preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

Kalendar školske godine 2023./2024.​

Nastavna godina počinje 4. 9. 2023. godine, a završava 21. 6. 2024 godine. 

Jesenski praznici - 30. 10 - 1. 11. 2023., nastava počinje 2. 11. 2023. godine. 

Prvi dio zimskih praznika - 27. 12. 2023. - 5. 1. 2024., nastava počinje 8. 1. 2024. godine.

Drugi dio zimskih praznika - 19. 2.  - 23. 2. 2024. godine, nastava počinje 26. 2. 2024. godine 

Proljetni praznici  - 28. 3. 2024. - 5. 4. 2024. godine, nastava počinje 8. travnja 2024. godine 

Ljetni praznici počinju 24. lipnja 2024. godine


2023.

  • 1. siječnja -nedjelja- Nova Godina
  • 6. siječnja-petak -Sveta tri kralja
  • 9. travnja-nedjelja-Uskrs
  • 10. travnja -ponedjeljak -Uskrsni ponedjeljak
  • 1. svibnja -ponedjeljak - Praznik rada
  • 30. svibnja - utorak - Dan državnosti
  • 8. lipnja -četvrtak -Tijelovo
  • 22. lipnja -četvrtak -Dan antifašističke borbe
  • 5. kolovoza -subota -Dan domovinske zahvalnosti
  • 15. kolovoza -utorak -Velika Gospa
  • 1. studenoga -srijeda -Dan svih svetih
  • 18. studenoga-subota -Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata
  • 25. prosinca - ponedjeljak -Božić
  • 26. prosinca-utorak -Sveti Stjepan
e-prijava korisnika
Za osmaše

Ljetni upisni rok

Prema planu Ministarstva, u ljetnom roku prijave u sustav srednje.e-upisi.hr započet će 29. svibnja, a glavni dio upisa, prijava obrazovnih programa, provodit će se od 28. lipnja do 7. srpnja. S time da će prijava programa koji traže prijemni završiti 2. srpnja. Konačne ljestvice poretka u ljetnom roku bit će objavljene 10. srpnja, a od tog dana pa do 13. srpnja u škole se dostavlja upisnica i, ako to program traži, liječničke potvrde. Sredinom srpnja bit će objavljen okvirni broj upisnih mjesta za jesenski rok.

Kako izračunati bodove?

Uz pomoć našeg Kalkulatora bodova saznajte koliko bodova prilikom upisa možete očekivati. Na profilu svake srednje škole možete izračunati bodove koji su vam potrebni za upis baš te škole. Ovim kalkulatorom možete izračunati koliko ćete bodova imati na temelju ocjena iz osnovne škole.

 

Kajkavsko narječje
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
A B C Č D F G H I J K L M N O P R S Š T V Z Ž
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 534)

bez opisa

Potraži izraz:
 
Popis lektire

Područje rada: 5. – 8. razred

Već od 4. razreda školska knjižnica uvodi učenike u svijet informacija poučavajući ih samostalnoj uporabi izvora informacija i znanja. U procesu poučavanja važno je razvijati sposobnosti procjene vrijednosti kvalitete svake informacije. U središtu pozornosti su, dakle, informacija i njeno vrjednovanje u svrhu razvijanja osobne odgovornosti pri stjecanju vještina potrebnih za cjeloživotno učenje.

5 . razred

1. Tema : Časopisi – izvori novih informacija

Ključni pojmovi : znanost, struka, sažetak

Obrazovna postignuća: uočiti područja ljudskoga znanja; prepoznati i imenovati znanosti, zapaziti njihovo grananje; čitati tekst iz časopisa s razumijevanjem i znati ga prepričati

2. Tema: Organizacija i poslovanje školske knjižnice

Ključni pojmovi: signatura, autorski i naslovni katalog

Obrazovna postignuća: učenik zna pronaćiknjigu na polici uz pomoć signature; zna objasniti kataložni opis i pronaći knjigu u knjižnici uz pomoć knjižničnoga kataloga; za svoj upit zna se obratiti i gradskoj/narodnoj knjižnici


V. razred (izabrati 9 djela, obavezna prva tri)
1. Ivan Kušan: KOKO U PARIZU (9) ili UZBUNA NA ZELENOM VRHU (19) ili KOKO I DUHOVI (14) ili ZAGONETNI DJEČAK (8) ili LAŽEŠ, MELITA (1) ili DOMAĆA ZADAĆA (10)

