preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar rada

Školski KALENDAR za 2019./2020. godinu


e-prijava korisnika
Za osmaše
UUpisi Upisi u srednju školu


Dragi učenici,

vrijeme odluke o izboru srednje škole je pred vama. Koje zanimanje odabrati? Za koju se školu odlučiti? Donošenje odluke o izboru budućeg zanimanja je složen proces koji se sastoji od nekoliko važnih koraka s kojima ćete se upoznati kroz ovu informativnu brošuru.


"Svaki učenik ne mora biti odličan đak,
ali može postati odličan čovjek."
Riječi, riječi...

Kajkavsko narječje
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
A B C Č D F G H I J K L M N O P R S Š T V Z Ž
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 524)

bez opisa

Potraži izraz:
Sigurnost i zaštita
QR kod stranice
 

     

     

  

 

Info
Informator
17.01.2020. 10:54
Stručni skup: Kako razvijamo kulturu čitanja i potičemo zanimanje za knjigu
Gradska knjižnica Samobor organizira stručni skup Kako razvijamo kulturu čitanja i potičemo zanimanje za knjigu koji će se održati 2. travnja 2020. godine u Samoboru. Stručni skup organizira se u povodu 120 godina Gradske knjižnice Samobor. Kotizacije nema.

Kalendar
15. siječnja - Dan međunarodnog priznanja Republike Hrvatske
15.01.2020. 09:01
15. siječnja - Dan međunarodnog priznanja Republike Hrvatske
Iako je Island još u prosincu 1991. priznao neovisnost Hrvatske, kao Dan međunarodnog priznanja Republike Hrvatske slavi se 15. siječnja, jer je toga dana 1992. godine Hrvatsku i Sloveniju, nakon Vatikana, priznala većina europskih zemalja i zemlje EU.

Blagdani u RH
2020.
  • 01.01.– Nova godina (Srijeda)
  • 06.01. – Sv. tri kralja (Ponedjeljak)
  • 12.04. – Uskrs (Nedjelja)
  • 13.04. – Uskrsni ponedjeljak (Ponedjeljak)
  • 01.05. – Praznik rada (Petak)
  • 30.05. – Dan državnosti, novi datum od 2020. (Subota)
  • 11.06.– Tijelovo (Četvrtak)
  • 22.06. – Dan antifašističke borbe (Ponedjeljak)
  • 05.08. – Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja (Srijeda)
  • 15.08. – Velika gospa (Subota)
  • 01.11. – Dan svih svetih (Nedjelja)
  • 18.11. – Dan sjećanja na sve žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na Dan žrtve Vukovara i Škabrnje (Srijeda)
  • 25.12. – Božić (Petak)
  • 26.12. – Sv. Stjepan (Subota)
Učionica
 
Pogled kroz prozor
Hrvatski izumitelji
Tražilica


Specifični programi rehabilitacije

U suradnji s Centrom za odgoj i obrazovanje "Vinko Bek", 3. listopada 2012. u našoj školi održano je predavanje i radionica za učitelje i stručne suradnike na temu "Učenici s teškoćama u razvoju".

Teme:

• Metodika rada i prilagodbe u nastavi s učenicima oštećenog vida

• Psihološke osobine učenika oštećenog vida

• Simulacija slabovidnosti (radionica)

 


Vježbe vida (OŠ i SŠ i Integracija)


Vježbe vida su rehabilitacijski postupak usmjeren na osposobljavanje visoko slabovidnih i praktično slijepih osoba za učinkovitu upotrebu svog umanjenog vida u odgojno-obrazovnom procesu i situacijama svakodnevnog života.

Sustavom vježbi maksimalno se razvijaju sve komponente vizualne percepcije u skladu s psiho-fizičkim sposobnostima polaznika.
Za razliku od medicinskih pristupa vježbanju vida, ovo je pedagoški postupak učenja gledanja i razvijanja vizualnih potencijala.

Zašto su potrebne vježbe vida

Sposobnost vida sadrži dvije osnovne skupine preduvjeta:
1. fiziološke - fiksacija, praćenje objekta, akomodacija, oštrina vida, uočavanje boja, motorička koordinacija očnih mišića, adaptacija na svjetlo i tamu i dr.
2. perceptivne - percepcija prostora, razumijevanje perspektive, izdvajanje predmeta od pozadine, vizualno pamćenje i dr.

Kod djeteta neoštećena vida fiziološko sazrijevanje vidnog aparata teče spontano i brzo. Kod djeteta oštećena vida navedene funkcije se uspostavljaju istim redoslijedom, ali je proces otežan i usporen, ovisno o težini oštećenja vida. Zbog toga dolazi do odstupanja vizualne dobi od kronološke.

Dijete koje od rođenja ima veće oštećenje vida često ne zna upotrijebiti ostatak svog vida ili ga upotrebljava manjkavo. Programom planiranog učenja gledanja značajno se unapređuje vizualna djelotvornost. Dijete sistemom malih koraka, kroz igru, uz obilje raznolikog didaktičkog materijala, svladava sve teže i teže zadatke i u najvećoj mogućoj mjeri nadoknađuje zaostatak u razvoju vizualnih sposobnosti kao što su pažnja, koncentracija logično razmišljanje, sistematičnost i dr.

Kome su namijenjene vježbe vida

Vježbe vida prolaze slabovidne osobe (koriste uvećani crni tisak) i praktično slijepe osobe (koriste Brailleovo pismo kao osnovno). Da bi bio uključen u tretman, kandidat mora imati očuvan siguran osjet svjetla.

