziku, nastao je 6. siječnja 1288.


Svjetski dan hrane, proglašen je 1979. godine u znak obilježavanja dana osnutka FAO-a - Organizacije za hranu i poljoprivredu pri Ujedinjenim narodima na dan 16. listopada 1945. godine. .


Svjetski dan sporta koji se obilježava svake godine krajem mjeseca svibnja (točnije zadnja srijeda u mjesecu), velika je manifestacija sporta i sportske rekreacije, kojom građani diljem svijeta iskazuju svoj pozitivni stav prema zdravom, aktivnom i kreativnom načinu života.


8. svibnja, Svjetski dan Crvenog križa


Svjetski dan zaštite okoliša obilježava se svake godine 5. lipnja na godišnjicu održavanja Konferencije Ujedinjenih naroda u Stockholmu(1972.) posvećene okolišu, na kojoj je usvojen Program zaštite okoliša Ujedinjenih naroda (UNEP).


 Dan planeta Zemlja prvi je put obilježen 22. travnja 1970. godine. Otada se taj dan tradicionalno obilježava u cijelom svijetu. Svatko od nas može toga dana, ali i svakoga drugog, učiniti nešto kako bi zaštitio planet na kojemu živimo.


Svjetski dan kravate, 18. listopada, više...


Svjetski dan poezije UNESCO je proglasio 21. ožujka 1999.godine s ciljem promoviranja čitanja, pisanja, objavljivanja i proučavanja poezije širom svijeta.


Svjetski dan zaštite životinja, obilježava se svake godine 4. listopada. Prvi puta počeo se obilježavati 1931. godine tijekom konvencije ekologa u Firenci, a njegov je cilj bio upozoriti na položaj ugroženih životinja. Od tada do danas obilježava se u svim zemljama.


Svjetski dan knjige i autorskih prava obilježava se 23. travnja svake godine.


8. rujna - Međunarodni dan pismenosti 

Vodič kroz EU

    

Znate li melodiju koja je i ujedno i himna Europske unije ? Ne možete se sjetiti ?! Ma sigurno znate ! To je 9. simfonija poznatog skladatelja Ludwiga Van Beethovena ,,Oda radosti " . Godine 1985. ta je melodija službeno postala europska himna - Ona ne zamijenjuje nacionalne himne zemalja članica , nego slavi zajedničke vrijednosti europskih zemalja i simbolizira ideju slobode , mira i solidarnosti u Europi . 


 Opširnije o EU...


home button

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2017.

Ukupno: 236316
Ovaj mjesec: 3220
Ovaj tjedan: 2339
Danas: 8
Ponavljanje, vježbe

IZLAZNA KARTICA (vrednovanje kao učenje)

LJESTVICA PROCJENE (vrednovanje za učenje)

POSKOK (Metodička prilagodba Pythona, SysPrint)

UNUTRAŠNJOST RAČUNALA (LearningApps.org)

Programiranje - Python

Python - program - download :

        64 bita: Windows x86-64 executable installer

PROGRAMIRANJE, VJEŽBE, IGRE, KVIZOVI
VJEŽBA : Otkrij što datoteka krije u sebi? Preuzmi listić!
OSNOVE RAČUNALA - online kviz za vježbanje.
JEZIK RAČUNALA, KODIRANJE ZNAKOVA (vježbe sysprint.hr)
BINARNI BROJEVI (TEME na engleskom jeziku)
SPREMNICI RAČUNALA (online kviz - Tes Teach)
ELEKTRONIČKA POŠTA (prezentacija)

NAZIV 

OPIS 

Nauči brzo tipkati . Lekcije za učenje tipkanja 

Naučimo brzo pretvaranje binarnih brojeva u dekadske 

Stranica za uvodno učenje programiranja 

StarLogo TNG je programsko okruženje  koje omogućuje stvaranje 3D igara i simulacija za razumijevanje složenih sustava 


Tjedan programiranja/Sat kodiranja 

U sklopu tjedna programiranja/sata kodiranja učenici će na stranicama Code.org upoznati Annu i Elsu ili Stivea i Alexa i  te početi programirati s njima. Najuspješniji će na kraju dobiti certifikate. 

Obratiti pozornost da se svaki kod može otvoriti i u JavaScriptu. 


