Dobro jutro!
HRVATSKI JEZIK : Slovo Nn- vježbanje
Djeco, jučer ste naučili pisati slovo Nn. Danas ćete malo vježbati. U pisanki riješite 16. i 17. stranicu. Nakon toga riješite u radnoj bilježnici 18. i 19. stranicu. Budite uredni, pišite od crte do crte. Nemojte žuriti.
MATEMATIKA: 3 TRI- obrada
Naučili smo brojeve 1 i 2. Danas ćete naučiti pisati broj 3. U udžbeniku na 42. stranici pogledajte sliku. Što se sve nalazi na slici i koliko čega ima? Prebrojite.
Na 43. stranici pogledajte kako se piše brojka 3. U koliko poteza? Uredno dovršite retke. Nakon toga riješite zadatke ispod. U bilježnicu iz matematike napišite naslov
3 TRI
Ispod naslova nacrtajte skup koji ima tri člana (na primjer trokuta). Ispod napišite brojku 3.
U zbirci zadataka riješite 36. stranicu pod naslovom 3 TRI.
SAT RAZREDNIKA : Brinemo o sebi, živimo zdravo
Djeco, jeste li jutros doručkovali? Što mislite zašto je doručak važan? Trebamo li jesti više voća i povrća ili slatkiša? Je li zdravije sjediti za računalom i igrati igrice ili baviti se nekim sportom, šetati na svježem zraku? Što mislite što sve trebamo činiti da bi bili zdravi? Razmislite i pokušajte odgovoriti na ova pitanja. Na prvom Satu razrednika uživo, razgovarat ćemo o tome.
INFORMATIKA
1. SAT – MOZGALICA 3
UDŽBENIK – 23. STR.
RADNA BILJEŽNICA - 27. – 28. STR.
DANAS ĆEMO NA SATU RJEŠAVATI ZANIMLJIVE MOZGALICE.
PRVO OTVORITE UDŽBENIK NA 23. STRANICI.
U ZADATKU MORAŠ OTKRITI RIJEČ NA SLICI KOJA JE SKRIVENA U IZMJEŠANIM SLOVIMA. NAKON ŠTO OTKRIJEŠ RIJEČ, ZAPIŠI JU NA CRTU ISPOD SLIKE U DRUGOM STUPCU.
KADA RIJEŠIŠ TAJ ZADATAK, OTVORI RADNU BILJEŽNICU NA 27. STRANICI.
U PRVOM ZADATKU MORAŠ OBOJATI CRTEŽ PREMA UPUTAMA:
KVADRATE OBOJI PLAVOM BOJOM
TROKUTE ZELENOM
KRUGOVE ŽUTOM
PRAVOKUTNIKE SMEĐOM0M
U DRUGOM ZADATKU, POMOGNI NAŠEM LIKU DA DOĐE DO DJEVOJČICE KROZ LABIRINT.
U TREĆEM ZADATKU, OBOJI KVADRATIĆE ODGOVARAJUĆOM BOJOM I REDOM TAKO DA DOVRŠIŠ NIZ.
U ČETVRTOM ZADATKU ZAOKRUŽI ŽIVOTINJU KOJA ĆE PO SVOJOJ CRTI NAJBRŽE DOĆI DO JABUKE.
2. SAT - RAZGOVRAM
UDŽBENIK 24. STR.
PONOVIMO:
KOJE SMO DIGITALNE UREĐAJE UPOZNALI? (MOBITEL, TABLET, PRIJENOSNO RAČUNALO – LAPTOP, STOLNO RAČUNALO.)
KOJE SVE RADNJE NJIMA MOŽEMO OBAVLJATI? (ZVATI, PISATI PORUKE, IGRATI IGRICE, GLEDATI CRTIĆE…)
ŠTO JE TO INTERNET? (MREŽA KOJA SPAJA SVE DIGITALNE UREĐAJE.)