Originalni program je namijenjen djeci predškolskog uzrasta (4 - 7 god.) i osnovnoškolskog uzrasta (7 - 14 god.) Pogodan je za djecu normalnog statusa i za djecu sniženih intelektualnih sposobnosti stupnja LMR. Optimalna dob za uključivanje u program je 5 - 6 godina, ali se dio programa može provoditi i u ranim intervencijama, što znači da se početne vježbe mogu raditi već u prvim mjesecima života.

Program se može prilagoditi potrebama mladeži, odraslih kao i djeci s višestrukim poteškoćama.

Kako se provode vježbe vida

Prije uključivanja polaznika u program vježbi vida provodi se inicijalno testiranje kako bi se utvrdila razvijenost vizualnih sposobnosti i specifične poteškoće svakog kandidata te odredila njegova vizualna dob.

Program sadrži 150 vježbi razvrstanih u osam područja, koja funkcioniraju po principu koncentričnih krugova. Program pokriva razvijenost vizualnih sposobnosti od nivoa novorođenčeta do sedme godine života. Težina zadataka i didaktički materijal za provođenje vježbi odabiru se prema potrebama svakog pojedinog djeteta kako bi se njegov vizualni potencijal razvio što je moguće više.

Rad se odvija individualno ili u paru. Za provođenje programa potrebno je oko 100 sati. S djecom s većim oštećenjem vida i izraženim dodatnim poteškoćama (mentalna retardacija, oštećenja motorike) radi se tijekom dvije školske godine, po potrebi i duže.

Djeca integrirana u redovne vrtiće i škole u Zagrebu ili bližoj okolici dolaze na vježbe vida jedanput tjedno. Za djecu predškolskog uzrasta iz udaljenih dijelova Hrvatske koja se pripremaju za uključivanje u redovne škole, organizira se intenzivni svakodnevni trening koji traje prema potrebi (2 do 3 mjeseca).

Po završetku treninga vida vrši se testiranje za koje se upotrebljava inicijalni test kako bi se utvrdilo napredovanje u vizualnom funkcioniranju polaznika.

Rezultati

Višegodišnjom primjenom u praksi vježbe vida su se pokazale veoma djelotvornim i dragocjena su pomoć djeci oštećena vida u prevladavanju njihovih poteškoća. Usto su dinamične i zanimljive, te ih djeca veoma vole i vrlo su motivirana za rad. Nastavniku program ostavlja širok prostor za kreativnost.

Iskustvo pokazuje da vježbe vida olakšavaju i ubrzavaju početno čitanje i pisanje crnog tiska. Neki slabovidni učenici mogu se nakon treninga vida služiti crnim tiskom standardne veličine, dok drugi lakše čitaju uvećani crni tisak. Djeca koja su koristila isključivo Brailleovo pismo, nakon rehabilitacije mogu preći na uvećani crni tisak ili paralelno koristiti oba pisma. Djeca s malim ostatkom vida i dalje koriste Brailleovo pismo, ali značajno poboljšavaju sposobnost razumijevanja prostornih odnosa i bolje se koriste slikama. Pozitivni utjecaj vježbi vida osjeća se i u zemljopisu, geometriji, likovnoj kulturi, tehničkoj kulturi...

U OŠ Centra "Vinko Bek" sva slabovidna djeca polaze vježbe vida. Na vježbe vida dolaze i djeca uključena u redovne vrtiće i škole koju prati naš Odjel za integraciju i za koju je dijagnostičkim postupkom ustanovljeno da su im vježbe vida potrebne. Imamo prekrasnih primjera uspješne integracije u prvi razred redovne škole zahvaljujući upravo pripremi kroz ovaj rehabilitacijski program.


Izvor:Centar za odgoj i obrazovanje "Vinko Bek"
 

Vrijeme


 
« Siječanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Za učenike



Upute za korištenje e-Dnevnika za učenike su dostupne ovdje.

 

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

...i još deset online alata za poboljšanje brzine tipkanja.


Raspored zvonjenja
I. SMJENA ( ujutro)
7.55 ULAZ
8.00 - 8.45 1. SAT
8.50 - 9.35 2. SAT

9.40-10.20; 10.25

3. SAT, UŽINA
10.40 ULAZ
10.45 - 11.30 4. SAT
11.35 - 12.20 5. SAT
12.25 - 13.10 6. SAT
II.  SMJENA (poslijepodne)
13.15 -14.00 1. SAT

14.05 -14.45; 14.50

2.SAT, UŽINA
15.05 ULAZ
15.10 -15.55 3. SAT
16.00 -16.45 4. SAT
16.50 -17.35 5. SAT
17.40 -18.25 6. SAT

Školska kuhinja

ŠKOLSKI LIST JAKOV


Natjecanja i smotre

  



 


Igre

 


Edukacija

 


Možda vam zatreba...
korisni linkovi

Dnevne novine

Za odgoj i obrazovanje

Obrazovni portali


...niste pročitali knjigu?

 


Onome tko čita knjige kao što sluša prijatelja, knjige će mu se otvoriti i postat će njegove. Što pročita ostat će njegovo, razveseljavat će ga i tješiti, kao što to samo prijatelji znaju.
(Hermann Hesse)  

Eko kutak

Putujemo lijepom našom...

Obiteljski kutak

 

 

   


Važni brojevi
Međunarodni pozivni broj za Hrvatsku: +385
Jedinstveni broj za sve hitne situacije: 112
  • 192  policija
  • 194  hitna pomoć
  • 193  vatrogasci
  • 195  traganje i spašavanje na moru
  • 1987  pomoć na cestama
  • 18166  vremenska prognoza
  • 18981  opće informacije
  • 11888  telefonski imenik
  • 11802  međunarodni tel. imenik 

Tko nas je pronašao?

Flag Counter


CarNet

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2017.

Ukupno: 245234
Ovaj mjesec: 3780
Ovaj tjedan: 45
Danas: 45




preskoči na navigaciju