2. F.Molnar: JUNACI PAVLOVE ULICE (14)
3. ŠALJIVE NARODNE PRIPOVIJETKE (18)
4. M.Matošec: STRAH U ULICI LIPA (15) ili TIKI TRAŽI NEZNANCA (6) ili POSADA OKLOPNOG VLAKA (0) ili SUVIŠAN U SVEMIRU (0)
5. G.Vitez: PJESME (22)
6. Sempe/Goscinny: NIKICA PONOVO JAŠE (1)
7. Miro Gavran: SRETNI DANI  (3) ili KAKO JE TATA OSVOJIO MAMU (2) ili ZALJUBLJEN DO UŠIJU (17) ili SVAŠTA U MOJOJ GLAVI (1)
8. Z.Krilić: ZABRANJENA VRATA (6) ili POČETAK PLOVIDBE (5) ili ČUDNOVATA ISTINA (6) ili VELIKI ZAVODNIK (0) ili ŠALJIVE PRIČE I PRIČE BEZ ŠALE (0)
9. Sanja Pilić:  MRVICE IZ DNEVNOG BORAVKA (5)
10. P.Pavličić: TROJICA U TRNJU (13) ili ZELENI TIGAR (6) ili PETLJA (0)
11. Michael Coleman: ZOV LABIRINTA (0) ili MREŽA JE BAČENA (0) ili BIJEG S MREŽE (0)
12. Tihomir Horvat: TAJNA GORNJEGA GRADA (0) ili FRKA U ŠČITARJEVU (0) ili MUKI (0)
13. M. Twain: DOŽIVLJAJI HUCKLEBERRYJA FINNA (19

 ili PUSTOLOVINE TOMA SAWYERA (9)
14. J.Verne: 20 000 MILJA POD MOREM (2) ili PUT U SREDIŠTE ZEMLJE (0) ili PUT OKO SVIJETA ZA 80 DANA (1)
15. Maja Brajko-Livaković: FINKA FI (0)
16. T.Bilopavlović: PAUNAŠ (20)
!17. A.S.Puškin: BAJKA O RIBARU I RIBICI (10)
18. BASNE (izbor) (4)
19. Branka Primorac: LJUBAVNI SLUČAJ MAČKA JOJE (0)
20. Roald Dahl: CHARLIE I TVORNICA ČOKOLADE (3)
21. Michael Ende: JIM GUMB I STROJOVOĐA LUCAS (0)
22. Ivan Cankar: ISTINA I LJUBAV (12)
23. Henry Winterfeld: TIMPETILL (GRAD BEZ RODITELJA) (5)
24. H.Hitrec: MATKO NA ŠTAKAMA (0)
25. Anto Gardaš: MIRON U ŠKRIPCU (0) ili FILIP, DJEČAK BEZ IMENA (0)
26. S.Lagerlöf: LEGENDE O KRISTU (10)
 


6. razred

1. Tema: Samostalno pronalaženje informacija

Ključni pojmovi: uvod uUDK , popularno-znanstvena i stručna literatura

Obrazovna postignuća: razumjeti sustav Univerzalne decimalne klasifikacije kojom se klasificiraju znanstveno-popularna i stručna djela i prema njoj znati pronaći knjigu u bilo kojoj knjižnici; služiti se katalozima i bibliografijama pri pronalaženju informacija za potrebe problemsko-istraživačke i projektne nastave

2. Tema: Predmetnica – put do informacije

Ključni pojmovi: katalog, predmetnica, zbirke u knjižnici

Obrazovna postignuća:samostalno rabiti predmetnicu, izabrati tehnike rada, načine pretraživanja i izvore informacija za rješavanje problemsko-istraživačkih zadaća

VI.razred (izabrati 9 djela, obavezna prva tri)
1. Ivana Brlić - Mažuranić : PRIČE IZ DAVNINE (osim Šume Striborove i Regoča koji su u 4. razredu) (27)
!2. S.Tomaš: MOJ TATA SPAVA S ANĐELIMA (Mali ratni dnevnik) (6)
3. A.Šenoa: POVJESTICE (izbor) (15)
4. B.Dovjak – Matković: ZAGREBAČKA PRIČA (11)
5. M.Twain: KRALJEVIĆ I PROSJAK (5)
6. H.Sienkiewicz:  KROZ PUSTINJU I PRAŠUMU (16)
7. Ivona Šajatović: TAJNA OGRLICE SA SEDAM RUBINA (0)
8. Snježana Grković-Janović: VELEBITSKE VILIN STAZE (0)
9. Josip Cvenić: ČVRSTO DRŽI JOY-STICK (0)
10. Jadranko Bitenc: TWIST NA BAZENU (9)