ŠTO NAM INTERNET OMOGUĆUJE? (DA ZOVEMO I PIŠEMO PORUKE DRUGIM OSOBAMA KOJE NISU BLIZU NAS.)
- RAZGOVARATE LI VI SVAKI DAN S POMOĆU DIGITALNIH UREĐAJA?
- S KIME NAJČEŠĆE RAZGOVARATE?
- ČIME SE SLUŽIMO KADA RAZGOVARAMO S POMOĆU MOBITELA? (GLASOM.)
- KAKO IZGLEDA PRISTOJAN TELEFONSKI RAZGOVOR? (MORAMO PRIČATI
PRISTOJNO, POZDRAVITI NA POČETKU I NA KRAJU RAZGOVORA, PREDSTAVITI SE I
LIJEPO ZAMOLITI ŠTO TREBAMO ILI REĆI ZAŠTO ZOVEMO.)
- ČIME UVIJEK RAZGOVOR POČINJE I ZAVRŠAVA? (POZDRAVOM: DOBRO JUTRO,
DOBAR DAN, DOBRA VEČER.)
- KAKO POZDRAVLJAMO STARIJU OSOBU, A KAKO SVOJEG PRIJATELJA? (STARIJU
OSOBU MORAMO PODRAVITI PRISTOJNO I S POŠTOVANJEM.)
- RAZGOVARAMO LI SAMO S POMOĆU GLASA? POSTOJI LI JOŠ NAČINA NA KOJE
MOŽEMO RAZGOVARATI? NA KOJI TI JE NAČIN LAKŠE RAZGOVARATI? POMAŽU LI
NAM DIGITALNI UREĐAJU U KOMUNICIRANJU?
- RAZGOVARATI MOŽEMO I PREKO PORUKA. ISTO KAO I PREKO POZIVA, KADA
PIŠEMO PORUKE MORAMO TAKOĐER BITI PRISTOJNI, POZDRAVITI SE I PREDSTAVITI SE.
PREKO DIGITALNIH UREĐAJA MOŽEMO SLATI PORUKE ILI RAZGOVARATI
POZIVOM.
OTVORI RADNU BILJEŽNICU NA 29. STRANICI.
U ZADATKU MORAŠ NAPISATI x U TABLICU KOD UREĐAJA NA KOJEG SE NAJBOLJE ODNOSI ODREĐENA REČENICA.
Dragi moji prvašići, poštovani roditelji, dobro jutro. Evo, opet radimo na daljinu. Krenimo po rasporedu sati.
HRVATSKI JEZIK: Veliko i malo tiskano slovo Nn- obrada
Danas ćemo učiti veliko i malo tiskano slovo Nn. U početnici na 18. stranici, (1. zadatak), pogledajte sliku. Odgovorite tko je na slici? Kako izgleda? Što je napisao? Zašto ima naočale? Koje glasove čujemo u riječi NAOČALE? Kojim glasom započinje riječ?
Pokušajte pročitati (ili uz pomoć roditelja) pjesmu IGRAM SE. Koje glasove čujemo u riječi NOS i NAOČALE?
Što prikazuju sličice u 2. zadatku? Gdje čujete glas N? Obojite polja.
U 3. zadatku zaokružite slovo N ispod sličica.
U 4. zadatku pogledajte kako se piše slovo Nn, u koliko poteza? Dovršite redove. Nemojte žuriti. Pišite uredno.
Odmorite ruku.
Na 19. stranici u početnici, (5. zadatak), pročitajte riječi. Naučite ih čitati.
U 6. zadatku nalaze se rečenice napisane malim tiskanim slovima. Umjesto nekih riječi nalaze se sličice. Pročitajte ih. Naučite ih čitati. Pogledajte kakvim slovima su napisane prve riječi u rečenicama? Velikim početnim slovom. Zapamtite: VELIKIM POČETNIM SLOVOM piše se prva riječ u rečenici.
U 7. zadatku prepišite riječi onako kako je zadano.