Oblici vrednovanja 
Vrednovanje za učenje: 

  • *sustavno praćenje  aktivnosti učenika i davanje povratu informacije o napretku 

  • *E-portfolio 

  •  *KWL tablica i digitalni dnevnik učenja (učenici će nadopunjavati tijekom cijele školske godine) 

Vrednovanje kao učenje: 

  • *samovrednovanje - online kviz kako bi i sami procijenili koliko su napredovali 

  • *listić sa samoprocjenu (umjesto listića, učitelj/ica može napraviti obrazac u alatu Office365 Forms - Microsoft Forms  

https://www.tes.com/lessons (kviz na računalu)

 

ALATI ZA PROGRAMIRANJE

 

Aplikacije za učenje programiranja:  
Vizualno okruženje za programiranje - Blockly i Blocks 
  • U vizualnom okruženju za programiranje učenici će:  
  • Slijedeći vodič za kornjačinu grafiku crtati geometrijske likove  
  • Primjenom osnovnih naredbi za pomicanje i zaokretanje olovke crtati različite crteže u grafičkom zaslonu  
  • Uočiti i ispraviti eventualnu pogrešku pri crtanju zadanog crteža  
  • Slijedeći vodič za kretanje labirintom koristiti naredbe za kretanje, zakretanje te ponavljanje  
  • Slične zadatke mogu učenici individualno ili timski rješavati i u okruženju Blocks za programiranje Micro:bitova 
Python

Programski jezik Python 

 

Zadaci za vježbu - preuzmi (PDF  ili  Word)

http://klinci.info/programiranje_igra/1_osnovne_operacije.php

https://pyskola.wordpress.com/radovi-ucenika/​ (Osnovna škola August Šenoa, Osijek, svakako može pomoći)

Upoznajmo naredbe/blokove  – Microbit  

 

IZVORI I ALATI

 

Micro:bit i matematika 

 

Edmodo

Yammer

Coggle  - izrada mentalne mape 

PosterMyWall

Quizizz - izrada kviza

Kahoot  - izrada kviza

Poplet  - izrada mentalne mape 

Teams 

 Puzzle  

Vježbe i zadatci za samostalan rad
LOGO 

Niz kvadrata (rješenje) 

Kvadrat s dvije boje (rješenje)

Radni listić 

Listić za vježbu

Savjet: Kad program napišete možete mijenjati veličinu, debljinu i boju kvadrata, možete ga rotirati u cvijet, naredbe nove ubaciti. Budite kreativni, zabavite se!

MAPE I DATOTEKE
  • VJEŽBA: stvaranje mape i nekoliko podmapa prema prijedlogu (nastalu datoteku možeš pisati i u wordu), odgovori na pitanja ispod slike
WORD:
VJEŽBE - WORD (preuzmi dokument na svoje računalo i oblikuj tekst)
BOJANJE:
MINECTAFT - EDUCATION!!!!!!

Dragi učenici, 

Drago nam je da Vas mogu obavijestiti da je, temeljem Ugovora Ministarstva znanosti i obrazovanja i tvrtke Microsoft o licenciranju Microsoft  proizvoda za osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj, od danas kao dodatna pogodnost, svim korisnicima (i nastavnicima i učenicima) spomenutog ugovora dostupna instalacija i korištenje Minecraft Education Edition aplikacije.

Aplikaciju možete preuzeti sa sljedeće poveznice: 

 https://education.minecraft.net/get-started/download/ 

Nakon što istu instalirate na računalo, u aplikaciju se i učitelj i učenici mogu prijaviti (logirati) koristeći svoj elektronički identitet iz AAI@EduHr  sustava.

Dodatni resursi i pomoć oko korištenja Minecraft Education Edition dostupni su (na engleskom jeziku) na poveznici:

https://education.minecraft.net/class-resources/trainings/ 

Želimo Vam puno zabave i učenja sa Minecraftom!

Srdačan pozdrav, 

Vaši učiteljica informatike


Priloženi dokumenti:

 Zadaci BlokPy.docx
01 - Pisanje i brisanje teksta.doc
02 - Ispravljanje teksta.doc
03 - Razmaknica i Enter.doc
04 - Upotreba tabulatora.doc
05 - Selekcija teksta.doc
06 - Osnove formatiranja teksta.doc
08 - Ubacivanje simbola.doc
09 - Pisanje indeksa i eksponenata.doc
10 - Uvlacenje teksta.doc
11 - Razine teksta.doc
12 - Numeriranje teksta.doc
3vje09.bmp
3vje10.bmp
3vje11.bmp
3vje12.bmp
3vje13.bmp
labirint1.bmp
labirint2.bmp
labirint3.bmp
labirint4.bmp
labirint5.bmp
labirint6.bmp
53cut-copy.exe
53kviz2.zip
52Kodiraj.exe

Priloženi dokumenti:
Peti razred - pocetak.pdf

Logo-programski jezik

Preuzmite i instalirajte besplatno jednostavni programski jezik -FMSLogo-na svoje računalo i naučite programirati.

 ili http://fmslogo.sourceforge.net/.