11. Šime Storić: POLJUBIT ĆU JE USKORO, MOŽDA (0)
12. Christine Nöstlinger: KONRAD, DJEČAK IZ LIMENKE (0) ili OLFI MEĐU ŽENAMA (0)
13. Vlatko Šarić: ROGAN (0) ili MIŠKO (0)
!14. V.Nazor: VELI JOŽE (18)
15. M.Majer: DOLAZAK HRVATA (25)
16. Melita Rundek: PSIMA ULAZ ZABRANJEN (0)
17. D.Horvatić: JUNAČINA MIJAT TOMIĆ (4)
18. J.Swift: GULLIVEROVA PUTOVANJA (14)
19. A.Daudet: PISMA IZ MOG MLINA (9)
20. Joža Horvat: WAITAPU (15) ili OPERACIJA STONOGA (0)
21. Frances Hodgson Burnett: MALI LORD (0)
22. P.Kanižaj: TRIČAVE PJESME (14)

23. D.Dragojević: BAJKA O VRATIMA (2)
24. Želimir Hercigonja: TAJNI LEKSIKON (0)
25. C. S. Lewis: KRONIKE IZ NARNIJE (izbor) (0)
26. O.Wilde: SRETNI KRALJEVIĆ (20)
27. Nikola Pulić: MAKSIMIRCI (0)


7. razred

1. Tema : Časopisi na različitim medijima

Ključni pojmovi : tiskani i elektronički časopis, autorstvo, citat

Obrazovna postignuća: izabratii uporabiti podatke iz različitih časopisa pri oblikovanju informacija; znati citirati, pronaći citat i uporabiti ga; usvojiti citiranje literature pri izradi referata ili zadaća istraživačkog tipa; razumjeti važnost i svrhu pravilnog citiranja literature u tijeku pisanja samostalnog rada; usvojiti pojam autorstva (poštivati intelektualno vlasništvo u uporabi i kreiranju informacija)

2. Tema: On-line katalozi

Ključni pojmovi: e-katalog ili on-line katalog

Obrazovna postignuća: pretraživati fondove knjižnica putem e-kataloga; znati pronaći odgovor na pitanje ima li određena knjižnica neku jedinicu knjižnične građe, koliko ih ima i koji im je trenutačni status; samostalno uočiti koje knjige nekog autora ima knjižnica; pretraživati pomoću UDK oznake i pomoću predmetnice; prepoznati školsku knjižnicu kao dio globalne informacijske mreže te vrijednost kvalitetne informacije u svakodnevnom životu

VII.razred (izabrati 9 djela, obavezna prva tri)
1. B.Prosenjak: DIVLJI KONJ (19)

2. H.Hitrec: SMOGOVCI (10)
3. V.Nazor: PRIPOVIJETKE (10)
4. D.Cesarić: PJESME (9)
5. D.Miloš: BIJELI KLAUN (10)
6. Zoran Pongrašić: GUMI-GUMI (0)
7. Branka Primorac: MATURALAC (15)
8. D.Jelačić Bužimski: SPORTSKI ŽIVOT LETEĆEG MARTINA (11) ili BALKANSKA  MAFIJA (0) ili MARTIN PROTIV CIA-e I KGB-a (0)
9. C.Dickens: OLIVER TWIST (11)
10. I.I.Ramljak: SAN BEZ UZGLAVLJA (2) ili POVRATNIK (0)
11. A.Šenoa: ČUVAJ SE SENJSKE RUKE (26)
12. D.Šimunović: DUGA (30)
13. Pero Zlatar: OTKLJUČANI GLOBUS (3)
14. Zvonko Todorovski: PROZOR ZELENOG BLJESKA (0) ili MIRAKUL OD MORA (0)
15. Branka Kalauz: ČUJ, PIGI, ZALJUBILA SAM SE (0)
16. Jadranka Klepac: MIRIS KNJIGE (0)
17. Bernard Jan: POTRAŽI ME ISPOD DUGE (0)
18. D.Defoe:  ROBINSON CRUSOE (16)
19. P.Pavličić: DOBRI DUH ZAGREBA (1)

20. Vjekoslav Majer: DNEVNIK MALOG PERICE (1)
21. Sue Townsend: TAJNI DNEVNIKA ADRIANA MOLEA (1) ili NOVI JADI ADRIANA MOLEA (0)
22. V.Novak: IZ VELEGRADSKOG PODZEMLJA (25)
23. Scott O’Dell: OTOK PLAVIH DUPINA (0) ili CARU CAREVO (0)
24. G.Schwab: NAJLJEPŠE PRIČE KLASIČNE STARINE (5)
25. Nada Iveljić: ŽELIŠ LI VIDJETI BIJELE LABUDOVE (0) ili BIJELI PATULJAK (0) ili LUTKE S DUŠOM(0)
26. Deborah Ellis: DJEVOJČICA IZ AFGANISTANA (0)
27. Nada Mihoković-Kumrić: LASTIN REP (0)
28. C. S. Lewis: KRONIKE IZ NARNIJE (izbor) (0)
29. PJESNIČKI I PROZNI TEKSTOVI O DOMOVINSKOM RATU (1)