Nakon toga riješite 8. i 9. zadatak.
Vježbajte čitati riječi i rečenice u 5. i 6. zadatku.
2. TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Djeco, prisjetite se kako se razgibavamo na početku sata Tjelesno- zdravstvene kulture. Osmislite pet vježbi. Svaku vježbu ponovite barem pet puta. Dobro se razgibajte.
3. LIKOVNA KULTURA: Ples točaka i crta
O crtama i točkama razgovarali smo na matematici i likovnom. Prisjetite se kakve sve mogu biti crte? Crte razlikujemo po toku i karakteru: ravne, zakrivljene, otvorene, zatvorene, izlomljene, debele, tanke...
Danas ćete na jednom papiru crtati različite crte. Pustite neku muziku. Na radiju, televiziji ili pjevajte. Usput crtajte olovkom razne crte i točke. Ispunite cijeli papir. Ali, pazite! Crte se ne smiju sijeći! Uživajte!
4. MATEMATIKA: 1,2 jedan i dva- vježbanje
Iz matematike smo učili brojeve 1 i 2. Danas ćemo malo vježbati pa zato riješite u radnoj bilježnici 25. i 26. stranicu.
5. DODATNA (matematika)
Evo zadatka za one koji idu na dodatnu iz matematike: Na jednom papiru nacrtajte skup slova koja poznajete.
I to bi bilo sve. Nadam se da vam nije previše zadaće. Pozdrav.
Draga djeco, danas je petak. Zadnji dan u našem radnom tjednu. Vrijeme je brzo prošlo. Nadam se da ste svi dobro i da se vidimo u ponedjeljak.
Evo što sam vam pripremila za danas.
HRVATSKI JEZIK: DOSADA (ŽELJKA HORVAT- VUKELJA)
Promotrite sliku u početnici na 54. stranici. Tko je na slici? Gdje se nalazi djevojčica? Što radi? Što je radila prije toga? U početnici na 90. stranici nalazi se priča “Dosada”. Pročitajte priču. Što je djevojčica radila kad joj je bilo dosadno? Tko joj je pričao priče? Kada joj je prestalo biti dosadno? Je li i vama ponekad dosadno? Pročitajte što kaže pčelica mudrica. Što se u knjigama krije? Na 55. stranici vježbajte čitati riječi i rečenice, a onda riješite 3. zadatak. U crtančicu napišite:
DOSADA
ŽELJKA HORVAT- VUKELJA
U prazan prostor napišite osnovnim bojama nekoliko slova koja poznajete. Na kraju riješite radnu bilježnicu na 54. i 55. stranici.
Kada se vratite u školu, počet ćemo učiti slova. Stavite u torbu početnicu i radnu bilježnicu 2. dio.
2. MATEMATIKA
Danas ćemo iz matematike još malo ponoviti. Riješite u zbirci 23. stranicu.
3. SAT RAZREDNIKA: NAŠA RAZREDNA PRAVILA
U ponedjeljak se vraćamo u školu. Prisjetimo se nekih razrednih pravila kojih se morate pridržavati:
DIGNEM RUKU KADA ŽELIM NEŠTO REĆI
SLUŠAM KAD NETKO GOVORI
POZORNO SLUŠAM I RADIM
DIJELIM S PRIJATELJEM
4. INFORMATIKA
5. INFORMATIKA
Odmorite se, vidimo se u ponedjeljak. Lijepi pozdrav svima.
Djeco, dobro jutro! Hajdemo započeti dan razgibavanjem.
1. TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Napravite:
vježbu za glavu i vrat
ruke
trbuh
noge
Svaku vježbu ponovite barem 5 puta.
Na kraju trčite na mjestu barem jednu minutu.