U priloženim dokumentima možete preuzeti programsku datoteku pomoću koje možete instalirati FMS Logo na svoje računalo kako bi se mogli kvalitetno pripremiti za nastavu Informatike.

Priloženi dokumenti:
fmslogo-6.33.0.exe

Bojanje-Paint
Informacijske tehnologije

Nastavna jedinica napravljena u Powerpointu.

Redovna nastava

5. razred

Dragi petaši,
 
Od danas ste ušli i u svijet Informatike. 
Informatika je predmet vrlo zanimljiv, a programiranje zabavno. Upoznat ćemo se i družiti s jednostavnim programskim jezikom LOGO. Kroz nove programske sadržaje te mnoštvo zadataka puno ćemo naučiti.
 
Što ćemo raditi ove školske godine?
 
0. Upoznajmo radno okruženje 
1. Jezik računala 
2. Strojna i programska oprema (Spremnici i datoteke) 
3. Osnove crtanja (Paint – Bojanje) 
4. Programiranje – Logo (A) 
5. Obrada teksta – MS Word 
6. Internet i elektronička pošta 
 

 

CILJEVI

Informatika kao nastavni predmet podučava učenike:

  •  rješavanju problema
  •  komuniciranju posredstvom različitih medija
  •  prikupljanju, organiziranju i analizi podataka te njihovoj sintezi u informacije
  •  razumijevanju i kritičkoj ocjeni prikupljenih informacija
  •  donošenju zaključaka na temelju prikupljenih informacija
  •  timskom radu pri rješavanju problema.

 

ZADAĆE

  •   Upoznati i naučiti upotrebljivati računalo korištenjem ulazno-izlaznih naprava.
  •   Upotrebljivati računalo kao pomagalo pri učenju.
  •  Raspravljati o informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji uporabom ispravne terminologije.
  •  Upotrebljivati uzrastu primjerene multimedijske izvore za učenje (interaktivne udžbenike, obrazovne programe,    multimedijske enciklopedije i sl.).
  •  Surađivati s drugim učenicima, učiteljima, roditeljima i ostalima pri uporabi tehnologije.
  •  Pokazivati pozitivno društveno i etičko ponašanje te odgovornost pri uporabi tehnologije.
  •  Kreirati uzrastu primjerene multimedijske artefakte uz pomoć učitelja, članova obitelji i drugih učenika.
  •  Upotrebljvati prikladne programe za rješavanje problema primjerene uzrastu.
  •  Sakupljati informacije i komunicirati s drugima uporabom tehnologije uz pomoć učitelja, članova obitelji i drugih učenika.
  •  Razumjeti kako na koristan način organizirati informacije.

Priloženi dokumenti:

Koordinatna grafika final.ppt
DOMACI ZADATAK 8 RAZRED.doc
Terrapin Logo.zip
HOMEWORK.doc
Uvod u HTML.doc
LOGO ZADACI 5.-8.RAZRED.doc
BIT.doc
Domaci uradak 6. razred.doc
GameMaker-Installer-8.1.exe
EXCEL vjezba.xls
vjezba za test.xlsx
BOZICNA KRIZALJKA.xlsx
HTML TABLICE.docx
Prezentacija CUC 2014 KA1 KA2.pptx
RADNI PLAN.docx
IMENIK.xls
NAREDBE HTML.docx
Python.zip
0 ispis podataka python.docx
1 osnovne uvodne vjezbe-ispis jednostavne racunalne operacije.docx
2 operacije-brojevi python.docx
2 1 racunalne operacije napredni python.docx
instalacija pythona.docx
MovieMaker.zip
Word-vjezba.docx

 

PC-osobno računalo

Pročitajte uratke naših svestranih učenika, i pritom nešto i naučite.

Pogledajte priložene dokumente.




preskoči na navigaciju