8. razred

1. Tema: Sustav i uloga pojedinih vrsta knjižnica

Ključni pojmovi: Nacionalna i sveučilišna knjižnica, narodna, specijalna i školska knjižnica; on-line katalog i on-line informacija

Obrazovna postignuća: razumjeti sustav i poslovanje pojedinih vrsta knjižnica u RH i u svijetu; znati samostalno pretraživati fondove knjižnica e-katalogom radi pronalaženja jedinica knjižne građe ili izvora informacija za samostalnu izradu učeničkog rada

2. Tema: Uporaba stečenih znanja

Ključni pojmovi: znanje, informacija, cjeloživotno učenje

Obrazovna postignuća: usustaviti stečeno znanje u međupredmetnom povezivanju knjižnično-informacijskih znanja s drugim predmetima; čitati s razumijevanjem i prepričavati vlastitim riječima; raditi bilješke i pisati sažetak; primijeniti stečena znanja i vještine u svrhu cjeloživotnog učenja

  

VIII.razred (izabrati 9 djela, obavezna prva tri)
1. D.Šimunović: ALKAR (31)
2. S.Kolar:  BREZA (22)
3. D.Tadijanović: SREBRNE SVIRALE (2)

4. E.Hemingway: STARAC I MORE (14)
5. A.Šenoa:PROSJAK LUKA (18) ili BRANKA (10)
6. DNEVNIK ANE FRANK (8)
7. E.Kishon: KOD KUĆE JE NAJGORE (8)
8. V.Stahuljak: DON OD TROMEĐE (7) ili ZLATNA VUGA (7)
9. M.J.Zagorka: KĆI LOTRŠČAKA (0)
10. S.Škrinjarić: ULICA PREDAKA (1) ili ČAROBNI PROSJAK (0)
11. Đ.Sudeta: MOR (6)
12. W.Shakespeare: ROMEO I JULIJA(12)
13. P.Budak: MEĆAVA (13)
14. Silvija Šesto: DEBELA (0) ili TKO JE UBIO PAŠTETICU (0) ili VANDA (0)
15. Nada Mihelčić: BILJEŠKE JEDNE GIMNAZIJALKE (2)
16. Maja Brajko Livaković: KAD POBIJEDI LJUBAV (0)
17. Sanja Pilić: O MAMAMA SVE NAJBOLJE (0) ili SASVIM SAM POPUBERTETIO (6)
18. V.Desnica: PRAVDA (4)
19. Mate Balota: TIJESNA ZEMLJA (0)
20. E.Kumičić: SIROTA (5) ili ZAČUĐENI SVATOVI (26)
21. T.Milohanić: DEŠTINI I ZNAMENJE (0)
22. M.Krleža: DJETINJSTVO (0)

23. I.G.Kovačić: PRIPOVIJETKE (25)
24. K.Bruckner: SADAKO HOĆE ŽIVJETI (33)
25. Josip Laća: GRAND HOTEL (1)
26. Goran Tribuson: LEGIJA STRANACA (0) ili RANI DANI (0) ili NE DAO BOG VEĆEG ZLA (0)
27. Zlatko Krilić: KRIK (0)
28. Milena Mandić: POKAJNIK (0)
29. A.de Saint-Exupéry: MALI PRINC (18)
30. R.Bach: GALEB JONATHAN LIVINGSTON (12)
31. Nancy Farmer: KUĆA ŠKORPIONA (0)
32. Nick Hornby: SVE ZBOG JEDNOG DJEČAKA (0)
33. Michael Ende: MOMO ili BESKRAJNA PRIČA (0)


Realizacija sadržaja programa čitalačke pismenosti i knjižnično-informacijskog područja školske knjižnice

 

Broj i redoslijed tema ne predstavljaju broj nastavnih sati. Za neku će temu biti potrebno više sati, a više se tema može obraditi u jednom satu. Redoslijed tema ne upućuje na strogi redoslijed obrade. Uključuju se teme koje se mogu ostvariti s obzirom na sposobnosti i znanja učenika te na uvjete rada. Teme treba ostvarivati na načine koji aktivno uključuju učenike, potiču njihovu znatiželju i kreativnost. Sadržaji programa se mogu izvoditi u školskoj knjižnici, informatičkoj učionici, razredu, višenamjenskom ili nekom drugom prostoru u školi ili izvan nje.

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


 

ŠKOLSKI LIST

 

Za učenike

Školska kuhinja

Igraj se i uči

 
korisni linkovi
 • mzos
 • wikipedija
 • dhmz
 • azoo
 • hzz
 • maps.google
 • državna matura
 • knjižnice grada Zagr...
 • carnet
 • muzeji
 • Općina Jakovlje
 • NCVVO

Dnevne novine

Obrazovni portali


Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 6. 2022.

Ukupno: 130559
Ovaj mjesec: 7157
Ovaj tjedan: 1030
Danas: 228




preskoči na navigaciju