2. HRVATSKI JEZIK: BEZ IZGOVORA (NADA IVELJIĆ)
Djeco, volite li kišu? Zašto? U početnici na 81. stranici nalazi se priča o zečiću koji se bojao kiše. Pročitajte i saznat ćete zašto. Zatim otvorite u početnici 40. i 41. stranicu i promotrite sliku. Bojite li se i vi nečega? Ispričajte. Pročitajte što kaže pčelica mudrica. Nakon toga vježbajte čitati riječi i rečenice na 41. stranici. Dovršite retke u 3. zadatku. U crtančicu napišite:
BEZ IZGOVORA
NADA IVELJIĆ
Nacrtajte što zec voli jesti.
3. LIKOVNA KULTURA
Djeco, koje boje najviše volite? Jeste li u vrtiću ili maloj školi razgovarali o bojama? Znate li da su žuta, plava i crvena boja OSNOVNE BOJE. Pripremite list papira i iz pernice izvadite žutu, plavu i crvenu bojicu. Nacrtajte veliki kišobran za našeg zečića iz priče kako ne bi pokisnuo. Koristite samo osnovne boje. U ponedjeljak crteže donesite u školu.
4. MATEMATIKA
Uskoro ćete pisati svoj 1. ispit iz matematike. Zato ovih dana ponavljamo i uvježbavamo gradivo. U zbirci riješite 22. stranicu.
5. DODATNA (MAT)
Za one koji idu na dodatnu ( može i za ostale ako žele) nacrtajte na list papira predmete koji imaju:
jednu zakrivljenu plohu
dvije ravne i jednu zakrivljenu
šest ravnih ploha
Lijepi pozdrav!
Dobro jutro! Već je srijeda. Tjedan će brzo proći. Nadam se da ste svi dobro i da lako rješavate zadane zadatke. Počnimo sa :
1. HRVATSKI JEZIK : ŽMIG-ŽMIG (Željka Horvat- Vukelja)
U početnici na 83. stranici nalazi se slikopriča "Žmig-žmig". Nakon što vam je netko pročita, pokušajte odgovoriti zašto se vozač ljutio na automobil? Koga
zbunjuje žmigavac koji stalno žmiga? Tko sve treba poštivati pravopisna pravila? Što biste vi poručili vozaču? Nakon toga otvorite početnicu na 44. stranici i opišite sliku. Što vam poručuje pčelica mudrica?
Na 45. stranici vježbajte čitati riječi i rečenice, a u 3. zadatku dovršite retke. U radnoj bilježnici riješite 40. i 41. stranicu. U crtančicu napišite
ŽMIG-ŽMIG
ŽELJKA HORVAT- VUKELJA
i nacrtajte automobil koji žmiga.
2. MATEMATIKA
Iz matematike ćemo još malo ponavljati gradivo. Riješite u zbirci zadataka 20. i 21. stranicu.
3. PRIRODA I DRUŠTVO
Iz PID učili ste o godišnjim dobima. Kako vam zadaće ne bi bilo previše, riješite u radnoj bilježnici samo 18. i 19. stranicu.
4. TJELESNO - ZDRAVSTVENA KULTURA
Djeco, a sada na razgibavanje! Napravite 5 vježbi za razgibavanje. Ako ne pada kiša, izađite u dvorište, trčite, uzmite loptu, poigrajte se...
5. DOPUNSKA NASTAVA- HJ
Svi koji žele još malo raditi, mogu u crtančici PČELICA 1 ( koju ste dobili u školi ), riješiti jednu sljedeću stranicu.
Nakon toga pitajte mamu treba li joj nešto pomoći. Pozdrav.
1. VJ
2. VJ
Dobro jutro prvom razredu od vjeroučitelja.
Danas je vaš zadatak otvoriti udžbenik na 15. i 16 stranici i upoznati temu: Što učim na vjeronauku?
Zatim u radnoj bilježnici riješite 15. stranicu, imate dva zadatka. Ugodna zabava. Malo se odmorite prije hrvatskog jezika.
