Usvojenost znanja:
Odličan:
- Probleme rješava samostalno, modificirajući poznate strategije ili kreirajući nove, gotovo uvijek točno
- Uspješno rješava teže zadatke
- Odabire postupke koji najviše odgovaraju zadatku i primjenjuje ih bez greške i primjerenom brzinom
- Poznate ideje i koncepte primjenjuje u novim situacijama
- Svoje postupke i ideje može objasniti jasno, precizno i sa sigurnošću, pri tom upotrebljava odgovarajuću terminologiju i simbole
Vrlo dobar:
- Probleme rješava uglavnom samostalno, birajući najbolje strategije i uglavnom točno
- Snalazi se i u težim zadacima
- Poznate ideje i koncepte uspješno primjenjuje u poznatim situacijama
- Svoje postupke i ideje može objasniti s nešto jasnoće i preciznosti, ponekad se koristeći odgovarajućom terminologijom
Dobar:
- Probleme rješava uz ograničenu pomoć, često točno.
- Bez većih problema rješava poznate, srednje teške zadatke
- Sporiji je u rješavanju zadataka
- Za postupke koje primjenjuje daje odgovarajuća, ali nepotpuna i nesigurna objašnjenja, rijetko koristeći odgovarajuću terminologiju
- Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće, ali ih uspijeva kasnije primijeniti u poznatim situacijama
Dovoljan:
- Probleme rješava uz veću pomoć, rijetko točno
- U stanju je riješiti tek osnovne zadatke
- Spor je u rješavanju zadataka
- Za postupke koje primjenjuje daje tek djelomično točna, nepotpuna i nesigurna objašnjenja, ne koristeći odgovarajuću terminologiju
- Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće i može ih primijeniti tek na najjednostavnijim primjerima
Nedovoljan:
- Probleme nije u stanju riješiti usprkos pomoći
- Ne može riješiti ni najosnovnije zadatke
- Postupke koje primjenjuje ne razumije i ne zna objasniti
Vježbe i praktičan rad:
Odličan:
- U radu je koncentriran, uredan i marljiv
- Samostalno rješava i teže zadatke
- Aktivno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja
- Zadatke rješava primjerenom brzinom i uspijeva riješiti gotovo sve zadatke
- Pomaže drugima
- Javlja se, izlazi pred ploču
- Bilježnica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama/bilješkama
- Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor
Vrlo dobar:
- U radu je koncentriran i marljiv
- Samostalno rješava većinu zadataka
- Povremeno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja
- Na ploču izlazi uglavnom na poticaj
- Bilježnica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama
- Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor
Dobar:
- Uglavnom marljivo radi na satu
- Trudi se samostalno rješavati zadatke
- Ako ne razumije, traži pomoć
- Bilježnica je uglavnom potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama
Dovoljan:
- Uz manji poticaj radi na satu
- Zadatke rješava uz manju pomoć
- Bilježnica je potpuna i uredna s napisanim zadaćama
- Na sat nosi potreban pribor
Nedovoljan:
- Na satu ne radi i ne sudjeluje u raspravi i nastavnom procesu
- Ometa druge u radu, ne poštuje dogovorena pravila, omalovažava druge, ometa nastavu
- Ne piše u bilježnicu, često ju nema i bilježnica je neuredna i nepotpuna
- Na sat dolazi nepripremljen i bez potrebnog pribora
- Nema napisane zadaće/bilješke
- ne riješava radne listove
Samostalnost i odgovornost:
- samostalno primjenjuje tehničku dokumentaciju pri izradi tehničke tvorevine
- primjenjuje tehničko nazivlje
- odabire i imenuje tehničku tvorevinu
- opisuje namjenu tehničke tvorevine
- samostalno se koristi tehničkom dokumentacijom
- opisuje dijelove tehničke dokumentacije
- samostalno sastavlja cjelovito izvješće uvažavajući redoslijed radnih operacija
- primjenjuje pravila zaštite na radu
Pribor za tehničku kulturu:
- udžbenik
- radni listovi
- geometrijska bilježnica A4 format (ukoliko nije drugačije dogovoreno, npr. prošlogodišnja bilježnica)
- kutija s radnim materijalima i radnim listovima (ostaje u školi)
- pribor za pisanje
- geometrijski pribor
- škarice i ljepilo za papir
- po potrebi pribor koji navede nastavnik
Tehnička kultura se ocjenjuje: usmeno/pismeno, bilježnica (praćenje nastave), radni listovi i praktičan rad, samostalnost i odgovornost
Priloženi dokumenti:
Ocjenjivanje-OPISNO.docx
strujni krugovi.docx
postotci-Word1.pdf