3. HRVATSKI JEZIK: SEMAFOR (ANKA BALENT)
Djeco, nalazi li se u našem mjestu semafor? Što znače boje na semaforu? U početnici na 82. stranici nalazi se pjesma "Semafor". Zamolite nekog od ukućana da vam pročita pjesmu. Sviđa li vam se pjesma? Zašto? Nakon toga otvorite početnicu na 42. stranici. Pogledajte sliku i recite tko sve prelazi cestu? Zašto je semafor vaš prijatelj? Što kaže pčelica mudrica? Na 43. stranici vježbajte čitati riječi i rečenice. Nakon toga riješite 3. i 4. zadatak. Na kraju riješite radnu bilježnicu na 42. i 43. stranici.
4. GLAZBENA KULTURA
Otpjevajte glasno jednu pjesmu koju najviše volite pjevati.
5. MATEMATIKA
Prošli puta smo iz matematike učili o ravnim i zakrivljenim plohama. Za vježbu riješite u radnoj bilježnici 14. stranicu.
Igrajte se i uživajte!
Draga djeco, poštovani roditelji!
Ovaj tjedan radit ćemo na daljinu. Djeco, budite marljivi i slušajte roditelje. Trebat ćete njihovu pomoć. Vas, roditelje, molim da budete strpljivi.
Radit ćemo po rasporedu sati.
1.ENGLESKI JEZIK
2.ENGLESKI JEZIK
Djeco, učiteljica Ivana poručuje vam da otvorite radne bilježnice (bijele knjige) na 18. i 19. stranici. Podebljajte zadane riječi i obojite sličice. I to bi bilo sve za danas. Puno vas pozdravlja.
3. HRVATSKI JEZIK: JEŽEVA ŠKOLA (Bruno Kuman)
Zamolite roditelje da vam pročitaju priču "Ježeva škola" koja se nalazi u početnici na 76. i 77. stranici. Pokušajte odgovoriti kako se zvao jež iz priče? Što je učio u školi? Što vi učite u školi? Ispričaj!
Sada otvorite u početnici 34. i 35. stranicu. Promotrite sliku. Što vidite na slici? Što kaže pčelica mudrica? Što vam želi pčelica?
Na 35. stranici vježbajte čitati riječi i rečenice. Nakon toga riješite 3. zadatak.
U crtančicu napišite naslov:
JEŽEVA ŠKOLA
BRUNO KUMAN
Iznad nacrtajte ježića Bodljimira.
U radnoj bilježnici riješite 34. i 35. stranicu.
4. TJELESNO- ZDRAVSTVENA KULTURA
Sada se malo odmorite. Izađite iz kuće i i napravite nekoliko vježbi za razgibavanje. Trčite po dvorištu, oko kuće, poigrajte se s bratom ili sekom.
5. PRIRODA I DRUŠTVO: ČETIRI GODIŠNJA DOBA
Danas ćemo iz Prirode i društva učiti o godišnjim dobima. Koje je sada godišnje doba? U udžbeniku na 18. stranici obojite kružić pokraj slike koja prikazuje godišnje doba koje je sada. Opišite svako drvo.Kako izgleda? Na 19. stranici opišite što djeca rade u jesen, zimi, proljeće i ljeto.
U crtančicu iz prirode napišite:
ČETIRI GODIŠNJA DOBA: PROLJEĆE, LJETO, JESEN, ZIMA.
Iznad nacrtajte drvo godišnjeg doba koje je sada.
To bi bilo sve za danas. Nadam se da vam nije previše. Pozdrav
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
korisni linkovi |
• mzos |
• wikipedija |
• dhmz |
• azoo |
• hzz |
• maps.google |
• državna matura |
• knjižnice grada Zagr... |
• carnet |
• muzeji |
• Općina Jakovlje |
• NCVVO |
Dnevne novine |
Obrazovni portali |
• CARNet |
• Portal za škole |
• Eduvizija |
• Hrvatska zajednica t... |
• e-škola |
• Hrvatski savez infor... |
• Radio on demand-CARNet |